Przetargi.pl
Sprzątanie obiektów Placówek Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w: Nowym Sączu, Gorlicach, Limanowej, Nowym Targu, Zakopanem, pokoi gościnnych w Zakopanem.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 31-201 Kraków, ul. Bratysławska 1a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6189400 , fax. 012 6336076
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    ul. Bratysławska 1a 1a
    31-201 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6189400, fax. 012 6336076
    REGON: 01251326200170
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie obiektów Placówek Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w: Nowym Sączu, Gorlicach, Limanowej, Nowym Targu, Zakopanem, pokoi gościnnych w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów Placówek Terenowych KRUS w : - Nowym Sączu ul. Młyńska 8, - Gorlicach ul. Kopernika 10, - Limanowej ul. Szwedzka 1, - Nowym Targu ul. Zacisze 17, - Zakopanem ul Jagiellońska 7, - pokoje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 20 kwietnia 2009 r. do godz. 10:00 w jednej z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielcze
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: - posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt V ppkt 1, 2, 3 lub 4, 5), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 usługę świadczoną przez okres 1 roku w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto i o powierzchni minimum 1000 m2 (spełnienie warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionymi w pkt V ppkt 6 i 7), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00zł (spełnienie warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionymi w pkt V ppkt ,8). Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia,nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio, 6. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - tj: z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ), 7. w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 8. aktualną polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (lub inny dokument potwierdzający wymagane ubezpieczenie). Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 9. wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, 10. dowód wniesienia wadium, 11. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (Formularz Oferty - pkt 11), 12. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa upoważnienia do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 13. pisemne zobowiązanie do złożenia, w przypadku wyboru oferty, przed podpisaniem umowy imiennego wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności (Formularz Oferty - pkt 12),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość wykonanych usług sprzątania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach