Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-312 Kielce, ul. Warszawska 46
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3645127, 3645123 , fax. 041 3446560
- Data zamieszczenia: 2010-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Kielcach
ul. Warszawska 46 46
25-312 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3645127, 3645123, fax. 041 3446560
REGON: 00000222300183 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie i utrzymanie porządku, część zamówienia dotycząca pomieszczeń budynku biurowego oraz posesji przy ulicy Warszawskiej 46 w Kielcach należącej do NBP i użytkowanej przez Oddział Okręgowy w Kielcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: I. Usługa sprzątania i utrzymania porządku w pomieszczeniach budynku przy ulicy Warszawskiej 46 w Kielcach oraz na terenie posesji. Lokalizacja - Kielce, ul. Warszawska 46. Powierzchnia administracyjno-biurowa podlegająca sprzątaniu - 2225,4 m2. Ilość kondygnacji - 4 (piwnice, parter, I piętro II piętro). Liczba pokoi biurowych - 47 o powierzchni 877,5 m2. Liczba pomieszczeń socjalnych - 7 o powierzchni 83,7 m2. Liczba pomieszczeń technicznych, holi i korytarzy - 46 o powierzchni 1058,7 m2. Liczba klatek schodowych - 3 o powierzchni 103,4 m2. Liczba WC -15 o powierzchni 105,1 m2. Powierzchnia pokryta wykładziną podłogową - około 1202 m2. Powierzchnia pokryta terakotą, gresem, posadzką lub inną powierzchnią utwardzoną - około 1026 m2. Liczba okien na ścianach zewnętrznych - 160 o łącznej powierzchni około 251 m2. Powierzchnia ścian kurtynowych ze szkła budynku liczona od zewnętrz (od parteru do II piętra) wraz z obróbką blacharską górnej części ściany budynku - około 218 m2. Czyszczenie wykładzin podłogowych bez ich demontażu, bez wynoszenia szaf, biurek i innych ciężkich mebli z użyciem maszyn do czyszczenia (prania) wykładzin - przewiduje się wykonanie sprzątania jeden raz w roku. Mycie okien wychodzących na zewnętrz budynku oraz mycie ścian kurtynowych ze szkła - przewiduje się wykonanie dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień). II. Powierzchnia sprzątania posesji: - parking brukowany około - 800 m2, -chodniki wokół parkingu około - 113 m2, - wjazd brukowany na podwórko około 95 m2, - podwórko wewnętrzne około - 354 m2, -wiata budynku wartowni około - 6 m2, -murki zewnętrzne i wewnętrzne ogrodzenia parkingu i podwórka wewnętrznego - długość około 235 m, - trawniki i tereny zadrzewione około - 1132 m2, - żywopłot o długości około 139 m, o średniej wysokości 1,25 m,- chodniki miejskie ulic otaczających posesję około - 707 m2 ( długość około 205 m), - połowa ulicy Lotniczej na długości posesji około 80 m, - powierzchnia automatycznego odladzania przed wejściem głównym do budynku (wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych) - około 198 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 3500,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości oraz opalanie i dozorowanie w obiektach Nadleśnictwa Suchedniów w Suchedniowie ul. Bodzentyńska 16; numer postępowania SA.270.2.4.2016
Dodano: 2016-07-26 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH PROKURATUR REJONOWYCH W SKARŻYSKU KAM. I STARACHOWICACH
Dodano: 2016-05-06 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH PROKURATURY REJONOWEJ W STASZOWIE
Dodano: 2016-03-07 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH I PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU
Dodano: 2016-02-08 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie
Dodano: 2016-01-27 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie
Dodano: 2016-01-12 - USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ SĄDU REJONOWEGO W KIELCACH
Dodano: 2016-01-12 - Wykonywanie usługi sprzątania obiektów i terenów zewnętrznych posesji Oddziału ZUS w Kielce oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2015-12-23 - Świadczenie usługi sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Jędrzejowie.
Dodano: 2015-12-22 - USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR, POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA OBIEKTACH KIELECKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO
Dodano: 2015-12-11