Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola w Warce

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 00052662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola w Warce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu : Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola 10- oddziałowego w Warce. Do zadań osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru należeć będzie wykonywanie prac i obowiązków zgodnie z art.25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane -jednolitego tekstu ustawy ( Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 1. sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem merytorycznym i zaopiniowanie dokumentacji w formie oświadczenia na piśmie. 2.przejęcia obowiązków od powołanego tymczasowo inspektora nadzoru. 3. reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz posiadaną wiedzą techniczną, 4. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiór prac z zakresu obsługi geodezyjnej oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, 6. uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 7. inicjowanie narad technicznych i koordynacyjnych. 8. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (rozliczenie rzeczowe) przedstawiane Zamawiającemu regularnie do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca podpisania umowy. Rozliczenie rzeczowe będzie opracowywane wg pozycji harmonogramu realizowanego zgodnie z umową zawartą przez Gminę. Końcowe rozliczenie rzeczowo - finansowe jest bezwzględnie wymagane w formie pisemnej na potrzeby wprowadzenia środków trwałych. 9. ustalenie metod obmiaru robót i uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę, kontrolowanie ewentualnie prowadzonych Ksiąg Obmiarów 10. wydania poleceń kierownikowi budowy, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, 11. żądać od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich konstrukcja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę 12. wizytować front robót w okresie ich realizacji nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz zawsze w miarę potrzeby. W czasie intensywnych prac budowlanych na żądanie Zamawiającego wizytować plac budowy codziennie. 13. współdziałać w organizowaniu czynności wprowadzenia prób, badań, odbiorów stosownie do zaawansowania robót 14. przedstawienia zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać. 15. prowadzić kontrolę rozliczeń finansowych inwestycji w rozbiciu na branże . 16. nadzór nad sporządzaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej oraz potwierdzenie jej kompletności przed odbiorem końcowym 17. dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót w okresie gwarancyjnym, zgłaszanie do Wykonawcy zaistniałych wad w okresie gwarancyjnym w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz nadzorowanie robót związanych z usuwaniem tych wad 18. utrzymywania stałego kontaktu z Zamawiającym i bieżącej relacji z przebiegu realizacji inwestycji. 19.Potwierdzenie rozliczenia rzeczowego w rozbiciu na obiekty. Wykonawca w szczególności zobowiązuje się do nadzorowania sposobu rozliczeń inwestora z Wykonawcą inwestycji, a także dbanie o dokumentację inwestora. Nadzór nad robotami budowlanymi mogą prowadzić osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego . Zamawiający wymaga, aby minimalne doświadczenie przy prowadzonych pracach wynosiło co najmniej 5 lat od uzyskania stosownych uprawnień budowlanych. Ponadto konieczne będzie przedłożenie życiorysów zawodowych osób wchodzących w skład zespołu nadzoru inwestorskiego podpisane przez osoby której dotyczy - należy dołączyć do oferty. Warunkiem koniecznym jest aby oferent posiadał odpowiednie uprawnienia zawodowe w zakresie kierowania i nadzorowania lub dysponował osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe i mogące się wykazać przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne ubezpieczenie) w branżach: 1. Konstrukcyjno - budowlanej 2. instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznej i teletechnicznej 3. instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej 4. instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych 5. drogowej Uprawnienia i aktualne zaświadczenia z izb (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany do przedłożenia przed podpisaniem umowy. Wykonawca będzie nadzorował prace wykonywane wg dokumentacji technicznej, umów, wydanych decyzji administracyjnych, pozwoleń posługując się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz w porozumieniu z Zamawiającym. Wartość prac zgodnie z ofertą wynosi 5 141 400,00 zł brutto, w tym: 1) dokumentacja projektowa: budowlano-wykonawcza 430 500,00 zł brutto 2) budowa budynku wraz z infrastrukturą 4 710 900,00 zł brutto Koncepcja przedszkola - załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 2 500,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu - na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) - znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach