Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Kompleksu Oświatowego wraz z elementami zagospodarowania terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul.Lokajskiego w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2011-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Kompleksu Oświatowego wraz z elementami zagospodarowania terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul.Lokajskiego w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Kompleksu Oświatowego wraz z elementami zagospodarowania terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul.Lokajskiego w Warszawie, obejmujące: 1)pełny zakres ujęty w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z późn. zm.), tj.: a)reprezentowanie inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawdzanie zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych itp. oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad, 2)bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego, 3)bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym) potwierdzane wpisami w dzienniku budowy, 4)prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 5)zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu z Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 6)udział w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów części inwestycji określonych w umowie z Wykonawcą wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych, b)udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych od Wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c)przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru, 7)wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji to jest: przerwanie, inwentaryzacja itp., 8)inicjowanie i prowadzenie cotygodniowych narad koordynacyjnych oraz sporządzanie z nich protokółów i przekazywanie ich Zamawiającemu, 9)sporządzanie protokółów konieczności (z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, 10)zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Uwaga: Inwestycja jest w trakcie realizacji. Zaawansowanie 18%. 2. Zakres nadzorowanej inwestycji obejmuje budowę: 1.Obiektów kubaturowych: -trzykondygnacyjny budynek szkoły podstawowej wraz z salą gimnastyczną i zapleczem kuchennym o powierzchni całkowitej 8 663,14 m? i kubaturze 39 086,00 m? - budynek w trakcie realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu inwestycji określa: 1)Projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 1A do SIWZ; 2)Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1B do SIWZ. -nadbudowa w skrzydle dla dzieci młodszych o powierzchni całkowitej ok. 540 m? i kubaturze ok. 1 400 m? - projekt w trakcie realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu inwestycji określa program funkcjonalno- użytkowy: Wykonanie nadbudowy budynku Szkoły Podstawowej - Część II - załącznik nr 1C do SIWZ. 2. Przyłączy, instalacji i urządzeń sanitarnych: -przebudowa przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej budowa i przebudowa i przyłączy kanalizacji deszczowej (2 szt.), -zewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, -przyłącze sieci ciepłowniczej z kanalizacją teletechniczną oraz węzeł ciepłowniczy, -instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody oraz dla potrzeb przeciwpożarowych, -instalacji kanalizacji sanitarnej, -instalacji kanalizacji deszczowej, -instalacji c.o., -instalacji wewnętrznej gazu, -instalacji wentylacyjnej mechanicznej, instalacji klimatyzacji serwerowi, instalacji ciepła technologicznego. 3. Instalacji i urządzeń energetycznych i teletechnicznych: -instalacji elektrycznej : oświetlenia wewnętrznego i gniazd wtyczkowych, -instalacji oświetlenia zewnętrznego, -instalacji ogrzewania rur spustowych, -instalacja dzwonkowa, -instalacja nagłośnienia i sygnalizacji wyników sportowych, -instalacji odgromowej, -instalacji przeciwporażeniowej, -instalacji przeciwprzepięciowej, -instalacji przeciwpożarowej, -instalacji oświetlenia bezpieczeństwa ewakuacyjnego, -instalacji teletechnicznych w budynkach, -instalacji telefonicznej, -instalacji wideofonowej, -instalacji monitoringu zewnętrznego, -instalacji elektrycznej węzłów cieplnych. 4. Dróg dojazdowych, chodników, miejsc postojowych. 5. Elementów zagospodarowania: -dwie wiaty śmietnikowe, -montaż placu zabaw, -zespół boisk wraz z piłkochwytami, stanowisko do skoku w dal, bieżnia, -nasadzenia zieleni, wykonanie trawników, elementy ogrodzenia terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 złotych 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 19.2.2. do 19.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 19 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach