Przetargi.pl
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI GDYŃSKICH PLAŻ I PRZYSTANI JACHTOWEJ W SEZONIE 2009/2010

Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6223574 , fax. 058 6223574
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Olimpijska 5/9 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6223574, fax. 058 6223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosirgdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI GDYŃSKICH PLAŻ I PRZYSTANI JACHTOWEJ W SEZONIE 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 90680000-7 - usługi sprzątania plaż, 90524300-9 - usługa usuwania odpadów biologicznych. 2. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości plaż i przystani jachtowej położonyc
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale 15 SIWZ wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących f
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki: 1) warunki określone w art. 22 Ustawy, w tym nie podlegać wyłączeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; 2) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a) posiadać wymagane prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych stałych na terenie Gminy Miasta Gdyni wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) posiadać wymagane prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach uprawniające do prowadzenia tej działalności także na terenie Gminy Miasta Gdyni; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym Wykonawca: a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zlecenia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia w zakresie oczyszczania terenów otwartych, na kwotę nie niższą jednak niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) brutto; b) dysponuje lub będzie dysponować (jako właściciel lub na podstawie innego tytułu prawnego uprawniającego do korzystania z rzeczy takiego jak umowa leasingu, dzierżawy, najmu lub inna umowa o podobnym charakterze) niezbędnym sprzętem do prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie co najmniej poniższego sprzętu: 1b) ciągniki rolnicze - minimum 6 sztuk, 2b) przesiewarka do piasku o wydajności co najmniej 1,5 ha/godz.- minimum 3 sztuki, 3b) przesiewarka do piasku o wydajności co najmniej 0,3 ha/godz. - minimum 1 sztuka, 4b) grabie do zagrabiania mechanicznego piasku - minimum 2 sztuki, 5b) kultywator - minimum 1 sztuka, 6b) kontenery na odpady - 2 sztuki (na ewentualne składowanie odpadów w dni wolne od pracy, kiedy wysypisko jest nieczynne), 7b) zamiatarka mechaniczna samojezdna o masie własnej poniżej 1 tony przeznaczona do zamiatania chodników, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenie na kwotę nie niższą niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych). 2. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust.1 pkt.2-4 mogą spełniać łącznie. Poza tym odrębnie każdy z Wykonawców musi spełniać warunki niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.1-9 i ust. 2 Ustawy. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w ust. 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wskazanych w Rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w przetargu określone w Rozdziale 5 ust.1 SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania ma podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SIWZ), 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych stałych na terenie Gminy Miasta Gdyni wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 8) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach uprawniające do prowadzenia tej działalności także na terenie Gminy Miasta Gdyni (w przypadku zadeklarowania w ofercie wykonywania transportu odpadów za pomocą podwykonawcy należy załączyć stosowne zezwolenie dla tegoż podwykonawcy), 9) wykaz co najmniej jednego wykonanego w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zlecenia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia w zakresie oczyszczania terenów otwartych, na kwotę nie niższą jednak niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 10) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca (jako właściciel lub na podstawie innego tytułu prawnego uprawniającego do korzystania z rzeczy takiego jak umowa leasingu, dzierżawy, najmu lub inna umowa o podobnym charakterze), (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), w tym co najmniej obejmujące poniższy sprzęt : a) ciągniki rolnicze - minimum 6 sztuk, b) przesiewarka do piasku o wydajności co najmniej 1,5 ha/godz.- minimum 3 sztuki, c) przesiewarka do piasku o wydajności co najmniej 0,3 ha/godz. - minimum 1 sztuka, d) grabie do zagrabiania mechanicznego piasku - minimum 2 sztuki, e) kultywator - minimum 1 sztuka, f) kontenery na odpady - minimum 2 sztuki, g) zamiatarka mechaniczna samojezdna o masie własnej poniżej 1 tony przeznaczona do zamiatania chodników, 11) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, 12) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wszystkie i jedno zdarzenie na kwotę nie niższą niż 100.000 zł (sto tysięcy złotych). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ust.1 pkt.2-5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ust.1 pkt.6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w ust.2 pkt.1 lit. a) i c) oraz pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.2 pkt.1 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust.3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz specyfikacji cenowej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), stanowiący podstawę wyliczenia ceny ofertowej, 2) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Oferta składana wspólnie przez więcej niż jednego Wykonawcę powinna dodatkowo: 1) zawierać oddzielne dla każdego z Wykonawców oświadczenia i dokumenty : a) w przypadku Wykonawców krajowych - wskazane w ust.1 pkt.2-6, b) w przypadku Wykonawców zagranicznych - wskazane w ust.2 lub 4, 2) zawierać pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gosirgdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach