Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II, w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sieci wodociągowych, instalacyjno - sanitarnej, instalacyjno - elektrycznej

Gmina Iwkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa 468
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 68-44-010, 68-44-020 , fax. 014 6844060
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
    Iwkowa 468 468
    32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
    tel. 014 68-44-010, 68-44-020, fax. 014 6844060
    REGON: 85166072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II, w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sieci wodociągowych, instalacyjno - sanitarnej, instalacyjno - elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II, specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, sieci wodociągowych, instalacyjno- sanitarnej, instalacyjnej - elektrycznej w zakresie: - budowy sieci wodociągowych wraz z przyłączami; - budowy zbiornika wyrównawczego i hydroforni. Załacznikami do opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja dla planowanego zadania pn. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa - Etap I i II, ogłoszonego w BZP oraz na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 25.09.2012r. tj. -Przedmiar robót - zał. Nr 7/1, 7/2/, 7/3, 7/4, 7/5 do SIWZ, -Projekt budowlany - zał. Nr 8/1, 8/2, 8/3, 8/4, 8/5, 8/6, 8/7, 8/8 do SIWZ, -Specyfikacja techniczna - zał. Nr 9/1, 9/2, 9/3, 9/4 do SIWZ, dostępne na stronie internetowej Gminy Iwkowa: www.iwkowa.pl/przetargi Zakres obowiązków i zadania inspektora nadzoru: 1. Realizacja praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru . 2. Obecność na terenie robót z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót, a także na wezwanie Wykonawcy i Zamawiającego. 3. Kontrola ilościowa i jakościowa realizowanych robót. 4. Udział w przekazywaniu placu budowy. 5. Udział w naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 6. Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy. 7. Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót. 8. Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 9. Sporządzanie finansowo - rzeczowego rozliczenia końcowego realizowanego zadania. 10. Udostępnianie dokumentów (związanych z realizowanym zadaniem) wszystkim Kontrolującym przedstawicielom instytucji wynikających z przepisów Prawa Budowlanego oraz innych przepisów obowiązujących w tym zakresie. 11. Dbanie o jakość robót, tempo robót, odbiory robót w zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi . 12. Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót oraz udzielanie Wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności konsultuje się z projektantem przed udzieleniem wyjaśnień), zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. Żądania wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót materiałów budzących wątpliwości, co do jakości oraz akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją robót. 14. Dokonanie sprawdzenia projektu budowlanego oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przed rozpoczęciem robót budowlanych w zakresie sprawowanego nadzoru. 15. Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie (jeżeli zaistnieje taka konieczność). 16. Ponoszenie odpowiedzialności za realizację robót zgodnie z warunkami ustalonymi w zgłoszeniu robót budowlanych oraz uzgodnieniach opiniujących realizację inwestycji i sprawdzają realizację tych ustaleń przez wykonawcę robót budowlanych. 17. Wstrzymywanie robót w wypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę niezgodnie z umową lub przepisami BHP. 18. Przestrzeganie prawidłowości wpisów do dziennika budowy pod względem obowiązującej chronologii i postępu prac budowlanych. 19. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i w razie konieczności powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 20. Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę . 21. Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu robót dodatkowych lub zamiennych i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów. 22. Przygotowanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu. 23. Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów , robót zanikających, robót dodatkowych, ulegających zakryciu, odbioru częściowego. 24. Potwierdzenie terminu zakończenia nadzorowanych robót, wpisem do dziennika budowy. 25. Uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót w tym końcowego odbioru robót. 26. Sprawdzanie kosztorysów po wykonaniu robót i zatwierdzanie do zapłaty faktur za wykonane roboty . 27. Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej. 28. Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót . 29. Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie podjęte przez siebie decyzje . 30. W przypadku wystąpienia zamówień uzupełniających oraz zamówień dodatkowych na realizowanym zadaniu budowy sieci wodociągowej, Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia. 31. Zapewnienie we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego zapewni : -transport na potrzeby własne na placu budowy, -niezbędny sprzęt oraz wyposażenie na potrzeby własne na terenie budowy, -środki łączności (telefon, internet itp.). Pełnienie obowiązków Biegłego w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówień przy realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie Gminy Iwkowa- etap I i II. Udział w pracach komisji przetargowej z głosem doradczym i udzielanie dodatkowych wyjaśnień w zakresie wymagającym wiedzy specjalnej - dotyczącej sprawdzenia prawidłowości złożonych kosztorysów ofertowych, ich zgodności z SIWZ oraz prawidłowości wyliczenia ceny ofertowej (a w szczególności w rozumieniu obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych) dla złożonych ofert przetargowych . Sporządzeniu pisemnej opinii w sprawie oceny kosztorysów ofertowych lub innych czynności w toczącym się postępowaniu, w zakresie wymagającym wiedzy specjalnej. Biegły w swojej pracy kierował się będzie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 , poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Iw-kowej: BSR Kraków O/Iwkowa 67 8589 0006 0090 0000 2567 0002 przy czym zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub innego dokumentu, oryginał należy złożyć w kasie najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, a kopię tego dokumentu wpiąć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt XII.10.SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro-wadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwkowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach