Przetargi.pl
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad budową ulic z infrastrukturą towarzysząca w osiedlu Borek m. Turka połączonych z drogą krajową nr 82 Lublin - Łęczna

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7464844, 7510060 , fax. 081 7465001
  • Data zamieszczenia: 2010-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7464844, 7510060, fax. 081 7465001
    REGON: 00055155600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego nad budową ulic z infrastrukturą towarzysząca w osiedlu Borek m. Turka połączonych z drogą krajową nr 82 Lublin - Łęczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z póź. zm.) przy realizacji zadania pod nazwą Budowa ulic z infrastrukturą towarzysząca w osiedlu Borek m. Turka połączonych z drogą krajową nr 82 Lublin - Łęczna
    1. W szczególności do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie:
    - Współpraca z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych zapewniająca sprawną, zgodną z dokumentacja projektową i pozwoleniem na budowę realizację robót budowlanych
    - Współpraca z Zamawiającym przy rozliczaniu inwestycji oraz rozliczaniu projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków na realizację zadania
    - Udział w spotkaniach wymagających obecności przedstawiciela nadzoru inwestorskiego
    - Wykonywanie zadań należących do inspektora nadzoru zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych.
    - Opiniowanie zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych podwykonawców robót budowlanych.
    - Opiniowanie zmian na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierowników Robót zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych, a nie wymienionych w ofercie.
    - Kontrola pracy wszystkich służb wykonawcy robót budowlanych w zakresie zgodności z warunkami kontraktu.
    - Obecność na budowie w czasie prowadzenia robót. Godziny pracy nadzoru muszą być dostosowane do czasu pracy wykonawcy robót budowlanych.
    - Ocena jakości wykonanych robót na podstawie wymagań zawartych w dokumentacji projektowej wraz z oceną jakości materiałów i kontroli postępu robót, a w szczególności:
    a) dopuszczania do wbudowania materiałów i urządzeń pod kątem aprobat, certyfikatów i innych wymaganych dokumentów oraz sposobu ich składowania i przechowywania;
    b) zatwierdzania przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych Programów Zapewnienia Jakości i planu BIOZ
    c) obmiaru wszystkich wykonanych robót oraz dokonywania niezbędnych wyliczeń potrzebnych do potwierdzenia płatności w zgodności ze sposobem i częstotliwością określoną w dokumentach kontraktowych na roboty budowlane;
    d) weryfikacji rysunków powykonawczych sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych;
    e) odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
    f) sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
    g) niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o wszelkich odkrytych wykopaliskach i kontroli wykonawcy robót budowlanych nad sposobem ich zabezpieczenia;
    h) przekazywania wykonawcy robót budowlanych instrukcji i wskazówek uzgodnionych z Zamawiającym w sprawie postępowania z wykopaliskami;
    i) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy oraz zgodności oznakowania robót z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu;
    j) udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawcy robót budowlanych w terminie 5 dni roboczych (w przypadkach wymagających zajęcia stanowiska przez Projektanta lub inne Podmioty, inspektor nadzoru poinformuje wykonawcę robót budowlanych o wydłużeniu terminu udzielenia odpowiedzi);
    k) spełnienia wymagań dokumentacji projektowej i prawa budowlanego w zakresie zmian w stosunku do dokumentacji technicznej;
    l) opiniowania przesunięcia planowanych terminów realizacji robót - opóźnienia lub przyspieszenia w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu;
    m) oceny wpływu zmian proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych na termin realizacji kontraktu;
    n) oceny zakresu i wielkości szkód powstałych w wyniku działania lub zaniechania wykonawcy robót budowlanych
    o) przygotowania kontraktu do odbioru częściowego i ostatecznego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót, sprawdzenie i weryfikacja wszystkich egzemplarzy dokumentacji kolaudacyjnej budowy;
    p) przygotowania i sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do wniosku o pozwolenie na użytkowanie oraz uczestnictwo w kontroli robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego;
    r) sprawdzania zestawień ilości i wartości wykonanych robót;
    s) poświadczenia terminu zakończenia robót;
    t) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych po ich zakończeniu;
    u)powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy;
    v)udziału rozliczeniach Kontraktu w przypadku jego wypowiedzenia;
    w) kontroli wpływu oczekiwanych przyszłych wydarzeń na cenę kontraktową i datę zakończenia Kontraktu;
    - Opiniowanie rozwiązań zamiennych w sytuacji, gdy zakres i wartość robót zamiennych objętych kontraktem nie wykracza poza zakres robót rozlicznych ryczałtowo.
    - Informowanie Zamawiającego o ewentualnym naruszeniu postanowień Kontraktu.
    - Reprezentowania interesów Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w ramach udzielonych kompetencji.
    - Ścisła współpraca z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta zgody na zmiany w zakresie dokumentacji technicznej,
    - Nadzorowanie wykonywanych robót dodatkowych i uzupełniających nie wykraczających poza zakres robót rozliczanych ryczałtowo.
    - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru bez powodowania nieuzasadnionego przestoju w prowadzeniu robót przez wykonawcę robót budowlanych.
    2. Roboty budowlane nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski obejmują budowę czternastu dróg gminnych (ulic osiedlowych) w osiedlu Borek wraz z infrastruktura towarzyszącą o łącznej długości około 3852m, w tym około:
    - nawierzchnie dróg asfaltowe 20442 m2
    - nawierzchnie dróg z kostki 2378 m2
    - nawierzchnie zjazdów i parkingów z kostki 5618m2
    - nawierzchnie dróg do przebrukowania 416 m2
    - nawierzchnie chodników z kostki 8232 m2
    - powierzchnie zielone do humusowania i obsiania trawą 18795m2
    - sieć kanalizacji deszczowej śr. 300mm - około 187 m
    - przykanaliki śr. 200mm - około 183m
    - studnie rewizyjne betonowe śr. 1200mm - 5szt
    - studzienki ściekowe uliczne 60szt.
    Pełny zakres robót nad którymi prowadzony będzie nadzór został szczególowo opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.bip.wolka.pl w zakładce przetargi pod nazwą Przetarg nieograniczony - Budowa ulic z infrastrukturą towarzysząca w osiedlu Borek m. Turka połączonych z drogą krajową nr 82 Lublin - Łęczna
    3. Wartość robót budowlanych według kosztorysu inwestorskiego wynosi netto 6 433 213,24 zł.
    4. Planowany sposób realizacji inwestycji i prowadzenia rozliczeń obrazuje harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. do SIWZ) oraz wzór umowy, która będzie podpisana z wykonawcą robót budowlanych (zał. do SIWZ). W chwili ogłaszania niniejszego postępowania nie wyłoniono jeszcze wykonawcy robót budowlanych - trwa postępowanie przetargowe.
    5. Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych, w związku z tym ze względów na sprzeczność interesów Wykonawca nadzoru inwestorskiego nie może być jednocześnie wykonawcą robót budowlanych ani z nim bezpośrednio powiązany.
    6. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej normalnym następstwem nienależytego wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania.
    Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty, jakie Zamawiający poniesie z tytułu roszczeń, strat i szkód wynikłych z jakiegokolwiek nie wywiązania się Wykonawcy z jego zobowiązań, w ciągu 30 dni od powiadomienia o nich Wykonawcy. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, naprawi na koszt własny każdą nieprawidłowość w realizacji umowy wynikającą z winy Wykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakiekolwiek naruszenie swoich zobowiązań wynikających z Umowy do końca okresu gwarancji ustalonego w Kontrakcie na roboty budowlane nad którymi prowadzony będzie nadzór.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. zamawiający wymaga wniesienia wadium, Kwota wadium wynosi:    3 000zł, słownie: trzy tysiące złotych
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
    3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     3.1. pieniądzu,
     3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     3.3. gwarancjach bankowych,
     3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
     3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158zpóźn. zm.)
    4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność dołącza do oferty.
    5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
      72193017092003006000950016 z dopiskiem: Wadium - Nadzór inwestorski nad budową ulic w osiedlu Borek.
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
    8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
    9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania.
    10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach