Przetargi.pl
Sprzątanie nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich oraz pasów drogowych odcinków pozamiejskich w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, z podziałem na 19 części

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    Pstrowskiego 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich oraz pasów drogowych odcinków pozamiejskich w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, z podziałem na 19 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Sprzątanie nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich oraz pasów drogowych odcinków pozamiejskich w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, z podziałem na 19 części. 2 Przedmiotem zamówienia są prace prowadzone w ramach bieżącego utrzymania dróg, związane z oczyszczaniem ulic i chodników w ciągach dróg wojewódzkich z podziałem na 15 części, z wyłączeniem okresu zimowego oraz sprzątaniem pasów drogowych odcinków pozamiejskich w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 4 części, z wyłączeniem okresu zimowego. 3 Wykonawca w ramach oczyszczana ulic i chodników zobowiązany jest do: a) usunięcia wszelkiego rodzaju nieczystości komunalnych, piasku, błota, mułu, zieleni, chwastów itp. z jezdni i chodników będących w administracji Rejonu b) wywiezienie zebranych nieczystości i odpadów na legalne wysypisko i utylizacja na koszt Wykonawcy. 4 W zakres sprzątania pasa drogowego odcinków pozamiejskich wchodzi: a) sprzątanie pasa z wszelkich zanieczyszczeń (butelki, śmieci, gałęzie, połamane pachołki, opony, wycięte krzaki itp.), b) sprzątanie chodników, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych oraz miejsc parkingowych z wszelkich zanieczyszczeń (piasku, butelki, śmieci komunalnych, gałęzie, połamane pachołki, opony, wycięte krzaki itp.), c) sprzątanie jezdni z piasku pozimowego ze szczególnym uwzględnieniem piasku i ziemi naniesionych: przy krawężnikach chodnikowych, przy krawężnikach na zatokach autobusowych, na mostach i wiaduktach, d) sprzątanie korytek ściekowych wzdłuż krawędzi jezdni oraz skarpowych z wszelkich zanieczyszczeń (piasku, namułu i traw między korytkami), e) oczyszczenie urządzeń odwadniających powierzchniowo (kratek ściekowych), w przypadku występowania we wpuście kosza zbierającego – oczyszczenie obejmuje również kosz, f) sprzątanie dna utwardzonych rowów DW 650 część nr 16 (piasku, namułu i śmieci komunalnych,), g) wywiezienie zebranych nieczystości i odpadów na legalne wysypisko śmieci i utylizacja na koszt Wykonawcy, h) profesjonalne oznakowanie miejsca usługi, zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. 5 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – stanowiącym integralną część SIWZ. 6 Szczegółowy zakres zamówienia zawiera formularz cenowy. Według podanego zakresu należy wypełnić formularz cenowy zgodnie z załączonym drukiem. 7 W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca powinien dysponować takim potencjałem technicznym i kadrowym, aby móc jednocześnie realizować usługę na wszystkich częściach z zachowaniem wyznaczonych terminów. 8 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. 2019 r., poz. 1396 z późn. zm.); z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.); z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Podział zamówienia na 19 części: CZĘŚĆ NR 1 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Kętrzyn. CZĘŚĆ NR 2 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Ryn oraz 2-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miasta Bogaczewo. CZĘŚĆ NR 3 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Bisztynek. CZĘŚĆ NR 4 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Mikołajki. CZĘŚĆ NR 5 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Mrągowo. CZĘŚĆ NR 6 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Biskupiec. CZĘŚĆ NR 7 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Bartoszyce. CZĘŚĆ NR 8 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Jeziorany. CZĘŚĆ NR 9 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Dobre Miasto. CZĘŚĆ NR 10 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Lidzbark Warmiński. CZĘŚĆ NR 11 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Korsze. CZĘŚĆ NR 12 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Reszel. CZĘŚĆ NR 13 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Barczewo. CZĘŚĆ NR 14 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Górowo Iławieckie. CZĘŚĆ NR 15 Świadczenie usługi 4-krotnego sprzątania nawierzchni jezdni i chodników odcinków miejskich miasta Węgorzewo. CZĘŚĆ NR 16 Sprzątanie pasów drogowych odcinków pozamiejskich w ciągach dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Kętrzynie. CZĘŚĆ NR 17 Sprzątanie pasów drogowych odcinków pozamiejskich w ciągach dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Bartoszycach. CZĘŚĆ NR 18 Sprzątanie pasów drogowych odcinków pozamiejskich w ciągach dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Biskupcu. CZĘŚĆ NR 19 Sprzątanie pasów drogowych odcinków pozamiejskich w ciągach dróg wojewódzkich zlokalizowanych na terenie Obwodu Drogowego Nr 4 w Mrągowie. Każdą część należy traktować jako osobne zamówienie publiczne, na które, po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zostanie zawarta odrębna umowa. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Wykonawca składa ofertę wraz z Formularzem Ofertowym oraz Formularzem Cenowym właściwym dla części, do której chce przystąpić. W przypadku gdy Wykonawca chce przystąpić do więcej niż jednej części wówczas do oferty dołącza Formularze Ofertowe oraz Formularze Cenowe właściwe dla tych części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: a) wypełniony zgodnie z treścią SIWZ „FORMULARZ OFERTOWY” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ – należy złożyć dla każdej części osobno, b) „FORMULARZ CENOWY” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17, 2.18, 2.19 do SIWZ – należy złożyć dla części, do których ofertę składa Wykonawca, c) oświadczenie określone w pkt. 8.1 SIWZ – wypełnione zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkr 12-22 – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – należy złożyć do oferty. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach