Przetargi.pl
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na okres projektowania i realizacji inwestycji pn. Kompleksowa rewitalizacja centrum Połomi

Gmina Mszana ogłasza przetarg

  • Adres: 44-325 Mszana, ul. 1 Maja 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4759740, 4759755
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszana
    ul. 1 Maja 81 81
    44-325 Mszana, woj. śląskie
    tel. 32 4759740, 4759755
    REGON: 27625868700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na okres projektowania i realizacji inwestycji pn. Kompleksowa rewitalizacja centrum Połomi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego na okres realizacji inwestycji w systemie projektuj i buduj zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja centrum Połomi Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wielobranżowy nadzór inwestorski w następujących branżach: a.konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (Kierownik zespołu nadzoru inwestorskiego), b.konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (osoba spełniająca wymagania określone w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) c.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, d.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, e.drogowej bez ograniczeń 2.czynny bieżący udział w pracach na etapie projektowania poprzez sprawdzenie proponowanych koncepcji i rozwiązań projektowych w tym: uzgadnianie w porozumieniu z Inżynierem kontraktu proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań, proponowanie rozwiązań projektowych, poprzez Inżyniera kontraktu zgłaszanie Zamawiającemu uwag do proponowanych koncepcji i projektów, 3.sprawdzenie dokumentacji projektowej co do jej zgodności z dokonanymi ustaleniami, 4.sprawdzenie dokumentacji powykonawczej ze stanem faktycznym, 5.codzienny nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego następujący zakres robót: a.budowa nowego budynku remizy strażackiej, b.budowa nowego budynku szatni sportowej z trybunami bocznymi, c.remont zabytkowego budynku plebani, d.wyburzenie istniejącego budynku OSP Połomia, e.wyburzenie istniejącego budynku szatni sportowej, f.budowa placu zabaw wraz z montażem urządzeń do zabawy dla dzieci w różnym wieku, g.budowa placu z urządzeniami do ćwiczeń wysiłkowych wraz z montażem urządzeń, h.budowa skate parku wraz z montażem urządzeń, i.budowa sceny plenerowej z budynkiem zaplecza, j.wykonanie dróg wewnętrznych, placów manewrowych, dróg dojazdowych, miejsc parkingowych, placu centralnego z kostki betonowej, chodników i alejek, k.przebudowa istniejącego przepustu w drodze powiatowej, l.roboty związane z odwodnieniem terenu, w tym: pogłębienie koryta rowu przed wlotem do projektowanego kolektora, budowa zbiornika przed wlotem do kolektora w formie piaskownika-osadnika, zabudowę dodatkowego kolektora wzdłuż linii boiska oraz kolektora pod płytą, przebudowę koryta rowu R-1 poniżej ul. Centralnej, m.budowa oświetlenia terenu, n.wykonanie oznakowania poziomego, wykonanie oznakowania placów sportowo-rekreacyjnych, ścieżki rowerowej, o.montaż elementów małej architektury, p.gospodarkę zielenią, q.przyłączenie budynków i obiektów do istniejących sieci infrastruktury technicznej: wod-kan, deszczowej, gazowej, energetycznej, teleinformatycznej, 6.w ramach przedmiotu zamówienia członków zespołu nadzoru obejmuje również m.in.: a.sprawdzanie jakość robót i dokonywanie kontroli dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów dostarczonych materiałów, urządzeń i sprzętu, b.przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji prac, c.nadzorowanie procesu wdrożenia technologii, uruchomienia obiektów, rozruchów i prób technologicznych oraz przeszkolenia obsługi w zakresie eksploatacji i konserwacji maszyn i urządzeń przez wykonawców, d.udział w organizowanych przez Inżyniera kontraktu radach budowy monitorujących stan zaawansowania robót i ich zgodność z harmonogramem, e.sporządzanie comiesięcznych raportów z czynności nadzoru wykonywanych w tym czasie, f.monitorowanie zgodności postępu prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym, g.nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, h.uzgadnianie z Inżynierem kontraktu i Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji, i.bieżącą współpracę z Inżynierem kontraktu i przedstawicielami Zamawiającego, j.prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu i przekazanie go Inżynierowi kontraktu po odbiorze końcowym robót, k.zapewnienie sprzętu i wyposażenia, niezbędnego do wykonywania zadań inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/index.jsp?bipkod=/013/006/001
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach