Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 6406303 , fax. 55 6406300
- Data zamieszczenia: 2014-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39 39
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 55 6406303, fax. 55 6406300
REGON: 17074777300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych robót w ramach realizacji zadania pn.: Modernizacja stadionu miejskiego w Sztumie poprzez budowę budynku zaplecza sanitarno-szatniowego - ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Celem zamówienia jest nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych związanych z modernizacją stadionu miejskiego w Sztumie, w tym zakres nadzoru obejmuje między innymi: 1.1. Rozbiórki: 1.1.1. rozbiórka części ogrodzenia oraz zburzenie podłoża z betonu i asfaltu, likwidacja istniejących sieci i studni, 1.1.2. wyburzenie (zdemontowanie) istniejących trybun wraz z niwelacją terenu, 1.1.3. wywóz i utylizacja gruzu. 1.2. Budynek zaplecza sanitarno-szatniowego. 1.3. Przyłącza: 1.3.1. kanalizacji sanitarnej - na odcinku od studni istniejącej Si4 (włączenie) do budynku zaplecza sanitarno-szatniowego, 1.3.2. kanalizacji deszczowej - na odcinku od studni D1 do studni D14 wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez piaskownik, 1.3.3. wodociągowe, 1.3.4. energetyczne - od złącza pomiarowego znajdującego się przy stacji transformatorowej do budynku zaplecza sanitarno-szatniowego. 1.4. Roboty zewnętrzne: 1.4.1. wycinka drzew, 1.4.2. wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku (bez oświetlenia płyty stadionu), 1.4.3. wykonanie trybun widowni i dla zawodników wraz z siedziskami, 1.4.4. wykonanie ogrodzenia oddzielającego budynek od płyty boiska, 1.4.5. zagospodarowanie terenu: chodniki i dojścia do budynku oraz placu z możliwością wjazdu, zieleń, 1.4.6. uporządkowanie terenu. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności były wykonywane roboty budowlane związane z rozbiórkami oraz posadowieniem budynku tj.: wykonanie fundamentów pośrednich w postaci pali fundamentowych, studni betonowych, wykonanie płyty fundamentowej, ław oraz ścian fundamentowych. Wyżej wymienione roboty winny być wykonane do dnia 30 listopada 2014r. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy prac będących przedmiotem nadzoru określają dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez Biuro Projektowe Budownictwa PSBUD mgr inż. Piotr Świrzyński z Grudziądza, JAGŁA architekt z Grudziądza oraz Projwent z Grudziądza. Uwaga: Z zakresu objętego dokumentacją projektową realizowane będą tylko roboty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (bez robót związanych z modernizacją płyty stadionu). Dokumentacja w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane do wglądu na stronie internetowej www.bip.sztum.pl (w zakładce Przetargi). 3. Zadanie, o którym mowa w ust. 1 współfinansowane jest przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie oraz w projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset zł.). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie . 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji remontów dróg gminnych poprzez utwardzenia płytami betonowymi typu IOMB
Dodano: 2016-07-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w Lędowie.
Dodano: 2016-06-13 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa obiektu celu publicznego przy ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim (planowana siedziba SPPR i PCPR).
Dodano: 2016-05-24 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przejścia podziemnego w ciągu ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-05-02 - prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Nr 1: Budowa drogi gminnej 110012G ul. Długiej w Łebczu Nr 2: Rozbudowa sieci wodociągowej w Łebczu
Dodano: 2016-04-27 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Chojnickiego Centrum Kultury w ramach projektu :Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE w Chojnicko Człuchowskim Miejskim Obszarze Funkcjonalnym - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2016-04-15 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja przegubów Nr P-88 oraz P-83w i P-83z w ciągu Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego (z możliwością składania ofert częściowych) dla zadania Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni
Dodano: 2016-01-29 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania: Modernizacja ul. Przemysłowej w Gdyni.
Dodano: 2015-10-23 - Pełnienie funkcji Inżyniera na zadaniu - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 222 i 229 na odcinku od Starogardu Gdańskiego przez Jabłowo do węzła autostrady A1 w trakcie realizacji robót budowlanych i w okresie gwarancji/ rękojmi
Dodano: 2015-10-21