Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, ul. 3 Maja 29
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 87 6439650 , fax. 87 6439695
- Data zamieszczenia: 2014-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. 3 Maja 29 29
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 87 6439650, fax. 87 6439695
REGON: 79072600900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie i utrzymywanie czystości w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3-go Maja 29 i ul. 3-go Maja 37oraz ich posesji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymywaniu czystości w budynkach administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy u. 3-go Maja 29 i ul. 3-go Maja 37 oraz ich posesji. 2.Opis wykonywanych czynności: 1).Utrzymywanie czystości wewnątrz budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 29 (pow. ok. 1017 m2 ; 4 kondygnacje /3 toalety/ oraz piwnica) i ul. 3 Maja 37 ( pow. ok. 380 m2;parter /2 toalety): a) codzienne sprzątanie korytarzy i klatek schodowych (w budynku przy ul. 3 Maja 37-tylko w części zajmowanej przez Starostwo Powiatowe), mycie drzwi przeszklonych - wewnętrznych i zewnętrznych oraz utrzymywanie w czystości krzeseł, ławek, stolików, lad będących na wyposażeniu korytarzy, b) codzienne sprzątanie toalet (mycie umywalek, baterii umywaklowych, sanitariatów,glazury, terakoty, luster, grzejników, usuwanie śmieci z wymianą na bieżąco plastikowych worków na śmieci oraz bieżące uzupełnianie w toaletach wkładek dezynfekujących i zapachowych), c) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (w budynku przy ul. 3 Maja 37 - tylko w części zajmowanej przez Starostwo Powiatowe): - zamiatanie i mycie podłóg , - odkurzanie dywanów i wykładzin dywanowych oraz krzeseł tapicerskich, - bieżące wycieranie kurzu z mebli ( mycie powierzchni mebli środkami przeznaczonymi do ich pielęgnacji),sprzętu biurowego /z wyłączeniem komputerów, które należy przecierać tylko na sucho odrębnymi ścierkami/, - dbanie o czystość parapetów, grzejników, drzwi i ościeżnic oraz balustrad, - usuwanie śmieci z wymianą na bieżąco plastikowych worków na śmieci, - wynoszenie worków ze śmieciami do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do kontenera znajdującego na parkingu Urzędu, -usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów oraz z czujek lokalnego systemu alarmowania znajdujących się wewnątrz budynków Urzędu, - mycie szyb przy ladobiurkach (w pok. Nr 7- Wydz. KT) co najmniej raz na tydzień, - sprzątanie pomieszczeń archiwum zakładowego, archiwum Wydz. KT oraz Wydz. AB znajdujących się w piwnicy (przy ul. 3 Maja 29) raz w miesiącu. d) pranie firan (ok.180m2) i wertykali (ok.170m2) wraz z myciem okien, tj. mycie szyb, ram okiennych oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (w budynku przy ul. 3 Maja29-ok.130m2 , a w budynku przy ul. 3 Maja 37-ok. 90m2) dwa razy w roku kalendarzowym w miesiącu kwietniu i miesiącu październiku. 2).Utrzymywanie czystości na terenie posesji Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 29 (pow. ok. 1300m2, tj. pow. trawnika ok. 118m2 ; pow. usypana kamieniami ok. 82 m2 ; pow. chodnika ok. 320m2; pow. miejsc parkingowych ok. 780 m2) i ul. 3 Maja 37 (pow. ok. 700m2, tj. pow. trawnika ok. 400m2; pow. chodnika ok. 300m2): a) sprzątanie terenu posesji, tj. codzienne utrzymywanie w czystości chodników wokół budynków i schodów zewnętrznych oraz wejść do budynków Urzędu (w okresie letnim zamiatanie , a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie ich oraz bieżące usuwanie śliskich powierzchni - posypywanie śliskich powierzchni piaskiem lub mieszanką - piasek plus sól), b) utrzymywanie w czystości miejsc parkingowych na posesji Urzędu przy ul.3 Maja 29(w okresie letnim zamiatanie, a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie , usuwanie śliskich powierzchni (posypywanie śliskich powierzchni piaskiem lub mieszanką - piasek plus sól), c) sprzątanie chodników i parkingu nie może kolidować z ruchem pieszych i pojazdów, d) pielęgnacja trawników, tj. koszenie trawników, grabienie, przycinanie krzewów (bukszpany : 5 szt.; na trawniku przed budynkiem Urzędu przy ul. 3 Maja 37)., usuwanie liści i innych nieczystości (koszenie trawy przed budynkami Urzędu ma zapewnić estetyczny wygląd trawników), e) codzienne usuwanie śmieci z koszy /4 sztuki/ znajdujących się przy drzwiach wejściowych do Urzędu, f) Wykonawca zobowiązany jest do szybkiej reakcji w przypadku zaistnienia złych warunków atmosferycznych, aby parking był na bieżąco przejezdny oraz nie zagrażał zdrowiu i życiu poruszających się po nich osób (dot. to również chodników). 3.Godziny wykonywania usługi: 1).Usługa sprzątania winna być wykonywana przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Urzędu (tj. po godzinie 15:30) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia (patrz: pkt 3 ppkt 2). 2). Pomieszczenia Wydziału Komunikacji i Transportu, Kasy, Kancelarii Tajnej oraz Serwerowni (w budynku przy ul. 3 Maja 29) oraz pomieszczenia w Wydziale Geodezji i Kartografii: pok. Nr 13,12,11,10 i 9 (w budynku przy ul. 3 Maja 37) należy sprzątać w godzinach urzędowania pracowników, tj. od godz. 14:30 do godz. 15:30 od poniedziałku do piątku. 3). Wszystkie prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia muszą być nadzorowane przez osobę (osoby) odpowiedzialne za organizację i jakość usługi. Szczegółowy opis wykonywanych czynności usług sprzatania w budynkach administracyjnych Urzędu zawiera załącznik nr 7 do SWIZ - Zakrez wykonywanych czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustowski.home.pl (zakładka - przetargi)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania budynków siedziby i Inspektoratów Oddziału ZUS w Białymstoku
Dodano: 2016-07-06 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostkach PO IV G 231.28.2016
Dodano: 2016-07-06 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3 i 9 oraz w Łomży przy ul. Nowej 2 i Spokojnej 9 B
Dodano: 2016-06-28 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie Sądu Rejonowego w Białymstoku, Nr postępowania przetargowego: G-3710-3/16
Dodano: 2016-06-10 - Świadczenie usługi w zakresie sprzątania obiektów i posesji (terenu zewnętrznego) oraz lokali Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2015-11-24 - Świadczenie usługi w zakresie sprzątania obiektów i posesji (terenu zewnętrznego) oraz lokali Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2015-11-16 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych w budynkach 32 i 32A przy ul. Wigierskiej w Suwałkach
Dodano: 2015-11-13 - Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostkach
Dodano: 2015-07-08 - Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i w Łomży
Dodano: 2015-06-19 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie Sądu Rejonowego w Białymstoku, Nr postępowania przetargowego: G-3710-4/15
Dodano: 2015-06-08