Sąd Okręgowy w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25372 Kielce, ul. Seminaryjska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3402373, 3402372 , fax. 413 402 573
- Data zamieszczenia: 2016-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Kielcach
ul. Seminaryjska 0
25372 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3402373, 3402372, fax. 413 402 573
REGON: 32229300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie budynków wraz z otoczeniem będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Okręgowego w Kielcach, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ wraz z załącznikami Usługa będzie realizowana w następujących budynkach wraz z ich otoczeniem:Sąd Okręgowy w Kielcach ul Seminaryjska 12 a–bez otoczenia budynku i bez parkingu oraz bez parkingów podziemnych, Sąd Okręgowy w Kielcach ul. Wróblewskiego 4,Sąd Rejonowy w Staszowie, ul. Kościuszki 2,Sąd Rejonowy w Opatowie, ul. Plac Obrońców Pokoju 18,Sąd Rejonowy we Włoszczowie, ul. Kusocińskiego 11,Sąd Rejonowy w Pińczowie, ul. 3 Maja 12 a oraz ul.1 Maja 10. Zakres zamówienia: sprzątanie pomieszczeń biurowych w 7 budynkach o łącznej pow. netto ok. 17 444,85 m2 i dwustronne mycie powierzchni szklanych (okien) 2 x w roku w ilości ok. 1 160 sztuk oraz utrzymanie w czystości otoczenia budynków, w tym pow. utwardzonych i zielonych łącznie 2 387 m2. Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązuje się do zapewnienia dostaw środków czystości wskazanych w załączniku nr 1 . Dodatkowo wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom środków czystości, narzędzi, sprzętu oraz innych elementów koniecznych do należytego wykonania prac objętych umową. Środki chemiczne używane przez Wykonawcę w czasie realizacji umowy winne być wyprodukowane zgodnie ze standardami ISO 9001 lub 14001 i posiadać wszelkie wymagane obowiązującym prawem atesty. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia w miejscu jego realizacji w zakresie sprzątania pomieszczeń i otoczenia budynków, co dotyczy zarówno wykonawcy jak i podwykonawców, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umowy o prace w pełnym wymiarze czasu pracy łącznie 22 osoby. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10.000,00 z.łWadium może być wniesione: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Poręczenia oraz gwarancje muszą być złożone w oryginale. Nadto winny być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie i dołączyć do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr. 61 1130 1017 0021 1002 5490 0004 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu nr Gosp. 26-4./2016 Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na w/w rachunku bankowym i winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1,pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Ponadto winno zawierać także określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, Zamawiającego i Gwaranta, wysokość gwarantowanej /poręczanej/ kwoty wadium, termin ważności. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych powszechnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy PZP w art. 46 ust. 4a i 5. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości, dezynfekcja powierzchni wraz z transportem wewnątrzszpitalnym w Szpitalu Tymczasowym
Dodano: 2021-04-02 - „Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych oraz powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12 oraz pomieszczeń wynajmowanych przez ZTM w budynku przy ul. Głowackiego 4 w Kielcach”
Dodano: 2020-11-23 - Stałe, kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynku Zamawiającego – Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa z siedzibą w Kielcach przy ul. Jagiellońskiej 66 w okresie od 10 sierpnia 2020 r. do 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2020-07-20 - „Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych oraz powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12”
Dodano: 2020-07-17 - „Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych oraz powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12”
Dodano: 2020-07-06 - Stałe, kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynku Zamawiającego – Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa z siedzibą w Kielcach przy ul. Jagiellońskiej 66 w okresie od 29 czerwca 2020 r. do 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2020-05-28 - Usługa utrzymania czystości w budynku Komendy Powiatowej Policji w Staszowie
Dodano: 2017-03-13