Przetargi.pl
Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniach: Część I - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 RADOM - BARWINEK odc. LUTCZA - DOMARADZ od km 230+300 do km 232+764 Część II - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 73 WIŚNIÓWKA - JASŁO odc. KLECIE - BUKOWA od

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Legionów 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8534071 , fax. 017 8623915, 8537395
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
    ul. Legionów 20 20
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8534071, fax. 017 8623915, 8537395
    REGON: 01751157500122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniach: Część I - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 RADOM - BARWINEK odc. LUTCZA - DOMARADZ od km 230+300 do km 232+764 Część II - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 73 WIŚNIÓWKA - JASŁO odc. KLECIE - BUKOWA od
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniach: Część I - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 RADOM - BARWINEK odc. LUTCZA - DOMARADZ od km 230+300 do km 232+764 Część II - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 73 WIŚNIÓWKA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie musza spełniać Wykonawcy. 1 W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2 Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: Część I - 62 tys. PLN, Część II - 56 tys. PLN, Część III - 35 tys. PLN, 2)posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż: Część I - 10 tys. PLN, Część II - 9 tys. PLN, Część III - 6 tys. PLN, Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: -dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. -dla posiadanych środków finansowych zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2.2.Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję poniżej są następujące:. 1)dla funkcji Inspektora Nadzoru: a ) minimalna liczba osób: 1 minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót 5 lat, minimalne doświadczenie na stanowisku inspektora Nadzoru 3 lata, kwalifikacje: Osoba wskazana na stanowisku w pkt. 1) powinna: 1.posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.przynależeć i posiadać zaświadczenie o aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy w okresie wymienionym w ppkt a), w pełnieniu kierowniczej funkcji na budowie na stanowisku: Inspektor Nadzoru (Kierownik Budowy, Inżynier Rezydent), przy budowie (przebudowie): 3-ch kontraktów drogowych, polegające na budowie lub przebudowie, modernizacji, remoncie lub odnowie dróg krajowych lub wojewódzkich. 4.przez minimalne doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektor Nadzoru w okresie wymienionym w ppkt a), należy rozumieć doświadczenie w pełnieniu kierowniczej funkcji na budowie na stanowisku Inspektor Nadzoru (Kierownik Budowy, Inżynier Rezydent) dla zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia, tj: 2-ch kontraktów drogowych, polegające na budowie lub przebudowie, modernizacji, remoncie lub odnowie dróg krajowych lub wojewódzkich o nawierzchni z mas bitumicznych (warstwa ścieralna) w ilości nie mniejszej niż 20 000 m 2 5.czas doświadczenia zawodowego liczy się od daty uzyskania uprawnień budowlanych. 2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej: 1)2-ie usługi polegające na pełnieniu nadzoru nad budową lub przebudową, modernizacją, remontem lub odnową dróg krajowych lub wojewódzkich o nawierzchni z mas bitumicznych (warstwa ścieralna) w ilości nie mniejszej niż 20 000 m2 każda. *Każda wykazana usługa może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przyjęcia. 3.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) 3.1.W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt.2 ogłoszenia muszą spełniać łącznie. 3.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 4 ogłoszenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 4.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 4.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2.Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 2. ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 4.2.1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatni 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym(ch) sprawozdaniu(ach) w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.2.1.a) ogłoszenia. 4.2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt .2.1.b) ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ogłoszenia. *W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4.2.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt .2.3. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 4.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 4.1.2., - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.5.Dokumenty, o których mowa w pkt 4.3. i 4.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 -mcy przed upływem terminu składania ofert 4.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 4.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt 4.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt 4.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 4.3. i 4.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt 4.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach