Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Rewitalizacja parków LEŚNICZÓWKA i STARY OGRÓD w ramach projektu: Kompleksowa rewitalizacja zabytkowych parków miejskich: STARY OGRÓD, LEŚNICZÓWKA i im. T. KOŚCIUSZKI w Radomiu

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Rewitalizacja parków LEŚNICZÓWKA i STARY OGRÓD w ramach projektu: Kompleksowa rewitalizacja zabytkowych parków miejskich: STARY OGRÓD, LEŚNICZÓWKA i im. T. KOŚCIUSZKI w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami inwestycyjnymi (współfinansowanymi ze środków unii europejskiej) prowadzonymi na zamówieniu pn.: Rewitalizacja parków LEŚNICZÓWKA i STARY OGRÓD w ramach projektu: Kompleksowa rewitalizacja zabytkowych parków miejskich: STARY OGRÓD, LEŚNICZÓWKA i im. T. KOŚCIUSZKI w Radomiu 2. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1) Wykonanie zadania nr I: Rewitalizacja parku Leśniczówka - roboty rewitalizacyjne, obejmującego m.in.: a) roboty w zakresie gospodarki zielenią (nowe nasadzenia drzew, krzewów i bylin, trawniki projektowane i dosiewane); b) przebudowę nawierzchni istniejących ciągów pieszych, budowę nowych ciągów pieszych i ścieżek rowerowych; c) wymianę oświetlenia terenu parku; d) budowę nowych szaletów miejskich wraz z instalacjami i przyłączami oraz wyposażeniem; e) instalację nawadniającą tereny zieleni parku; f) wymianę elementów wyposażenia parku (mała architektura); g) budowę placów zabaw, skateparku, siłowni terenowej wraz z nawierzchnią bezpieczną i wyposażeniem oraz budowę stawu z fontanną ; h) budowę górki saneczkowej; 2) Wykonanie zadania nr II: Rewitalizacja Starego Ogrodu - roboty rewitalizacyjne, obejmującego m.in.: a) roboty w zakresie gospodarki zielenią (nowe nasadzenia drzew, krzewów i bylin, trawniki projektowane i dosiewane w tym trawy przy skarpach przy rz. Mlecznej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew); b) przebudowę nawierzchni istniejących ciągów pieszych i budowę nowych ciągów pieszych i ścieżek rowerowych; c) wymianę oświetlenia terenu; d) budowę nowych szaletów miejskich wraz z instalacjami wod-kan., elektrycznymi, wentylacją mechaniczną i wyposażeniem (należy tu uwzględnić wszystkie niezbędne roboty budowlane konieczne z uwagi na wysoki poziom wód gruntowych i zalegającą kilkumetrową warstwę torfu w miejscu planowanej budowli); e) budowę dwóch placów zabaw i placu rekreacji wraz z wyposażeniem; f) budowę przyłączy wod-kan do budynku szaletu oraz sieci nawadniającej teren parku wraz z osprzętem. Szczegółowo zakres robót dla przedmiotowych zadań, został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót - dot. przetargu na roboty budowlane i umieszczonych na stronie: bip.radom.pl. W skład przedmiotu zamówienia nie wchodzi nadzór nad zadaniem numer III tj. pielęgnacją zieleni. 3. Przedmiotowy nadzór, obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), a w szczególności: 1) stały nadzór nad realizacją robót (Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzonych robót budowlanych. Obowiązkowy pobyt na budowie (na każdym z parków) w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum trzy dni w tygodniu, dot. koordynatora zespołu inspektorów) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. 2) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy; 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z zatwierdzonym harmonogramem realizacji robót, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji każdego etapu budowy zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót, 5) zawiadamianie Zamawiającego oraz jednostki projektowej o wadach dokumentacji stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień i egzekwowanie niezbędnych opracowań projektowych, 6) zatwierdzanie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę robót, w tym wszelkich opracowań wymienionych w specyfikacjach technicznych, 7) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę, 8) kontrolowanie zmian w realizacji umowy z Wykonawcą robót oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, 9) w przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczania kar umownych z tego tytułu, 10) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji, 11) zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 12) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych, 13) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, kontrolowanie rozliczeń finansowych inwestycji, sprawdzanie i potwierdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczeń, 14) weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych, 15) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o ich usunięciu, 16) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dot. prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 17) informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, 18) przygotowanie danych do sporządzenia not OT, 19) dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a) sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji odbiorowej zadania, b) potwierdzenia gotowości do odbioru, c) dokonania odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, 20) nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi (Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia dot. realizacji robót budowlanych, udzielenia 5-cio letniej gwarancji jakości). 21) zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski 22) wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.000,00 (słownie: dwa tysiące 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach