Przetargi.pl
Sprawowanie serwisu pogwarancyjnego Laboratoryjnego Systemu Informatycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3615285, 3615284 , fax. 48 3615213
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3615285, 3615284, fax. 48 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie serwisu pogwarancyjnego Laboratoryjnego Systemu Informatycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sprawowanie serwisu pogwarancyjnego Laboratoryjnego Systemu Informatycznego zwanego dalej LSI (produkcji firmy MARCEL SP. z o.o.), w zakresach: a. dostarczonego i wdrożonego przez firmę MARCEL oprogramowania LSI; b. dostarczonego i uruchomionego przez firmę MARCEL sprzętu komputerowego (lista sprzętu w załączniku). 2. Świadczenie opieki serwisowej zapewni prawidłowe funkcjonowanie LSI u Zamawiającego w przypadku zmian struktury organizacyjnej, infrastruktury informatycznej oraz w sytuacjach awaryjnych. Czas trwania opieki 3 lata. Płatność w ratach miesięcznych. Zakres usług serwisowych: Zakres 1a : oprogramowanie LSI: 1. Utrzymywanie LSI w ruchu ciągłym. a. reakcja na zgłaszane przez Użytkownika awarie i usuwanie ich skutków : - w przypadku awarii uniemożliwiających pracę LSI w terminie nie dłuższym niż 1 godz. od zgłoszenia awarii; - w przypadkach awarii umożliwiających pracę LSI w terminie nie dłuższym niż 24 godz. od zgłoszenia awarii; b. godziny przyjmowania zgłoszeń w dniach roboczych 8.00 do 16.00: - telefonicznie pod nr - za pośrednictwem faksu nr - pocztą elektroniczna na adres c. zgłoszenia w przypadku awarii po godz. 16.00 do 8.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy : - telefonicznie pod nr 2. usuwanie błędów LSI: a. w przypadku błędu uniemożliwiającego pracę - w trybie i na warunkach jak na awarie; b. w przypadku błędu umożliwiającego pracę - usuwanie w ramach nowych wersji (upgradów). 3. aktualizacja oprogramowania zgodnie ze zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, Wydział Zdrowia Urzędu Wojewódzkiego, Miejskiego lub Gminnego, NFZ itp.) lub w wyniku udoskonalania systemu; 4. instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania LSI (upgradów) na serwerach i stacjach roboczych łącznie z przeszkoleniem personelu w zakresie zmian; 5. dostarczanie aktualnych wersji dokumentacji użytkownika i administratora LSI; 6. konserwacja zainstalowanego oprogramowania LSI, porządkowanie plików systemowych, okresowa kontrola poprawności zapisów; 7. bieżące optymalizowanie konfiguracji LSI uwzględniającego potrzeby Zamawiającego; 8. rekonfigurowania (lub ponownej instalacji) LSI mającej na celu prawidłowe funkcjonowanie systemu w przypadku : zmian struktury organizacyjnej, zmian infrastruktury informatycznej, sytuacji awaryjnych; 9. odtwarzanie, na wniosek Zamawiającego, stanu LSI w zakresie oprogramowania aplikacyjnego, bazodanowego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; 10. niezbędne konfiguracje i rekonfiguracje systemu i podłączonych do niego analizatorów, w ramach posiadanej licencji na podstawie pisemnego zgłoszenia w/w potrzeb; 11. doradztwa w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących; 12. doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych związanych z LSI i jego współpracą z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem; 13. diagnozowanie uszkodzeń i naprawy okablowania podłączeń analizatorów; 14. analiza i zgłaszanie Użytkownikowi potrzeb w zakresie napraw, modernizacji czy wymiany sprzętu; 15. prowadzenia rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; 16. brak ograniczenia ilości wizyt serwisowych; 17. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych uwag w stosunku do użytkowanego przez Zamawiającego oprogramowania objętego Umową oraz propozycji jego udoskonaleń; 18. konsultacje w zakresie : a. pomocy w przypadku trudności operatorskich; b. pomocy w diagnostyce problemów związanych z oprogramowaniem; c. doradztwa w zakresie implementacji i konfiguracji systemu u Użytkownika. Zakres 1b : sprzęt komputerowy : 1. Utrzymywanie sprzętu komputerowego w ruchu ciągłym: a. reakcja na zgłaszane przez Użytkownika awarie i usuwanie ich skutków : - w przypadku awarii uniemożliwiających pracę LSI w terminie nie dłuższym niż 1 godz. od zgłoszenia awarii; - w przypadkach awarii umożliwiających pracę LSI w terminie nie dłuższym niż 24 godz. od zgłoszenia awarii; d. godziny przyjmowania zgłoszeń w dniach roboczych 8.00 do 16.00: - telefonicznie pod nr - za pośrednictwem faksu nr - pocztą elektroniczna na adres e. zgłoszenia w przypadku awarii po godz. 16.00 do 8.00 dnia następnego oraz w niedziele i święta : - telefonicznie pod nr 2. usuwanie wszelkich awarii LSI w zakresie sprzętu komputerowego; 3. naprawa sprzętu na miejscu u użytkownika (w przypadku konieczności naprawy w serwisie. Dostawca zapewnia nieodpłatny transport obustronny jak też ponowną instalację urządzenia u Zamawiającego); 4. dostarczenie urządzenia zastępczego i jego zainstalowanie w przypadku napraw sprzętu komputerowego trwających dłużej niż 48 godz. (dostarczony sprzęt zastępczy ma mieć parametry porównywalne z zabranym do naprawy); 5. udostępnienie numeru serwisowego Zamawiającemu; 6. prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności; 7. brak ograniczenia ilości wizyt serwisowych; 8. wykonawca jest zobowiązany do wykonania co najmniej raz na kwartał, przeglądu sprzętu komputerowego (otworzenie obudowy, oczyszczenie z nagromadzonego kurzu itp.) 9. Wykaz sprzętu komputerowego objęty umową : Konfiguracja Ilość Numery seryjne Stacja robocze TYP A HP DX2300 MT C2D E4500 +FDD 2 HUB7411KH8 HUB7411KHH Stacja robocze TYP B HP DX2300 MT C2D E4500 14 HUB7411KK4, HUB7411KJ3 HUB7411KJF, HUB7411KH3 HUB7411KJJ, HUB7412B32 HUB7411KG6, HUB7411KHR HUB7411KHC, HUB7411KGR HUB7411KHN, HUB7411KGZ HUB7411KGW, HUB7411KJH LG Monitor FlatronLCD L1972H-PF 2 06754708EF957, 06754708EF936 LG Monitor Flatron LCD L198S-SN 17 LCD 14 709TPRW20470, 709TPTM20529 709TPVH20567, 709TPGS20551 709TPGS20527, 709TPMZ20435 709TPLC20384, 709TPUU20318 709TPSL20550, 709TPMZ20555 709TPKN20437, 709TPSL20574 709TPWQ20561, 709TPPB20568 Czytniki kodów kreskowych Cipher 1100 16 SQ7004814, SQ7004808, SQ7004813 SQ7004819, SQ7004818, SQ7004787 SQ7004792, SQ7004806, SQ7004817 SQ7004802, SQ7004788, SQ7004783 SQ7004789, SQ7004796, SQ7004812 SQ7004807 Zasilacz awaryjny APC Smart-UPS SC 420VA 16 3S0722X26974, 3S0722X23538 3S0722X23553, 3S0722X23602 3S0722X23514, 3S0722X23536 3S0722X23583, 3S0722X23513 3S0722X26978, 3S0722X23539 3S0722X26954, 3S0722X23540 3S0722X26983, 3S0722X26979 3S0736X12642, 3S0722X23525 Konfiguracja Ilość Numery seryjne SERWER HP PROLIANT DL360 G5 dysk twardy 72,8 GB SAS SFF Hot Plug 10000 rpm 1 4 00032G/07 00032HDD1/07, 00032HDD2/07 00032HDD3/07, 00032HDD4/07 MONITOR SAMSUNG 21 SYNCMASTER 214T 1 BR21HS1PA00993 Konfiguracja Ilość Numery seryjne SERWER HP PROLIANT DL140 G3 drugi (wmontowany) dysk twardy 80 GB 7200 SATA 1 00032Z/07 383410-B21 Konfiguracja Ilość Numery seryjne Drukarka HP LaserJet P3005base 2 CNK1C59234, CNK1C59226 Print Serwer D-LINK DP-301U 2 P178177001223, P178177001221 Konfiguracja Ilość Numery seryjne Drukarka HP LaserJet P2015 4 CNBW7C719M, CNBW7C719B CNBW7C719K, CNBW7C71CQ Print Serwer D-LINK DP-301U 4 P178177001222, P178177001228 P178177001225, P178177001224
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach