Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Alfreda Freyera ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, Al. Niepodległości 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 8225253 , fax. 15 8225253
- Data zamieszczenia: 2014-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji im. Alfreda Freyera
Al. Niepodległości 2 2
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 15 8225253, fax. 15 8225253
REGON: 18080512600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie i utrzymanie czystości plaży nad Jeziorem Tarnobrzeskim z wyłączeniem miejsc wygrodzonych na prowadzenie działalności przez osoby trzecie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości plaży nad Jeziorem Tarnobrzeskim na odcinku od kanału wypływowego do bazy nurkowej na łącznej długości ok. 3 km z miejscami parkingowymi z wyłączeniem miejsc wygrodzonych na prowadzenie działalności przez osoby trzecie oraz na odbiorze odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych. Charakterystyka i zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Sprzątanie ręczne- obejmuje : a) zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego zamówieniem łącznie z wodorostami odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej b) zamiatanie schodów c) wywóz odpadów i zanieczyszczeń zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania , unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami W sezonie letnim przypadającym na okres od 01.05. do 30.09 usługa świadczona będzie w rejonie plaży codziennie, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi ( sprzątanie ręczne w okresie od 01.05- 30.09.winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz.8:00) 2) Oczyszczanie piasku- obejmuje: a) oczyszczenie mechaniczne piasku plażowego na głębokość konieczną do wyeliminowania zanieczyszczeń typu: odpady bytowo-gospodarcze oraz inne pochodzenia organicznego b) wywóz odpadów i nieczystości zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania , unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami 3) Sprzątanie terenów zielonych- obejmuje: a) zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego sprzątaniem wraz z bieżącym utrzymaniem w czystości i w należytym stanie dojść na plażę b) wywóz odpadów i nieczystości zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania , unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami W sezonie letnim przypadającym na okres od 01.05. do 30.09 usługa świadczona będzie w rejonie plaży codziennie, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi ( sprzątanie ręczne w okresie od 01.05- 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz.8:00) 4) Sprzątanie zanieczyszczeń - obejmuje usunięcie większego rodzaju nieczystości stałych na plaży (np. powalone drzewa na przejściach komunikacyjnych, wyrzucony sprzęt użytkowy, padlina, grabienie trzciny i wodorostów) również przy użyciu niezbędnego sprzętu mechanicznego. Sprzątanie w okresie od 01.05- 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz.8:00 Usługa świadczona będzie stosownie do takiej konieczności w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest sam do bieżącej kontroli terenu objętego tą usługą i do wykonania usługi w razie zaistnienia takiej potrzeby , a także na każde polecenie Zamawiającego. 5) Opróżnianie koszy- w ramach tej usługi Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia na terenach objętych usługą własnych koszy na odpady niesegregowane o pojemności ok. 120 l w sezonie letnim w okresie od 01.05. - 30.09. średnio w odległości co 25 m od siebie w rejonach plaż strzeżonych i w odległości co 50 m od siebie w rejonie plaż niestrzeżonych i do opróżniania koszy własnych, które polega na wyjęciu worka ze śmieciami i włożeniu nowego worka z tworzywa sztucznego a także na zebraniu śmieci w okolicy kosza, które wydostały się z niego wskutek przepełnienia, wywrócenia się kosza lub wiatru. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów i nieczystości celem ich składowania, unieszkodliwiania lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do gromadzenia odpadów segregowanych Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów z przeznaczeniem na szkło i tworzywa sztuczne w niezbędnych ilościach. W sezonie letnim przypadającym na okres od 01.05- 30.09 usługa świadczona będzie w rejonach wszystkich plaż codziennie chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi. Wykonawca w ramach jednej jednostki miary usługi ( jeden dzień na jednej plaży) zobowiązany jest na bieżąco dbać o czystość koszy i nie dopuścić do ich przepełnienia. 6) Sprzątanie dyżurne- obejmuje zapewnienie stałej obsługi plaż w godz. 10.00- 18:00 w zakresie zbierania na bieżąco śmieci i zanieczyszczeń w szczególności tych pozostawionych na plaży przez jej użytkowników ( turystów). Jednostką Miary usługi jest jeden dzień obsługi na plaży. Usługa sprzątania dyżurnego na terenie plaży świadczona będzie codziennie w okresie letnim przypadającym na okres od 01.05 do 31.08 chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl, www.mosir.tarnobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną