Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły Publicznego Gimnazjum Nr 11 w Radomiu na przedszkole z częścią poradni psychologiczno-pedagogicznej”

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły Publicznego Gimnazjum Nr 11 w Radomiu na przedszkole z częścią poradni psychologiczno-pedagogicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, realizowanymi w ramach zdania pn.: „Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły Publicznego Gimnazjum Nr 11 w Radomiu na przedszkole z częścią poradni psychologiczno-pedagogicznej”. 2.1. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem, dostępny jest w dokumentacji przetargowej dot. zadania pn. „Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły Publicznego Gimnazjum Nr 11 w Radomiu na przedszkole z częścią poradni psychologiczno-pedagogicznej”, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce dot. postępowania na roboty budowlane, tj.: http://bip.radom.pl/ra/zamowienia-publiczne/roboty-budowlane/51869,Zmiana-sposobu-uzytkowania-budynku-bylej-szkoly-Publicznego-Gimnazjum-Nr-11-w-Ra.html Pod w/w adresem dostępna będzie również -po otwarciu ofert- informacja o cenach ofertowych i okresach gwarancji udzielonej przez poszczególnych Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na roboty budowlane. Finansowanie przedmiotowej inwestycji odbywać się będzie w latach 2021–2022, a: - limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych na rok 2021 nie przekracza kwoty 6.900.000,00 złotych brutto, - limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy niniejszego zamówienia (usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego) na rok 2021 nie przekracza kwoty 80.000,00 złotych brutto. Limity te mogą ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku jeżeli zakres zrealizowanych prac wykroczy poza limit wynagrodzenia dla danego roku, Wykonawca złoży fakturę dot. takich prac w miesiącu styczniu roku następnego. 3. Przedmiotowy nadzór obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, a w szczególności: 1) Stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzonych robót budowlanych. Obowiązkowy pobyt na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum 3 dni w tygodniu, dot. co najmniej inspektora odpowiedzialnego za zakres prac realizowanych w danym okresie). 2) Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 3) Odnotowywanie obecności podwykonawców na placu budowy (o ile podwykonawcy będą brali udział w realizacji zamówienia). 4) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 5) Dokonywanie czynności odbioru końcowego robót lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a) potwierdzenia gotowości do odbioru, b) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i badań oraz dokumentacji powykonawczej. 6) Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze. 7) Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski. 8) Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w SIWZ, a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia. 4. W związku z faktem, iż do realizacji niniejszego zamówienia nie jest konieczne zatrudnianie osób wykonujących niesamodzielne czynności (tj. osób innych niż inspektorzy nadzoru), Zamawiający nie narzuca obowiązku zatrudniania przez Wykonawcę poszczególnych osób uczestniczących w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach