Przetargi.pl
Sprzątanie budynków zakładowych Rejonu w Nysie i Prudniku w okresie 01.04.2010 r. - 31.12.2010r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2010-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie budynków zakładowych Rejonu w Nysie i Prudniku w okresie 01.04.2010 r. - 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie: a) Budynek Rejonu w Nysie wraz z pomieszczeniami socjalnymi-sprzątanie pomieszczeń biura, korytarzy, kuchni, szatni oraz łazienek, codziennie - w dniach roboczych po godz. 15,30 o powierzchni łącznej - ok. 316,15m2 w tym:- Korytarz i schody- ok. 78,0 m2,- pokoje (9 pomieszczeń - podłogi - panele ) - ok. 152,0m2, - łazienki ( 2 natryski) + 2 małe korytarze) - podłogi z płytek ceramicznych - ok. 15,5 m2,- Kuchnia ,jadalnia, szatnia, łazienka ( natrysk - 3szt ), WC (budynek w podwórku )- ok. 70,65 m2, - mycie drzwi wewnętrznych plastikowych oszklonych ( codziennie ) - 1 szt., w tym :- sprzątanie świetlicy i zaplecza kuchennego (1raz na kwartał i wg potrzeb) - 122,08 m2, - mycie okien i parapetów na zewnątrz-2 x do roku- okien różnej wielkości - 37 szt.,b) Budynek Rejonu w Nysie - Obwód Drogowy w Prudniku- sprzątanie pomieszczeń biura, korytarzy, kuchni, szatni oraz łazienek, codziennie - w dniach roboczych po godz. 15,30 o powierzchni łącznej - ok.85 m2 w tym:- pokoje - 2 ( podłogi z płytek ceramicznych ) - ok. 29,2m2,- korytarz, kuchnia, szatnia oraz łazienka, WC- ok. 55,8 m2 - mycie okien i parapetów na zewnątrz-2 x do roku- okien różnej wielkości - 5 szt, Zamówienie określone w pkt. 1 nie może być powierzone podwykonawcom. 2. Zakres obowiązków i czynności, które winne być realizowane w ramach zamówienia - podany został w dalszej części niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - rozdział 4 Warunki realizacji zadań . Nadmienia się, iż Zamawiający nie narzuca zakresu czynności dla poszczególnych osób lub etatów i Wykonawca zgodnie z własną koncepcją realizacji zamówienia dokona podziału obowiązków i czynności pomiędzy poszczególnych pracowników. Aby sprostać zakresowi obowiązków, prawidłowej organizacji pracy oraz utrzymaniu czystości na podanej powierzchni wewnątrz biurowca, Wykonawca winien oddelegować do sprzątania dostateczną ilość osób (minimum jedną ), każdorazowo podczas wykonywania usługi po dniu urzędowania tut. Rejonu. Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy oraz przyjętych powszechnie standardów w zakresie wykonywania usługi sprzątania. 3. Inne istotne elementy zamówienia. Wykonawca zapewni w ramach oferowanej ceny niezbędne środki gwarantujące wysoką jakość realizacji zamówienia , w tym między innymi : odzież roboczą , sprawne narzędzia oraz środki do utrzymania czystości do stosowania przez pracowników podczas realizacji zamówienia .Również w cenie wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty materiałów niezbędnych w czasie trwania umowy do utrzymania higieny w toaletach takie jak papier toaletowy min. dwuwarstwowy na rolce - dzielony na (listki) , ręczniki papierowe na rolce - dzielone na (listki), antybakteryjne mydło w płynie z środkiem ochronnym do rąk (skóry) , płyn do mycia naczyń (ze środkiem ochronnym do skóry) , środki zapachowe w aerozolu i środki dezynfekujące - dla 14 osób ( pracowników zamawiającego ).Materiały te będą na bieżąco uzupełniane przez sprzątaczki. JAKOŚĆ ŚRODKÓW OFEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WINNA BYĆ TAKA ABY ZAPEWNIAŁA WYKONANIE USŁUGI NA NALEŻYTYM POZIOMIE Zamawiający zapewni odpowiednie pomieszczenie dla pracowników Wykonawcy oraz do przechowywania materiałów i narzędzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/articie/oddziały/gddkia_opole
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach