Przetargi.pl
„Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji PGKiM Sp. z o. o”

"PGKiM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. 1 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121938, 7121194 w. 68 , fax. 427 121 178
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "PGKiM" Sp. z o.o.
    ul. 1 Maja
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, fax. 427 121 178
    REGON: 47169464400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji PGKiM Sp. z o. o”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji „PGKiM” Sp. z o. o., o powierzchni 48 500 m² (załącznik nr 1), jak również terenów wewnętrznych w budynkach będących w administracji „PGKiM” Sp. z o. o., o powierzchni 4400 m² (załącznik nr 2). Okres letni od 1 kwietnia do 31 października Okres zimowy od 1 listopada do 31 marca Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje: 1. W warunkach letnich bieżące czyszczenie powierzchni utwardzonej wokół obiektów oraz wewnątrz obiektów (zgodnie z załącznikami nr 1 i 2), w tym: a) dokładne zamiatanie całej powierzchni wokół obiektów oraz klatek schodowych, b) sprzątanie zjazdów i podjazdów prowadzących do budynków, schodów, tarasów przy budynkach oraz podjazdów dla niepełnosprawnych, c) mycie okien na klatkach schodowych dwa razy do roku oraz schodów 1 raz w tygodniu, d) mycia lamperii i balustrad na klatkach schodowych, e) pielęgnacji pergoli przed klatkami schodowymi, f) wymiany we własnym zakresie przepalonych żarówek, przed wejściami do klatek schodowych, g) wykładania trutki na gryzonie, zgodnie z zaistniałymi potrzebami, h) likwidacja przerostów chwastów oraz traw znajdujących się na powierzchni chodników i przy krawężnikach, i) sprzątanie przez 7 dni w tygodniu, jeśli zachodzi taka konieczność. 2. Bieżąca, pełna konserwacja zieleni, w tym: a) koszenie, zgrabianie i wywóz skoszonej trawy (wg potrzeb) b) dwukrotna wymiana piasku w piaskownicy, usytuowanej w sąsiedztwie targowiska miejskiego ul. W. Polskiego 32/34, w okresie marzec – wrzesień c) wiosenne grabienie trawników w miesiącach marzec i kwiecień, d) jesienne grabienie trawników w miesiącach październik i listopad, e) pielęgnacja krzewów wolnostojących (w tym przy klatkach schodowych) oraz żywopłotów wraz z utrzymaniem ich na wysokości wskazanej przez Zamawiającego (w cm). 3. Zimowe utrzymanie dróg, parkingów, chodników, podestów, ciągów komunikacyjnych od ulicy do klatek schodowych i wejść wraz ze schodami przed wejściem do budynków, tarasów oraz podjazdów dla niepełnosprawnych na powierzchniach utwardzonych, tym: a) bieżące sprzątanie powierzchni i odśnieżanie, b) bieżące umożliwianie bezpiecznego przejścia osób (odśnieżenie, posypanie, zamiatanie) w ciągach komunikacyjnych od ulicy do wejść do budynku, klatek schodowych oraz schodów, c) podczas niewystępowania warunków zimowych dokładne zamiatanie całych stref pieszo-jezdnych, d) rozstawienie własnych skrzyń z piaskiem i ich systematyczne uzupełnianie, e) podczas opadów śniegu natychmiastowe przystąpienie do usuwania śniegu na terenie utwardzonym przez okres całej doby, f) po ustaniu opadów doprowadzenie powierzchni utwardzonych w czasie 4 godzin do stanu umożliwiającego bezpieczne przejście i przejazd, g) w warunkach występowania gołoledzi posypywanie piaskiem lub innym dozwolonym środkiem powierzchni utwardzonych, aż do całkowitej likwidacji śliskości, h) usuwanie śniegu oraz skuwanie lodu z powierzchni utwardzonych, i) likwidacja sopli, oraz zabezpieczenie terenu na czas ich likwidacji - przy pomocy własnych pracowników posiadających uprawnienia do prac na wysokości i przy pomocy służb miejskich (straży pożarnej) wraz ze zgłaszaniem informacji o zagrożeniu do właściwych służb, j) usuwanie śniegu z zadaszeń nad wejściami do obiektów, jeśli jego ilość przekracza dopuszczalne normy, k) w okresie braku opadów śniegu i występowania temperatur dodatnich, doczyszczanie terenu z błota, piasku i innych nieczystości, l) usuwanie śniegu w miejscach bezpośrednio przyległych do drzew, krzewów i klombów, ł) wywożenie nadmiaru śniegu z parkingów i przejść pieszo-jezdnych. 4. Utrzymanie czystości zimą na trawnikach (usuwanie śmieci i innych nieczystości). 5. W terminie 2 tygodni po ustaniu warunków zimowych wykonanie tzw. doczyszczania wiosennego polegającego na zebraniu ziemi i piasku w miejsce wskazane przez zamawiającego. 6. Systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. 7. Całodobowy kontakt z dyspozytorem Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy stałej obecności osób, w ilości zapewniającej prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Pracownicy zatrudnieni przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia powinni być ubrani w sposób mogący ich zidentyfikować (np. kamizelki odblaskowe). 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednich materiałów (np. środków czystości) oraz sprzętu (np. kosiarek), niezbędnych do wykonania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia (z wyłączeniem ciągnika w okresie zimowym). 3.3/ Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonywać z należytą starannością, przepisami prawa i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 4000,00zł. (słownie: cztery tysiące złotych) 12.2/ Wadium musi obejmować okres związania ofertą 12.3/ Wpłaty wadium należy dokonać przelewem przed terminem ustalonym dla składania ofert na rachunek Bankowy Zamawiającego: BS Aleksandrów Łódzki 72 8780 0007 0000 0840 1000 0005 z dopiskiem w tytule przelewu nazwę postępowania i nr referencyjny postępowania. Potwierdzenie (kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium może być również wnoszone w:  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami) Oryginał wadium w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty. W treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46, ust.5 i ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji , jak i pozostałych członków konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach