Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Wykonanie podjazdu /pochylni/ dla osób niepełnosprawnych oraz docieplenie narożników ścian budynku wraz z malowaniem Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu. Zadanie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Rodziny Ziętalów 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3404220 , fax. 048 3404220
  • Data zamieszczenia: 2011-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Rodziny Ziętalów 13 13
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3404220, fax. 048 3404220
    REGON: 67067854200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja pomocy spolecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Wykonanie podjazdu /pochylni/ dla osób niepełnosprawnych oraz docieplenie narożników ścian budynku wraz z malowaniem Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Rodziny Ziętalów 13 w Radomiu. Zadanie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.3 Infrastruktura służąca pomocy Społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór nad wykonaniem zadań pod nazwą.: Zadanie I o nazwie Wykonanie podjazdu /pochylni/ dla osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej. Zadanie II o nazwie Docieplenie narożników /północnych/ ścian budynku wraz z malowaniem. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 1) w zakresie zadania I Wykonanie podjazdu /pochylni/ dla osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej: a) wykonanie robót ziemnych oraz fundamentów - ok. 24,5 m3 b) wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym - ok. 0,55 m3 c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej dwiema warstwami papy na lepiku na gorąco ław fundamentowych betonowych - ok. 0,5 m2 d) wykonanie stóp fundamentowych betonowych - ok. 1,65 m3 e) wykonanie dwóch warstw izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej pionowej na zimno z roztworu asfaltu - jedna warstwa ok. 13,2 m2 razem ok. 26,4 m2 f) wykonanie dwóch warstw izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej poziomej na zimno z roztworu asfaltu - ok. 5,5 m2 g) przygotowanie i montaż marek stalowych - ok. 0,02 t h) zasypanie wykopów ze skarpami z przerzutem na odległość do 3 m - ok. 24,5 m3 i) rozebranie balustrad z kształtowników stalowych w poziomie I kondygnacji - ok. 1,44 m j) wykonanie konstrukcji stalowej podjazdu /pomostu stalowego/ - ok. 1,17 t k) wykonanie poręczy podjazdu - ok. 0,72 t l) wykonanie pokrycia pomostów z płyt ażurowych - ok. 1,33 t m) dostarczenie kształtowników stalowych ocynkowanych konstrukcji podjazdu - ok. 1,89 t n) dostarczenie krat pomostowych ocynkowanych typ KPS o oczku 30x32 mm z płaskownika 30 x 2 mm - 46,51 m2 o) wykonanie dojścia do podjazdu /wykonanie koryta o głębokości 10 cm, zagęszczenie podłoża, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm - ok. 2,25 m2 p) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej - ok.4,50 m2 2) w zakresie zadania II Docieplenie narożników /północnych/ ścian budynku wraz z malowaniem: a) rozbiórka izolacji cieplnej ze styropianu - ok. 5,76 m3 b) wywiezienie gruzu - ok. 5,76 m3 c) przygotowanie starego podłoża metodą lekką-mokrą - czyszczenie mechaniczne i zmycie - ok. 48 m2 d) docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi grubości 12 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki akrylowej - ok. 48 m2 e) docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacji z gotowej suchej mieszanki akrylowej - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - ok. 16 m f) użycie rusztowań ramowych warszawskich jednokolumnowych o wysokości do 10 m Nadzór obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623), a w szczególności: 1) Stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (obowiązkowy pobyt inspektora nadzoru na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum dwa dni w tygodniu na każdym zadaniu) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. 2) Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 3) Przygotowanie danych do wystawienia not OT i danych do sprawozdań GUS. 4) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 5) Dokonywanie czynności odbioru końcowego zadań lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót, dokonywanie odbioru w związku z upływem okresu rękojmi za wady i w związku z upływem gwarancji jakości. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a) potwierdzenia gotowości do odbioru, b) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i badań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwolenie na użytkowanie oraz dokumentacji powykonawczej. 6) Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi. 7) Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski. 8) Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy: Sprawowanie nadzoru nad przedmiotową inwestycją w zakresie określonym w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 243 poz. 1623). a w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, g) kontrolowanie rozliczeń budowy. Po zakończeniu robót budowlanych do obowiązku Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało: a) finalizacja zadań wynikających z zakończenia budowy, b) dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek, c) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek, d) współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów, e) udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach