Gmina Warka ogłasza przetarg
- Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
- Data zamieszczenia: 2013-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
Plac St. Czarnieckiego 1 1
05-660 Warka, woj. mazowieckie
tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
REGON: 00052662400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola w Warce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu : Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola 10- oddziałowego w Warce. Do zadań osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru należeć będzie wykonywanie prac i obowiązków zgodnie z art.25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane -jednolitego tekstu ustawy ( Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 1. sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem merytorycznym i zaopiniowanie dokumentacji w formie oświadczenia na piśmie. 2.przejęcia obowiązków od powołanego tymczasowo inspektora nadzoru. 3. reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz posiadaną wiedzą techniczną, 4. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiór prac z zakresu obsługi geodezyjnej oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, 6. uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 7. inicjowanie narad technicznych i koordynacyjnych. 8. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (rozliczenie rzeczowe) przedstawiane Zamawiającemu regularnie do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca podpisania umowy. Rozliczenie rzeczowe będzie opracowywane wg pozycji harmonogramu realizowanego zgodnie z umową zawartą przez Gminę. Końcowe rozliczenie rzeczowo - finansowe jest bezwzględnie wymagane w formie pisemnej na potrzeby wprowadzenia środków trwałych. 9. ustalenie metod obmiaru robót i uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę, kontrolowanie ewentualnie prowadzonych Ksiąg Obmiarów 10. wydania poleceń kierownikowi budowy, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, 11. żądać od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich konstrukcja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę 12. wizytować front robót w okresie ich realizacji nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz zawsze w miarę potrzeby. W czasie intensywnych prac budowlanych na żądanie Zamawiającego wizytować plac budowy codziennie. 13. współdziałać w organizowaniu czynności wprowadzenia prób, badań, odbiorów stosownie do zaawansowania robót 14. przedstawienia zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać. 15. prowadzić kontrolę rozliczeń finansowych inwestycji w rozbiciu na branże . 16. nadzór nad sporządzaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej oraz potwierdzenie jej kompletności przed odbiorem końcowym 17. dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót w okresie gwarancyjnym, zgłaszanie do Wykonawcy zaistniałych wad w okresie gwarancyjnym w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz nadzorowanie robót związanych z usuwaniem tych wad 18. utrzymywania stałego kontaktu z Zamawiającym i bieżącej relacji z przebiegu realizacji inwestycji. 19.Potwierdzenie rozliczenia rzeczowego w rozbiciu na obiekty. Wykonawca w szczególności zobowiązuje się do nadzorowania sposobu rozliczeń inwestora z Wykonawcą inwestycji, a także dbanie o dokumentację inwestora. Nadzór nad robotami budowlanymi mogą prowadzić osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego . Zamawiający wymaga, aby minimalne doświadczenie przy prowadzonych pracach wynosiło co najmniej 5 lat od uzyskania stosownych uprawnień budowlanych. Ponadto konieczne będzie przedłożenie życiorysów zawodowych osób wchodzących w skład zespołu nadzoru inwestorskiego podpisane przez osoby której dotyczy - należy dołączyć do oferty. Warunkiem koniecznym jest aby oferent posiadał odpowiednie uprawnienia zawodowe w zakresie kierowania i nadzorowania lub dysponował osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe i mogące się wykazać przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne ubezpieczenie) w branżach: 1. Konstrukcyjno - budowlanej 2. instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznej i teletechnicznej 3. instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodno-kanalizacyjnej 4. instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych 5. drogowej Uprawnienia i aktualne zaświadczenia z izb (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany do przedłożenia przed podpisaniem umowy. Wykonawca będzie nadzorował prace wykonywane wg dokumentacji technicznej, umów, wydanych decyzji administracyjnych, pozwoleń posługując się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz w porozumieniu z Zamawiającym. Wartość prac zgodnie z ofertą wynosi 5 141 400,00 zł brutto, w tym: 1) dokumentacja projektowa: budowlano-wykonawcza 430 500,00 zł brutto 2) budowa budynku wraz z infrastrukturą 4 710 900,00 zł brutto Koncepcja przedszkola - załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 2 500,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu - na koncie Zamawiającego w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) - znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06