Miasto Kraśnik ogłasza przetarg
- Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 8251540 , fax. 81 8252709
- Data zamieszczenia: 2013-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
ul. Lubelska 84 84
23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 81 8251540, fax. 81 8252709
REGON: 00052410500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy uzbrojenia w infrastrukturę komunalną obszaru Podstrefy Kraśnik Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w ramach projektu Zagospodarowanie terenu pod inwestycje w Kraśniku, obręb Budzyń, propozycją dla inwestorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia sprawowanie zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy uzbrojenia w infrastrukturę komunalną obszaru Podstrefy Kraśnik Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej o powierzchni 23,48 ha w ramach projektu Zagospodarowanie terenu pod inwestycje w Kraśniku, obręb Budzyń, propozycją dla inwestorów Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL na lata 2007-2013, Działanie 3.1: Tworzenie terenów inwestycyjnych w następującym zakresie: ZADANIE 1 - Branża drogowa 1)Wykonanie niwelacji terenu 23,48 ha. 2)Budowa dróg wewnętrznych dojazdowych o długości ok. 1001 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, zaprojektowanych na obciążenie ruchem KR 4. 3)Wykonanie pobocza obustronnego, umocnionego kruszywem łamanym - szer. 0,75 m, długości ok. 987 m. 4)Wykonanie zieleńców przy drogach o długości ok. 987 m, szer. 4,75 m. ZADANIE 2 - Branża sanitarna 1)Wykonanie hydrantów przeciwpożarowych na sieci wodociągowej - 9 sztuk. 2)Wykonanie sieci wodociągowej o długości ok.1450 mb. 3)Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o długości ok.1220 mb. 4)Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o długości ok.1220 mb (w obrębie strefy). 5)Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej o długości ok.1053,69 mb (od strefy do rzeki Wyżnicy wraz z zbiornikiem retencyjnym ). 6)Wykonanie separatora. ZADANIE 3 - Branża elektryczna 1)Wykonanie oświetlenie terenu - sieć kablowa oświetlenia drogowego o długości ok. 1450 mb, 31 latarni ulicznych. 2)Wykonanie kanalizacji telefonicznej o długości ok. 1260 mb. 2.Nadzór inwestorski pełniony będzie w następujących branżach (każda branża stanowi odrębne zadanie): Zadanie 1. Branża drogowa (inspektor tej branży będzie pełnił jednocześnie funkcję koordynatora pozostałych branż) Zadanie 2. Branża sanitarna, Zadanie 3. Branża elektryczna. 3.Zakres rzeczowy zamówienia jest określony w formie programu funkcjonalno-użytkowego oraz Koncepcja sieci kanalizacji deszczowej stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 4.Dokumentacja projektowa zostanie przekazana Wykonawcom po otrzymaniu jej przez Zamawiającego od Wykonawcy realizującego inwestycję. 5.Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie 6.Wykonawca zobowiązany będzie również do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych i innych czynnościach związanych z egzekwowaniem praw zamawiającego w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych . Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Zadanie 2 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Zadanie 3 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wraz z kontrolowaniem rozliczeń budowy uzbrojenia w infrastrukturę komunalną obszaru Podstrefy Kraśnik Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w ramach projektu Zagospodarowanie terenu pod inwestycje w Kraśniku, obręb Budzyń, propozycją dla inwestorów. 4.Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 27.03.2013 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7.Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2015-08-26 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II
Dodano: 2015-07-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przy ul. Kilińskiego w Zamościu - etap III.
Dodano: 2015-06-02 - Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Budowa skanera wraz z infrastrukturą towarzysząca do prześwietlania wagonów towarowych na kolejowym przejściu granicznym w Terespolu
Dodano: 2015-04-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mircze oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Ameryka, Borsuk, Łasków, Marysin, Mircze, Modryniec, Modryń, Modryń Kolonia, Smoligów.
Dodano: 2014-11-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniami uzupełniającymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzywowierzba gmina Wyryki
Dodano: 2014-10-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze gmina Stary Brus
Dodano: 2014-08-29 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna.
Dodano: 2014-08-26 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie robót w ciągu drogi krajowej nr 12/17 w zakresie: a) Roboty związane z poprawą systemu odwodnienia obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 Lublin - Chełm - Dorohusk; b) Roboty związane z wykonaniem ciągu pieszego wraz z przejściem dla pieszych przez ul. Piasecką w Świdniku
Dodano: 2014-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dróg gminnych w miejscowości Wereszczyn, Borysik, Przymiarki gmina Urszulin
Dodano: 2014-07-28