Przetargi.pl
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI SIEDZIB ZGN PRZY ULICACH: SZWOLEŻERÓW 5, MOKOTOWSKIEJ 67A, PAWIEJ 9, JEZUICKIEJ 1/3, JEZIERSKIEGO 3/5 – SYSTEMEM CIĄGŁYM WRAZ Z DWUKROTNYM MYCIEM OKIEN ORAZ SIEDZIB PRZY ULICACH WILCZEJ 38A, WILCZEJ 2/4, GAŁCZYŃSKIEGO 12, GAŁCZYŃSKIEGO 12A, ORDYNACKIEJ 9 – W RAMACH ZASTĘPSTW W OKRESIE ABSENCJI SPRZĄTACZY WRAZ Z DWUKROTNYM MYCIEM OKIEN (W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI PRZETARGOWE)

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
    ul. Szwoleżerów 5
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
    REGON: 01254763400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI SIEDZIB ZGN PRZY ULICACH: SZWOLEŻERÓW 5, MOKOTOWSKIEJ 67A, PAWIEJ 9, JEZUICKIEJ 1/3, JEZIERSKIEGO 3/5 – SYSTEMEM CIĄGŁYM WRAZ Z DWUKROTNYM MYCIEM OKIEN ORAZ SIEDZIB PRZY ULICACH WILCZEJ 38A, WILCZEJ 2/4, GAŁCZYŃSKIEGO 12, GAŁCZYŃSKIEGO 12A, ORDYNACKIEJ 9 – W RAMACH ZASTĘPSTW W OKRESIE ABSENCJI SPRZĄTACZY WRAZ Z DWUKROTNYM MYCIEM OKIEN (W PODZIALE NA 2 CZĘŚCI PRZETARGOWE)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Czynności wykonywane cotygodniowo: 1.Pomieszczenia biurowe, socjalne oraz pomieszczenia ochrony: przecieranie na wilgotno oraz konserwacja zewnętrznych powierzchni mebli, wycieranie na sucho sprzętu biurowego i innego drobnego wyposażenia pomieszczeń (lampy biurkowe, monitor i komputery, aparaty telefoniczne, kopiarki, niszczarki, wentylatory). Zamawiający zabrania stosowania wody do czyszczenia urządzeń elektronicznych!, przecieranie na wilgotno i odtłuszczanie klamek drzwi; 2. Sale konferencyjne: przecieranie na wilgotno parapetów; mycie i konserwacja szklanych drzwi; 3. Klatki schodowe, korytarze, ciągi komunikacyjne: mycie i konserwacja drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mycie balustrad, poręczy/ szczebli, mycie lamperii, parapetów i powierzchni szklanych; 4. Pomieszczenia sanitarne: mycie koszy na śmieci, usuwanie kamienia z armatury, doczyszczanie pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki, suszarek, mycie glazury, uzupełnianie odświeżaczy powietrza; Czynności wykonywane okresowo Jeden raz w miesiącu: 1. Pomieszczenia biurowe, socjalne i pomieszczenia ochrony: odkurzanie (za pomocą odkurzacza) i przecieranie na wilgotno mebli tapicerowanych, siedzisk i stelaży, mycie i konserwacja drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mycie koszy na śmieci, mycie parapetów i kaloryferów; 2. Sale konferencyjne: przecieranie na wilgotno oraz konserwacja zewnętrznych powierzchni mebli; 3. Klatki schodowe i korytarze: doczyszczanie powierzchni podłóg, fug, cokołów, doczyszczanie lamperii, mycie gaśnic oraz oznakowania p.poż, usuwanie pajęczyn w pokojach, korytarzach i podcieniach 4. Archiwa, pomieszczenia technicznie: odkurzanie (za pomocą odkurzacza) i mycie podłóg, przecieranie na wilgotno regałów archiwalnych i innych mebli opróżnianie koszy na śmieci; Jeden raz w czasie trwania umowy: maszynowe czyszczenie powierzchni specjalistycznymi środkami oraz pokrycie czyszczonych powierzchni powłoką ochronną (akrylowanie), pranie vertticalli specjalistycznymi środkami, pranie tapicerki krzeseł obrotowych specjalistycznymi środkami, pranie tapicerki krzeseł (ławki dla interesantów) specjalistycznymi środkami, pranie wykładzin specjalistycznymi środkami; Dwa razy w czasie trwania umowy: mycie okien z ramami i uszczelkami oraz parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi (w zależności od konstrukcji okien dwu lub czterostronne - zgodnie z opisem formularza ofertowego); w zależności od stanu ich czystości wskazanego przez Zamawiającego: odmrażane, mycie lodówek i mikrofalówek. IV. Inne: Sprzątanie po ewentualnych remontach, innych tego typu pracach wraz z czyszczeniem wyposażenia o ile zajdzie taka potrzeba. ZAKRES CZYNNOŚCI serwisu dziennego w siedzibie ZGN przy ul. Szwoleżerów 5 1. Bieżące utrzymywanie czystości w miejscach ogólnodostępnych, a w szczególności w toaletach, salach konferencyjnych, holach, korytarzach, schodach, palarniach 2. Kontrolowanie i usuwanie zabrudzeń w toaletach, kontrolowanie i uzupełniania środków czystości: mydła w płynie, płynu dezynfekującego, papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków zapachowych, kostek toaletowych. 3. Wielokrotne zamiatanie i/lub zmywanie posadzki w holu wejściowym, w szczególności po przyjściu do pracy pracowników ok. 8.30. 4. Kontrolowanie i utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych: hole, korytarze, schody (od parteru do II-go piętra). 5. Opróżnianie i czyszczenie popielniczek w palarni. 6. Opróżnianie i wymiana worków w niszczarkach. 7. SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ: plombowanych ( pokoje biurowe nr. 16, 103, 104, 111, 201, 202B, 202C, 202D,210), po remontach, opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, opróżnianie koszy na śmieci w pokojach biurowych i toaletach (wtorki i czwartki); 8. Usuwanie kurzu i zabrudzeń z tablic informacyjnych. 9. Niezwłoczne sprzątanie w nagłych sytuacjach (zalania, rozsypania śmieci itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 1) Część przetargowa nr 1 - 2.200,00 zł. słownie złotych: dwa tysiące dwieście i 00/100 podając nr postępowania „TZ-125/U/19 część przetargowa nr 1” oraz przedmiot zamówienia 2) Część przetargowa nr 2 - 1.600,00 zł. słownie złotych: jeden tysiąc sześćset i 00/100 podając nr postępowania „TZ-125/U/19 część przetargowa nr 2” oraz przedmiot zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach