Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Szczecinek w okresie 01.02.2020 r. – 31.01.2022 r.

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 714 126 , fax. 943 740 254
  • Data zamieszczenia: 2020-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 714 126, fax. 943 740 254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Szczecinek w okresie 01.02.2020 r. – 31.01.2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Szczecinek w okresie 01.02.2020 r. – 31.01.2022 r. 2. Usługa sprzątania będzie wykonywana od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy, tj. w poniedziałek – środa po godz. 15.30, czwartek po godz. 17.30, piątek po godz. 13.30. 3. Usługę sprzątania Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnego sprzętu i urządzeń oraz własnych środków czyszczących o bezspornie dobrej jakości, utrzymania higieny, dezynfekujących, konserwujących, zapachowych, innych materiałów niezbędnych do wykonania umowy w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie. 4. W pomieszczeniach o tzw. ograniczonym dostępie, tj. w serwerowni, archiwum oraz w pomieszczeniu łączności Referatu Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, usługa będzie świadczona w godzinach pracy Urzędu, przy obecności pracownika Urzędu, po wcześniejszej informacji od Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego sprzątania: Sali Ślubów, sal obrad (szkoleń) po odbytych spotkaniach, zebraniach i innych uroczystościach tak, aby sale były dostępne na kolejne zaplanowane spotkania, które mają się odbyć w tych pomieszczeniach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania pomieszczeń w sytuacjach awaryjnych, na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu usług sprzątania, zgodnie z przepisami bhp i ppoż., uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy oraz niniejszą umową. 8. Zamawiający ma prawo wydawania w tym zakresie instrukcji i poleceń odnoszących się do sposobu wykonania pracy. 9. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach