Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa i realizacja robót budowlanych w istniejącym budynku Zespołu Szkół Plastycznych przy ul. Grzecznarowskiego 13 w Radomiu

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Rozbudowa i realizacja robót budowlanych w istniejącym budynku Zespołu Szkół Plastycznych przy ul. Grzecznarowskiego 13 w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na rozbudowie i realizacja robót budowlanych w istniejącym budynku Zespołu Szkół Plastycznych przy ul. Grzecznarowskiego 13 w Radomiu. Część istniejącego budynku szkoły wpisana jest do rejestru zabytków. Zakres robót których dot. nadzór obejmuje w szczególności: 1) Kompleksową budowę nowego budynku segmentu dydaktycznego, trzykondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wykonanego w konstrukcji żelbetowej w układzie słupowo-ryglowym. Powierzchnia użytkowa obiektu - ok. 1.043 m2. 2) Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi. 3) Modernizację istniejącego budynku szkoły w zakresie wykonania nowego pokrycia dachu wraz z częściową wymianą więźby dachowej, dociepleniem części elewacji, zmiany w układzie ścian działowych, otworów okienno-drzwiowych, dostosowanie klatek schodowych do wymogów p.poż., wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych, modernizację sanitariatów oraz wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej. 4) Wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu drogi dojazdowej, chodników, miejsc postojowych, oświetlenia terenu oraz ogrodzenia terenu. Szczegółowo zakres robót dla przedmiotowego zadania, został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót - umieszczonych na stronie: bip.radom.pl. 2. Przedmiotowy nadzór, obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 1) stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzonych robót budowlanych. Obowiązkowy pobyt na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum trzy dni w tygodniu, dot. koordynatora zespołu inspektorów) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. 2) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy; 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zatwierdzonym harmonogramem realizacji robót, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji każdego etapu budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót, 5) zawiadamianie Zamawiającego oraz jednostki projektowej o wadach dokumentacji stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień i egzekwowanie niezbędnych opracowań projektowych, 6) zatwierdzanie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę robót, w tym wszelkich opracowań wymienionych w specyfikacjach technicznych, 7) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę, 8) kontrolowanie zmian w realizacji umowy z Wykonawcą robót oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, 9) w przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczania kar umownych z tego tytułu, 10) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji, 11) zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 12) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych, 13) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, kontrolowanie rozliczeń finansowych inwestycji, sprawdzanie i potwierdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń, 14) weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, 15) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o ich usunięciu, 16) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dot. prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 17) informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, 18) przygotowanie danych do sporządzenia not OT, 19) dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a) sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji odbiorowej zadania, b) potwierdzenia gotowości do odbioru, c) dokonania odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, 20) nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi (Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia dot. realizacji robót budowlanych, udzielenia 5-cio letniej gwarancji jakości). 21) zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski 22) wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach