Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją akustyczną i elektryczną SP323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 15259640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją akustyczną i elektryczną SP323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją akustyczną i elektryczną SP323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie. Informacje ogólne: 1. Zakres zamówienia: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego – branży konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej - nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: „Modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie” (dalej „roboty”), realizowanymi na podstawie umowy wiążącej wykonawcę robót budowlanych z Dzielnicą Ursynów m.st. Warszawy. 2. Okres sprawowania nadzoru – od 29 czerwca 2020 r. do 20 sierpnia 2019 r. 3. Charakterystyka robót i obiektu na którym będą prowadzone nadzorowane roboty budowlane:  Szkoła Podstawowa nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie składa się, pod względem eksploatacyjnym, z dwóch części. Stara, zbudowana w latach 1985/1986 wymaga prowadzenia systematycznych remontów i modernizacji. W tej części szkoły, wykonano m.in. wiele robót elektrycznych, które w przyszłości doprowadzą do całkowitej modernizacji instalacji elektrycznej nn w całym budynku. W obszarze objętym nadzorem, zostały ostatnio wymienione m.in. linie zasilające, okablowanie gniazd oraz oświetlenia, zostały zamontowane gniazda i część źródeł światła.  W marcu 2020 roku Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr KZP-XII-WZP.271.9.2020. Wyłoniony w tym postępowaniu wykonawca robót budowlanych, ma wykonać roboty poprawiające właściwości akustyczne niektórych pomieszczeń starej części szkoły: sali gimnastycznej, czterech świetlic oraz korytarzy na parterze, I piętrze i II piętrze. W w/w pomieszczeniach mają zostać zamontowane ustroje akustyczne. Roboty w korytarzach szkoły będą poprzedzone niezbędnymi robotami elektrycznymi, m.in. wykonaniem i uruchomieniem nowej instalacji strukturalnej, korektą tras kablowych instalacji CCTV i zdemontowaniem instalacji niskoprądowych znajdujących się w korytarzach.  W końcowej części robót przy montażu ustrojów akustycznych będzie zdemontowane istniejące oświetlenie, i zostaną zamontowane, w suficie podwieszanym akustycznym, nowe oprawy. Roboty budowlane będą zakończone przełączeniem obwodów oświetleniowych niskiego napięcia, oraz niezbędnymi pomiarami elektrycznymi i natężenia oświetlenia, a w sali gimnastycznej i świetlicach – pomiarami skuteczności działania ustrojów akustycznych. 4. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu, prowadzenia sprawnego i efektywnego nadzoru nad prowadzonymi w szkole robotami budowlanymi. 5. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie realizował obowiązki poprzez (lub z pomocą) zespołu inspektorów. 6. Zamawiający oczekuje, by Wykonawca dysponował zespołem inspektorów nadzoru składającym się z, co najmniej, następujących osób:  inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; osoba ta będzie pełniła funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru;  inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej, zgodnej ze złożoną ofertą i umową wiążącą strony procesu budowlanego, dyspozycyjności inspektorów nadzoru na terenie robót. W szczególności Wykonawca musi zapewnić udział inspektorów nadzoru w cotygodniowych naradach koordynacyjnych. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca wykonując swoje obowiązki zobowiązany jest do działania zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi warunkami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej stosowanymi w budownictwie. We wszystkich sprawach związanych z Umową Wykonawca będzie popierał i chronił interesy Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) sprawowanie nadzoru w pełnym zakresie ujętym w ustawie Prawo budowlane: a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót przez sprawdzanie zgodności jej realizacji z dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na wykonanie robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych oraz jakości, trwałości i estetyki wykonania b) nadzór nad zorganizowaniem prac budowlanych oraz nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę robót przepisów BHP, c) sprawdzanie jakości wbudowanych wyrobów budowlanych i wykonanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do akceptowania przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych kart materiałowych wszystkich użytych przy realizacji wyrobów budowlanych i materiałów, a następnie po zakończeniu robót, przekazaniu ich Zamawiającemu. d) prowadzenie dokumentacji fotograficznej wykonywanych robót w trakcie każdego pobytu na budowie, w szczególności przy robotach zanikających, zakrytych, wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową, z przepisami prawa, odbiorach częściowych i końcowych; e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych i pomiarach, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, f) sprawdzanie i akceptowanie kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, zamienne lub podobne w czasie trwania Umowy w terminie 3 dni od ich przekazania Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego. g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad. 2) bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach zakresu i ilości robót, lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego, 3) bieżące kontrolowanie i dokumentowanie zgodności prowadzenia robót z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a Zamawiającym, 4) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania robót w przypadku, gdy ich kontynuacja stwarza zagrożenie wadliwej realizacji robót lub zagrażałaby życiu i zdrowiu, bądź powodowałaby niezgodność z dokumentacją projektową; 5) zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do dokumentacji projektowych sygnalizowanych przez wykonawcę robót i proponowanie sposobów rozwiązania problemów, 6) udział w czynnościach odbiorowych robót określonych w umowie Zamawiającego z wykonawcą robót, wraz z ich rozliczeniem; w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się m.in. do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych, b) udziału w czynnościach odbiorowych oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru robót budowlanych, 7) inicjowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych oraz sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie ich Zamawiającemu, 8) sporządzanie protokołów konieczności (z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, 9) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego, 10) zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 3. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się do przybycia na teren robót lub do siedziby Zamawiającego w czasie do ………………. godz. od przekazania wezwania. Wezwanie odbywać się będzie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 4. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać bieżących instrukcji i poleceń Zamawiającego oraz informować Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach. 5. Obowiązki Wykonawcy wykonywane będą poprzez pobyty inspektorów nadzoru na budowie z częstotliwością wynikającą z oferty Wykonawcy, oraz z toku prowadzenia robót. a) inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej – co najmniej ….(ilość z oferty wykonawcy, nie mniej nie jeden) razy, w każdym tygodniu obowiązywania umowy, w wymiarze co najmniej jednej (1) godziny między godzinami 7:00 do 15:00, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), b) inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 pobyt w tygodniu w czasie realizacji robót tej branży instalacyjnej. Obecność wykonawcy będzie znajdowała odzwierciedlenie w prowadzonej przez niego datowanej dokumentacji fotograficznej, cotygodniowej przekazywanej do Zamawiającego. 6. Jeżeli w okresie realizacji robót nastąpi konieczność wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych koniecznych do prawidłowego wykonania robót, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, przy czym zastrzega się równocześnie, iż tylko pisemna zgoda Zamawiającego (tj. umowa zawarta w tym zakresie z Wykonawcą robót dodatkowych lub zamiennych) będzie podstawą do wykonywania przez Wykonawcę robót – prac zamiennych lub dodatkowych. 7. Jeżeli w terminie realizacji robót określonym w umowie w zakresie nadzorowanej inwestycji wystąpią roboty podobne, dodatkowe lub zamienne, obowiązkiem Wykonawcy będzie sprawdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzenie prawidłowości ich rozliczenia – bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. W okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany (w ramach ustanowionego w niniejszej umowie wynagrodzenia) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych dokonywanych na terenie obiektu, które będą wynikały z umowy zawartej z Wykonawcą Robót budowlanych bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 9. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów usunięcia wad lub nieprawidłowości powstałych w wyniku błędów, uchybień bądź nienależytej staranności w pełnieniu nadzoru inwestorskiego w uzgodnionym przez Strony umowy terminie, bez prawa do wynagrodzenia oraz ponosi odpowiedzialność za zaistniałą szkodę. 10. W przypadku niewłaściwego wykonywania nadzoru inwestorskiego, Zamawiający może żądać bezpłatnego dodatkowego nadzoru inwestorskiego w wyznaczonym terminie lub odpowiednio obniżyć wynagrodzenie. Dodatkowe informacje o przedmiocie zamówienia: 1. Do czasu pobytu na terenie robót nie wlicza się dojazdu inspektora nadzoru na teren robót. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania inspektora nadzoru inwestorskiego, na teren robót lub do siedziby Zamawiającego. 3. Wezwanie o którym mowa w pk.2 może nastąpić drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. 4. Nie odebranie telefonu przez Wykonawcę/inspektora nadzoru będzie dokumentowane notatką służbową sporządzoną przez koordynatora reprezentującego Zamawiającego i zawiadomieniem Wykonawcy o próbie wezwania, przekazanym e-mailem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz:  wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Dla wykonawców składających ofertę w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a) SIWZ. Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.1. SIWZ. a) Wypełnionego elektronicznego formularza ofertowego dostępnego i generowanego poprzez Platformę b) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; d) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1.1) lit. e) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.1) lit. b) i c) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) Dla wykonawców składających ofertę w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b) SIWZ . Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.2. SIWZ. a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; d) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1) lit. e) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.2) lit. b) i c) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na Platformie) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 1.4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa:  opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a), lub  oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie - w przypadku składania oferty w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b), powinien był załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: • postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, • wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, • ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 10.1.1) lit. b), 10.1.2) lit. b) i 10.2) SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.6) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach