Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami na zadaniu pn. Termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Szydłowcu w tym: Przychodni Specjalistycznej ul. Wschodnia 23, Przychodni Rejonowej ul Staszica 4, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Majdowie, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Wysokiej

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
  • Data zamieszczenia: 2011-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami na zadaniu pn. Termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Szydłowcu w tym: Przychodni Specjalistycznej ul. Wschodnia 23, Przychodni Rejonowej ul Staszica 4, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Majdowie, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Wysokiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami na zadaniu pn. Termomodernizacja budynków SP ZZOZ w Szydłowcu w tym: Przychodni Specjalistycznej ul. Wschodnia 23, Przychodni Rejonowej ul Staszica 4, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Majdowie, Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Wysokiej 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje między innymi: 1) Przychodnia Specjalistyczna, ul. Wschodnia 23 a) Wykonanie docieplenia dachu wełną mineralną, b) Wykonanie nowego pokrycia dachu z 2 warstw papy, c) Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, d) Wykonanie instalacji odgromowej, e) Docieplenie ścian wełną mineralną i wykonanie elewacji z tynku mineralnego f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej g) Roboty towarzyszące ogólnobudowlane 2) Przychodnia Rejonowa ul Staszica 4 a) Wykonanie docieplenia dachu wełną mineralną, b) Wykonanie nowego pokrycia dachu z 2 warstw papy c) Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych d) Wykonanie instalacji odgromowej e) Docieplenie ścian metodą lekko mokrą, płyta styropianowa gr.-15 cm h) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej i) Roboty towarzyszące ogólnobudowlane 3) Wiejski Ośrodek Zdrowia w Majdowie a) Wykonanie docieplenia dachu wełną mineralną, b) Wykonanie nowego pokrycia dachu z 2 warstw papy, c) Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, d) Wykonanie instalacji odgromowej, e) Docieplenie ścian wełną mineralną i wykonanie elewacji z tynku mineralnego f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej g) Roboty towarzyszące ogólnobudowlane 4) Wiejski Ośrodek Zdrowia w Wysokiej a) Wykonanie docieplenia dachu wełną mineralną, b) Wykonanie nowego pokrycia dachu z 2 warstw papy, c) Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, d) Wykonanie instalacji odgromowej, e) Docieplenie ścian wełną mineralną i wykonanie elewacji z tynku mineralnego f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej g) Roboty towarzyszące ogólnobudowlane 3. Przedmiotowy nadzór obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności: 1) Stały nadzór nad realizacją robót budowlanych. 2) Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 3) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 4) Dokonywanie czynności odbioru końcowego robót lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a) potwierdzenia gotowości do odbioru, b) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i badań oraz dokumentacji powykonawczej. 5) Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze. 6) Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób - osoby sprawujących -sprawującej nadzór inwestorski 7) Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach