Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa Siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Okulickiego 9D w Radomiu - trzeci etap.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-617 Radom, ul. Aleksandrowicza 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 345 15 89 wew. 35 , fax. 48 333 20 23
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu
    ul. Aleksandrowicza 5 5
    26-617 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 345 15 89 wew. 35, fax. 48 333 20 23
    REGON: 67095880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.waw.pl/radom
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa Siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Okulickiego 9D w Radomiu - trzeci etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót których dot. nadzór obejmuje w szczególności: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wewnątrz budynku, Kompleksowe wykonanie instalacji wewnętrznych w budynku: instalacja centralnego ogrzewania i węzeł cieplny, instalacja wod-kan, instalacja gazowa, instalacja gazów technicznych , instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacja nawiewna. Kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, Budowa przyłącza wodociągowego Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej Wyposażenie stałe laboratorium Zagospodarowanie terenu zewnętrznego polegającego na wykonaniu zjazdu publicznego z ulicy Gen. Leopolda Okulickiego (droga wojewódzka nr 740) na działkach o nr ew. 139/4,139/3, drogi wewnętrznej i parkingów, chodników, oświetlenia terenu, ogrodzenia terenu oraz nasadzeń drzew i krzewów. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w ramach I i II Etapu prac do końca 2013 został wykonany budynek trzykondygnacyjny niepodpiwniczony w stanie surowym zamkniętym, w którym został wykonany następujący zakres robót: pokrycie dachowe budynku, instalacja odgromowa budynku oraz okablowanie ogrzewania koryt dachowych i rur spustowych, elewacja zewnętrzna budynku, stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, ścianki działowe, piony i poziomy kanalizacji sanitarnej i technologicznej wewnątrz budynku, przyłącze zewnętrzne kanalizacji sanitarnej, komora wodomierzowa wraz z rozprowadzeniem instalacji wody po terenie zewnętrznym i wprowadzeniem wody do budynku, przyłącze gazowe z szafką gazową na układ pomiarowy. Ustala się limit wydatków dla wykonawcy robót budowlanych na 2014 r. do kwoty nie większej niż 4 887442,63 zł brutto. Pozostały zakres prac zostanie zrealizowany przez Wykonawcę w 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu prac lub wydłużenia terminu w przypadku nie uzyskania pełnej kwoty z budżetu państwa w 2015 r. Realizacja zaplanowanych prac na 2015 r. nastąpi po odrębnym powiadomieniu przez Zamawiającego o wielkości dysponowanych środków w 2015 roku, niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Wojewody Mazowieckiego. Z tytułu ograniczenia zakresu prac lub wydłużenia terminu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia. Przedmiotowy nadzór, obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, a w szczególności: stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzonych robót budowlanych. Obowiązkowy pobyt na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum trzy dni w tygodniu, dot. koordynatora zespołu inspektorów) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zatwierdzonym harmonogramem realizacji robót, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji każdego etapu budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót, zawiadamianie Zamawiającego oraz jednostki projektowej o wadach dokumentacji stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień i egzekwowanie niezbędnych opracowań projektowych, zatwierdzanie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę robót, w tym wszelkich opracowań wymienionych w specyfikacjach technicznych, stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę, kontrolowanie zmian w realizacji umowy z Wykonawcą robót oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, w przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczania kar umownych z tego tytułu, podejmowanie decyzji o dopuszczeniu stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji, zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych, potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, kontrolowanie rozliczeń finansowych inwestycji, sprawdzanie i potwierdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń, weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o ich usunięciu, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dot. prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o ich usunięciu, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dot. prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji odbiorowej zadania, potwierdzenia gotowości do odbioru, dokonania odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi (Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia dot. realizacji robót budowlanych, udzielili 8 (ośmio) letniej gwarancji jakości), Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski. Bieżąca kontrola i ewidencja wszelkich robót realizowanych przez podwykonawców (w tym także dalszych podwykonawców) i niezwłoczne informowanie Zamawiającego (w ciągu maksymalnie 3 dni od stwierdzenia takiego faktu na budowie). Zamawiający zakazuje dopuszczenie do realizacji robót przez podwykonawców bez zgody Zamawiającego w sposób niezgodny z warunkami umowy zawartej z generalnym wykonawcą robót, Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.waw.pl/radom
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach