Przetargi.pl
Sprzątanie chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni w pasie drogowym na terenie gminy Stare Babice. 2. Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia: 1) Zamiatanie mechaniczne chodników - zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych na terenie Gminy Stare Babice o powierzchni około 90 000 m2, wskazanych w załączniku nr 1 z wyłączeniem przystanków autobusowych polegające na: a) oczyszczaniu chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości przy użyciu zamiatarki mechanicznej, b) wywozie nieczystości (piasek, błoto, liście itp.) w miejsce zapewnione przez Wykonawcę. 2) Oczyszczenie ścieków przykrawężnikowych - zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie ścieków przykrawężnikowych na terenie Gminy Stare Babice o długości około 11 000 m, wykazanych w załączniku nr 2 z wyłączeniem zatok autobusowych polegające na: a) usunięciu zanieczyszczeń zalegających przy krawężnikach i wpustach ulicznych (piasek, błoto, liście itp.) metodą ręczną lub przy pomocy zamiatarki mechanicznej, b) likwidacji odrostów traw i chwastów metodą ręczną lub chemiczną w strefie przykrawężnikowej, c) wywozie nieczystości (piasek, błoto, liście itp.) w miejsce zapewnione przez Wykonawcę. 3) Sprzątanie pasa zieleni - zamówienie obejmuje utrzymanie pasów zieleni w pasie drogowym o powierzchni około 10 000 m2 polegające na: a) usunięciu z pasa zieleni wszelkich śmieci (papiery, puszki, liście itp.) w granicach pasa drogowego, b) wywozie śmieci (papiery, puszki, liście itp.) w miejsce zapewnione przez Wykonawcę. 3. Sposób oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Sprzątanie chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni w pasie drogowym planuje się przeprowadzić dwa razy w ciągu roku w okresie wiosennym oraz jesiennym. W przypadku dużego zanieczyszczenia w/w elementów Zamawiający może zlecić ponowne ich czyszczenie. 2) Wszelkie odpady pochodzące z czyszczenia chodników, ścieków i pasa zieleni lub inne zanieczyszczenia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Nie dopuszcza się składowania odpadów w miejscach do tego nieprzystosowanych, należy je wywieźć na składowisko lub wysypisko, na którym mogą być przyjmowane takie odpady. 3) Podczas sprzątania należy zabezpieczyć wpusty studzienek odwadniających przed możliwością ich zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia wpustów przez Wykonawcę ich oczyszczenie nastąpi na jego koszt. 4) Miejsce wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia wskazywane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego wraz z określeniem terminu jego wykonania faksem lub telefonicznie. W przypadku, gdy Wykonawca podejmie jakiekolwiek prace bez zgody Zamawiającego wówczas nie otrzyma wynagrodzenia za ich wykonanie. 5) Wykonawca udostępni Zamawiającemu numer telefonu i faksu, na który będą kierowane zgłoszenia. Zgłoszenie uznaje się za przyjęte, gdy Wykonawca potwierdzi otrzymanie zlecenia drogą faksową lub w trakcie rozmowy telefonicznej potwierdzi jego akceptację. 6) Wykonawca podejmie prace określone w zgłoszeniu bez zbędnej zwłoki i wykona je w terminie określonym przez Zamawiającego. 7) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niewłaściwego wykonania prac (np. chodniki, ścieki przykrawężnikowe, pas zieleni niewłaściwe oczyszczone - pozostałości piasku, błota, chwastów, trawy lub śmieci), Wykonawca wykona ponowne czyszczenie zgodnie z wymaganiami SIWZ we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. 8) Koszt ceny jednostkowej sprzątania chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni przyjęty w przetargu nie ulega zmianie w okresie trwania umowy. 9) Wykonawca w dokumentach odbioru podawał będzie ilość, miejsce oraz rodzaj wykonanych prac. 10) Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 11) Prace można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania. 12) Pojazdy wykonujące prace będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania prac. 13) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 14) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 15) W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd i przejście, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 16) W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. 17) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania prac objętych niniejszą umową w trybie awaryjnym innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 18) Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury. 19) Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania robót w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 20) Wady ujawnione w czasie odbioru będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 21) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Zabezpieczenia interesów osób trzecich b) Ochrony środowiska c) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d) Organizacji i utrzymywania zaplecza prac związanych ze sprzątaniem chodników, cieków i pasów zieleni e) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu prac f) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 900 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach