Przetargi.pl
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad bieżącymi naprawami i remontami dróg i ulic Gminy Rawicz

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad bieżącymi naprawami i remontami dróg i ulic Gminy Rawicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem przez Wykonawcę na bieżąco robót budowlanych związanych z bieżącymi naprawami i remontami dróg i ulic Gminy Rawicz Nadzór będzie prowadzony w szczególności w zakresie: remontów cząstkowych jezdni, chodników i znaków, roboty chodnikowe, remonty i odnowienie oznakowania poziomego i pionowego , remonty przepustów drogowych i mostów, odwodnienie nawierzchni dróg oraz inne różne prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg. 2. Zakres robót budowlanych przewidzianych do nadzorowania przez inspektora nadzoru określono za pomocą przedmiaru robót, który określa obmiary o przybliżonej wielkości do zrealizowania w trakcie realizacji zamówienia. - stanowiących integralną część SIWZ. Powyższe prace będą zlecane Wykonawcy robót przez Zamawiającego w razie wystąpienia takiej potrzeby. Planowany zakres robót remontowych i naprawczych w ramach danego zlecenia będzie ustalany przez Zamawiającego i Wykonawcę bezpośrednio przed rozpoczęciem tych prac lub w razie potrzeby nawet w trakcie ich trwania. Sposób realizacji robót będzie polegał na telefonicznym lub pisemnym zlecaniu tych prac Wykonawcy i odwrotnym wykonywaniu określonych robót w terminach podanych dla Wykonawcy robót tj. najpóźniej terminie 7 dni od dnia przekazania informacji o naprawie oraz w terminie 3 dni jeżeli dot. naprawa awarii). Mając na uwadze powyższe Wykonawca - Inspektor Nadzoru ze względu na specyfikę zlecania robót budowlanych ( bieżące zgłaszanie prac do wykonania i ich odbiór) musi być dyspozycyjny tzn. na każde żądanie Zamawiającego zgłaszał się celem wykonania obowiązków wynikających z opisu przedmiotu zamówienia i projektu umowy . 3. Ze względu na charakter zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość niewykonania całego zakresu robót budowlanych określonych w przedmiarze robót jak również wykonania robót innych niż określono w przedmiarze lecz związanych z bieżącym utrzymaniem dróg. 4. WYKONAWCA - INSPEKTOR NADZORU pełni czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami , a w szczególności: 1) reprezentuje inwestora na budowie( miejsce prowadzenia robót) przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z aktualną wiedzą techniczną, przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie w szczególności Prawem Budowlanym, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz zawartą umową z WYKONAWCĄ robót budowlanych o ich realizację w ścisłym porozumieniu z inwestorem, 2) przed przystąpieniem do realizacji robót przez Wykonawcę robót budowlanych sprawdza przewidywany zakres robót do wykonania lub ustala ich zakres w trakcie ich wykonywania, 3) sprawdza jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobiega zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) bierze udział w czynnościach odbiorowych robót i sprawdza ich wykonanie w terminie 3 dni od zgłoszenia ich do odbioru, 5) potwierdza faktycznie wykonane roboty (obmiar powykonawczy) oraz usunięcie wad, a także kontroluje rozliczenie robót poprzez sprawdzenie kosztorysu powykonawczego, 6) wydaje Wykonawcy robót polecenia usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, 7) żąda od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robot budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, 8) przestrzega postanowienia zawarte w umowie o roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 9) nadzoruje roboty pod względem technicznym, kontrola jakości robót, 10) kontroluje przestrzegania przepisów BHP, p-poż i ochrony środowiska zgodnie z wymogami ustawowymi przez wszystkich uczestników umowy; 11) zgłasza Zamawiającemu konieczność wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, 12) zatwierdza w imieniu Zamawiającego przedłożone przez Wykonawcę kalkulacje własne dot. robót nie ujętych w przedmiarze, 13) w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą robót ustala wynagrodzenia za roboty zamienne i dodatkowe, 14) egzekwuje od Wykonawcy robót w razie potrzeby atesty lub inne dokumenty, 15) sprawdza faktury za wykonane roboty w danym okresie przedkładanych przez WYKONAWCĘ ROBÓT 16) sprawdza kosztorysy powykonawcze, obmiary robót przedkładane przez Wykonawcę robót (dokumenty rozliczeniowe) w terminie nie dłuższym niż 4 dni od dnia ich otrzymania, 5. INSPEKTOR NADZORU zapewnia odpowiednio wykwalifikowany personel niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia tj. osoby wyznaczone do pełnienia czynności inspektora nadzoru w występujących branżach muszą posiadać uprawnienia budowlane w danej specjalności oraz być aktualnymi członkami właściwych izb samorządu zawodowego. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewnia nadzór inwestorski w pełnym zakresie we wszystkich występujących branżach. 6. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót nad którymi Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski zostały określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wynikają z Polskich Norm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach