Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Domu Kultury pełniącym funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Domu Kultury pełniącym funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową Domu Kultury pełniącym funkcję Domu Tradycji Ursynowa przy ul. Kajakowej w Warszawie wraz z infrastrukturą zewnętrzną. 1. Informacje ogólne o inwestycji. 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji. Teren inwestycji położony przy ul. Kajakowej/Puławskiej, działka nr ewid. 163/5, 163/8, 163/9 z obrębu 1-09-34 w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawa. Dojazd i dojście od ul. Kajakowej. Docelowo wjazd na teren inwestycji ze zrealizowanego zjazdu z ul. Puławskiej, wyjazd na ul. Kajakową. Działki stanowią własność m. st. Warszawy. 1.2. Istniejące uwarunkowania. Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji Budowa Domu Kultury pełniącego funkcję Domu Tradycji Ursynowa posiada Decyzję Nr 234/D/10 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 21.07.2010 r. o pozwoleniu na budowę, zmienioną Decyzją Nr 271/D/14 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 04.09.2014 r. oraz Decyzją Nr 67/D/15 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 20.03.2015 r. -stanowiące załączniki odpowiednio nr 1, 2, 3 do SIWZ. Na podstawie w/w decyzji administracyjnych wykonane zostały: a) przebudowa drenażu; b) budowa fragmentu zjazdu z ulicy Puławskiej; c) budowa placu zabaw. Ponadto Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji inwestycji objętej pozwoleniem na budowę zmienił lokalizację budynku. Projektowany pierwotnie w części południowej budynek Domu Kultury został przeniesiony do części północnej, a jego usytuowanie realizowane będzie w zwierciadlanym odbiciu względem pierwotnego projektu. Budynek jest realizowany według dokumentacji: a) pierwotnej zatwierdzonej decyzją nr 234/D/10 z dnia 21.07.2010 r. - załącznik nr 4 do SIWZ; b) aktualizowanej i dostosowanej na potrzeby zwierciadlanego odbicia dokumentacji wykonawczej sporządzonej przez firmę ARTINEX - załącznik nr 5 do SIWZ. Infrastruktura zewnętrzna i układ drogowy będą realizowane na podstawie dokumentacji zrealizowanej przez firmę KKAD i Grafit Architekci zatwierdzonej decyzją zamienną nr 67/D/15 z dnia 20.03.2015 r. - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakres nadzorowanej inwestycji obejmuje: 2.1. Przygotowanie terenu budowy, usunięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; 2.2. Budowa budynku Domu Kultury o parametrach: - powierzchnia zabudowy: 964,32 m?; - powierzchnia użytkowa: 1 612,24 m?; - kubatura: ok. 9 559,63 m?; - liczba kondygnacji: 2; - budynek bez podpiwniczenia; 2.3. Budowa wiaty śmietnikowej; 2.4. Budowa infrastruktury zewnętrznej: - budowa przyłącza wodociągowego; - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej; - budowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnymi; - budowa instalacji gazowej; - budowa oświetlenie zewnętrznego oraz kabla zasilającego budynek; - budowa układu drogowego - dowiązanie do zrealizowanego fragmentu zjazdu z ul. Puławskiej wraz z zabezpieczeniem sieci wodociągowej i gazowej oraz wprowadzeniem oznakowania stałej organizacji ruchu; - budowa parkingów i chodników z dowiązaniem do istniejącego chodnika przy placu zabaw; 2.5. Zagospodarowania terenu, nasadzenia drzew, wysianie trawy i montaż drobnych form architektonicznych. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy sprawującego nadzór inwestorski: 3.1. Pełny zakres ujęty w ustawie z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn: Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.), tj.: a) reprezentowanie inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawdzanie zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych itp. oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad; 3.2. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego; 3.3. Bieżące kontrolowanie prowadzenia inwestycji zgodnie z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a inwestorem (Zamawiającym), potwierdzane wpisami w dzienniku budowy; 3.4. Prowadzenie bieżącej kontroli zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym; 3.5. Zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu ze Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; 3.6. Udział w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów części inwestycji określonych w umowie z wykonawcą robót wraz z ich rozliczeniem - w ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych; b) udziału w czynnościach odbioru końcowego oraz odbiorów częściowych od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi; c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru; 3.7. Wypełnianie przez Wykonawcę obowiązków związanych z realizacją inwestycji tj: przerwanie, inwentaryzacja itp.; 3.8. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych co najmniej raz w tygodniu, a także innych na wezwanie Zamawiającego. Uwaga: Realizacja inwestycji na etapie początkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: III.1.1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy). Szczegółowe informacje i wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 22 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach