Przetargi.pl
Sprzątanie nawierzchni ulic na terenie miasta Gliwice

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2706505, 2706512 , fax. 032 3354011
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2706505, 2706512, fax. 032 3354011
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie nawierzchni ulic na terenie miasta Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Oczyszczanie (zamiatanie) dróg na terenie miasta Gliwice tj. nawierzchni ulic, placów, parkingów, zatok postojowych i chodników. b) Usuwanie skutków wypadków drogowych na terenie miasta Gliwice, Przedmiot zamówienia obejmuje 2 rejony: Rejon A obejmujący powierzchnie jezdni ulic do mechanicznego oczyszczania -zgodnie z Wykazem Ulic -zał. nr 4a Rejon A obejmujący nawierzchnie do ręcznego oczyszczania,- zgodnie z Wykazem zał. 5a, Rejon B obejmujący powierzchnie jezdni ulic do mechanicznego oczyszczania -zgodnie z Wykazem Ulic -zał. nr 4b Rejon B obejmujący nawierzchnie do ręcznego oczyszczania,- zgodnie z Wykazem zał. 5b, Każdy z rejonów obejmuje następujące zadania: Zadanie I - Mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic na terenie Gliwic regularne zgodnie z kategorią oczyszczania opisaną w w SST pkt. 5.2.2. oraz z Wykazem -zał.4a, 4 a) mechaniczne oczyszczanie nawierzchni jezdni ulic, b) wywóz nieczystości na wysypisko wraz z opłatą , c) spłukiwanie jezdni ulic, gdy temperatura powietrza będzie wynosić 280C o godz.1700, Zadanie II- Ręczne oczyszczanie nawierzchni zgodnie kategorią oczyszczania opisaną w SST pkt. 5.2.2. oraz Wykazem - zał. 5a, 5b. a) ręczne oczyszczanie nawierzchni, b) wywóz nieczystości na wysypisko wraz z opłatą, c) mycie urządzeniami z parą lub pod wysokim ciśnieniem chodników ulic wskazanych przez Zamawiającego Zadanie III - Interwencyjne usuwanie skutków kolizji i wypadków drogowych na terenie całego miasta Gliwice, zgodnie z pkt. 5.2.1.2 p.pkt. d - SST. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty wg swojego uznania tj. na wszystkie zadania, lub na wybrane zadania z niżej wymienionych: -Rejon A zad. I -mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic, - Rejon A zad. II - ręczne oczyszczanie nawierzchni. - Rejon B zad. I -mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic, - Rejon B zad. II - ręczne oczyszczanie nawierzchni, - Zadanie III - interwencyjne usuwanie skutków kolizji i wypadków drogowych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. Warunki szczegółowe: Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi pełnosprawnymi narzędziami i urządzeniami dla: Zadania nr I : na każdy rejon: a/ zmywarko-zamiatarka uliczna o wydajności minimum 5,00 km/h - minimalna ilość 3szt. b/ samochód polewaczka -minimalna ilość 1 szt. c/ samochód ciężarowy do 5t (minimalna ilość 2 szt.) Zadania nr II : na każdy rejon: a/ samochód ciężarowy do 5t (minimalna ilość 2 szt.) Zadania nr III a/ samochód ciężarowy do 5t (minimalna ilość 2 szt.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 4. zezwolenie na transport odpadów o kodzie: 20.03.03 odpady z czyszczenia ulic i placów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r.), wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca na Załączniku nr 2 do formularza oferty. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach