Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań Gminy Iwkowa w 2011r. w specjalności drogowej

Gmina Iwkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa 468
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 68-44-010, 68-44-020 , fax. 014 6844060
  • Data zamieszczenia: 2011-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
    Iwkowa 468 468
    32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
    tel. 014 68-44-010, 68-44-020, fax. 014 6844060
    REGON: 85166072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań Gminy Iwkowa w 2011r. w specjalności drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad realizowanymi zadaniami w 2011 r. przez Gminę Iwkowa. 1. Zakres obowiązków i zadania inspektora nadzoru: - Realizacja praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010 roku, Nr 243, poz. 1623 z późn.zm.) - art. 25, 26 i 27 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru : 1/ Obecność na terenie robót z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót, jednakże nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, a także na wezwanie Wykonawcy i Zamawiającego . 2/ Kontrola ilościowa i jakościowa realizowanych robót. 3/ Udział w przekazywaniu placu budowy. 4/ Udział w naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 5/ Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy. 6/ Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót. 7/ Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 8/ Sporządzanie finansowo - rzeczowego rozliczenia końcowego realizowanego zadania. 9/ Udostępnianie dokumentów (związanych z realizowanym zadaniem) wszystkim Kontrolującym przedstawicielom instytucji wynikających z przepisów Prawa Budowlanego oraz innych przepisów obowiązujących w tym zakresie . 10/ Dbanie o jakość robót, tempo robót, odbiory robót w zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi . 11/ Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót oraz udzielanie Wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności konsultuje się z projektantem przed udzieleniem wyjaśnień). 12/ Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. Żądania wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót materiałów budzących wątpliwości, co do jakości oraz akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją robót. 13/ Dokonanie sprawdzenia projektu budowlanego oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przed rozpoczęciem robót budowlanych w zakresie sprawowanego nadzoru. Zauważone błędy Inspektor Nadzoru wyjaśnia i uzgadnia z projektantem. 14/ Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie (jeżeli zaistnieje taka konieczność) po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego. 15/ Ponoszenie odpowiedzialności za realizację robót zgodnie z warunkami ustalonymi w zgłoszeniu robót budowlanych, pozwoleniu na budowę oraz uzgodnieniach opiniujących realizację inwestycji i sprawdzają realizację tych ustaleń przez wykonawcę robót budowlanych. 16/ Wstrzymywanie robót w wypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę niezgodnie z umową lub przepisami BHP . 17/ Przestrzeganie prawidłowości wpisów do dziennika budowy pod względem obowiązującej chronologii i postępu prac budowlanych. 18/ Sprawdzanie jakości wykonanych robót i w razie konieczności powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 19/ Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę . 20/ Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu robót dodatkowych lub zamiennych i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów. 21/ Przygotowanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu. 22/ Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów , robót zanikających, robót dodatkowych, ulegających zakryciu, odbioru częściowego. 23/ Potwierdzenie terminu zakończenia nadzorowanych robót, wpisem do dziennika budowy. 24/ Uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót w tym końcowego odbioru robót, powoływanej przez Zamawiającego. 25/ Sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty kosztorysów (jeżeli takie występują) po wykonaniu robót i faktur, rachunków za wykonane roboty . 26/ Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej. 27/ Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji w terminie do 20 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót . 28/ Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie podjęte przez siebie decyzje. 29/ Zapewnienie we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego zapewni : * transport na potrzeby własne na placu budowy, * niezbędny sprzęt oraz wyposażenie na potrzeby własne na terenie budowy, * środki łączności (telefon, internet itp.). - Pełnienie obowiązków BIEGŁEGO (RZECZOZNAWCY) w przeprowadzanych postępowaniach o udzielenie zamówień dla Gminy Iwkowa w 2011 roku w specjalności drogowej: 1/ Udział w pracach komisji przetargowej z głosem doradczym i udzielanie dodatkowych wyjaśnień w zakresie wymagającym wiedzy specjalnej - dotyczącej sprawdzenia prawidłowości złożonych kosztorysów ofertowych, ich zgodności z SIWZ oraz prawidłowości wyliczenia ceny ofertowej (a w szczególności w rozumieniu obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych) dla złożonych ofert przetargowych . 2/ Sporządzeniu pisemnej opinii w sprawie oceny kosztorysów ofertowych lub innych czynności w toczącym się postępowaniu, w zakresie wymagającym wiedzy specjalnej. 3/ BIEGŁY (RZECZOZNAWCY) w swojej pracy kierował się będzie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwkowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach