Przetargi.pl
SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 6A, 6B, 7 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA W LUBLINIE ORAZ OPRACOWANIE WNIOSKU O FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNO-BUDOWLANEGO.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nowy Dom" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 20-612 Lublin, ul. Głęboka 11
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5345340 , fax. 081 5345340
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nowy Dom" sp. z o.o.
    ul. Głęboka 11 11
    20-612 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5345340, fax. 081 5345340
    REGON: 43088088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsnowydom.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 6A, 6B, 7 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA W LUBLINIE ORAZ OPRACOWANIE WNIOSKU O FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNO-BUDOWLANEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budynków mieszkalnych Wielorodzinnych Nr 6A, 6B, 7 przy ul. Zygmunta Augusta w Lublinie wraz z infrastrukturą techniczną oraz opracowanie wniosku o finansowanie przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego - Nadzór inwestorski będzie pełniony w następujących branżach: a) Konstrukcyjno- budowlanej; b) Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; d) Drogowej. - Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ i dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający udostępni je także zainteresowanym do wglądu. - Zakres usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót przy wykonaniu inwestycji. 1) Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy. 2) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 5) potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, jak również: 6) sporządzanie raportów o zaawansowaniu inwestycji 7) prowadzenie karty kontroli inwestycji, 8) przygotowanie wniosków o wypłatę transz kredytu, 9) rozliczenie końcowe inwestycji (rozliczenie kredytu) Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Do obowiązków inspektora należy również kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy, zgodnie z zapisami umownymi z Wykonawcą robót łącznie z opisem faktur, 3) inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zleceniodawcę. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofą budowlaną. - Opracowanie wniosku o finansowanie przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego obejmuje: 1) uaktualnienie opracowania biznes planu, 2) opracowanie harmonogramu finansowania inwestycji, 3) uaktualnienie przygotowania dokumentów ustalających wartość i rodzaj partycypacji w kosztach budowy poszczególnych uczestników finansowania przedsięwzięcia dla budynku, 4) udzielanie dodatkowych wyjaśnień i dokonywanie uzupełnień na żądanie banku. - Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV pod numerem 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy to jest : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a ponadto spełniają niżej wymienione warunki : 2. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego łącznie z opracowaniem wniosku o udzielnie kredytu dla budynku kubaturowego lub zespołu budynków o powierzchni użytkowej minimum 2000 m?. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione dokumenty i informacje muszą być złożone przez każdego Wykonawcę . 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odnośnie pkt. VI 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4 Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. a)Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty ( referencje, protokoły odbioru, umowy itp.) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( należyte wykonanie zamówienia musi jednoznacznie wynikać z dokumentów). Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsnowydom.lublin.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach