Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta. I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje nadzór nad wykonaniem monitoringu skrzyżowania ulic Kaliskiej, Limanowskiego i Piłsudskiego, w szczególności nadzór nad: 1) wykonaniem zasilania energetycznego, 2) wykonaniem punktu kamerowego wraz z konwerterem światłowodowym, 3) dostawą i montażem videoserwera o rozdzielczości min. 4 CiF (704 x 576 piksela) współpracującego z oprogramowaniem Omnicast 4.1, 4) dostawą i montażem odbiornika światłowodowego kompatybilnego z nadajnikiem pracującym na jednym włóknie jednomodowym (SM) oraz innych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania kamery w ramach istniejącego systemu monitoringu, 5) uzyskaniem rozszerzenia licencji oprogramowania Omnicast 4.1, 6) wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 7) przeprowadzeniem przez wykonawcę robót przed końcowym odbiorem próby prawidłowego funkcjonowania monitoringu. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP, 2) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzenie jakości wykonanych prac, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 5) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, 7) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 8) kontrola ilości i terminowości wykonania prac, 9) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji zadania, 10) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 5 letniej rękojmi, 11) sprawdzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, 12) systematyczna obecność na budowie potwierdzona wpisami do dziennika budowy. III. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach