Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
- Data zamieszczenia: 2010-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową zespołów boisk sportowych w ramach programu: Moje Boisko- Orlik 2012 przy IV L.O ul. Mariacka, PSP nr 5 ul. Sowińskiego, PG nr 2 ul. Gagarina w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór nad wykonaniem zadań p.n.: - Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 przy IV L.O. przy ul. Mariackiej 19 w Radomiu, - Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Sowińskiego w Radomiu, - Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 przy Publicznym Gimnazjum nr 2 przy ul. Gagarina w Radomiu. 1.1. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje - w zakresie każdego z w/w zadań- w szczególności: - budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m (podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa, obrzeża betonowe), - budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m (podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia poliuretanowa), - kompleksowe (pod klucz) wykonanie budynku (powierzchnia użytkowa 55,88 m?, powierzchnia zabudowy 79,48m?, kubatura 377,5m?) zaplecza sanitarno - szatniowego, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, w technologii tradycyjnej, ławy fundamentowe żelbetowe, ściany zewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych gr. 25cm, ocieplone styropianem gr. 12 cm, ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych gr. 11,5cm oraz 8cm, tynki zewnętrzne akrylowe, dach w konstrukcji drewnianej krokwiowo - jętkowy, kryty blacho dachówką. Stolarka okienna PCV, stolarka drzwiowa aluminiowa. Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi, tj. wodnym, kanalizacji sanitarnej i energetycznym, - ogrodzenie i oświetlenie terenu oraz wykonanie piłkochwytów i chodników. 2. Nadzór, o którym mowa w pkt 2 obejmuje wykonanie pełnego zakresu czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), a w szczególności: 1) Stały nadzór nad realizacją robót budowlanych (obowiązkowy pobyt na budowie w celu kontroli postępu i jakości robót - minimum dwa dni w tygodniu na każdym zadaniu, dot. koordynatora zespołu inspektorów) zgodny z przyjętym harmonogramem robót. 2) Kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy, w tym sprawdzanie faktur wykonawcy i dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 3) Przygotowanie danych do wystawienia not OT i danych do sprawozdań GUS. 4) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. 5) Dokonywanie czynności odbioru końcowego zadań lub odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót, dokonywanie odbioru w związku z upływem okresu rękojmi za wady i w związku z upływem gwarancji jakości. W ramach tych czynności sprawujący nadzór zobowiązuje się do: a) potwierdzenia gotowości do odbioru, b) dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy robót oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i badań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwolenie na użytkowanie oraz dokumentacji powykonawczej. 6) Nadzorowanie usuwania ewentualnych wad i niedoróbek stwierdzonych przy odbiorze oraz w ramach gwarancji i rękojmi. 7) Zapewnienie ciągłości nadzoru bez względu na urlop wypoczynkowy, chorobę i inne okoliczności losowe dotyczące osób/osoby sprawujących/sprawującej nadzór inwestorski. 8) Wypełnienie dodatkowych obowiązków związanych z realizacją inwestycji (np. przerwanie robót, inwentaryzacja itp.), które nie zostały ujęte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), a są konieczne do należytego wykonania lub zakończenia zamówienia. UWAGA: Zamawiający wyłoni wykonawców robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim w dwóch osobnych postępowaniach: I. Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy IV L.O ul. Mariacka, PSP nr 5 ul. Sowińskiego, PG nr 2 ul. Gagarina w Radomiu - etap I: Budowa boisk sportowych (bez budynków zaplecza sanitarno szatniowego), postępowanie w toku, termin otwarcia ofert- 15.04.2010r., termin wykonania zamówienia- 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, wymagany minimalny okres gwarancji- 5 lat w przypadku boiska do piłki nożnej i 3 lata w przypadku pozostałego zakresu zamówienia, II. Budowa zespołu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 przy IV L.O ul. Mariacka, PSP nr 5 ul. Sowińskiego, PG nr 2 ul. Gagarina w Radomiu - etap II: Budowa budynków zaplecza sanitarno szatniowego, postępowanie w toku, otwarcie ofert odbyło się w dn. 12.04.2010r., termin wykonania zamówienia- 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, wykonawcy którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu zaoferowali okresy gwarancji o długości 5 i 6 lat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-27 - Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem: Projekt i budowa urządzeń ochrony środowiska - ekranów akustycznych, zlokalizowanych w pasie drogi krajowej nr 60 na odcinku Obwodnicy Gostynina od km 0+000 do km 8+804
Dodano: 2016-07-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy nw. zadaniach: Zadanie 1 Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od Opatkowic do Zdziczowa, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Majdany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2016-07-04 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji polegającej na budowie nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ulicy Żelaznej, znak spawy: ZP-AN-82/15
Dodano: 2016-06-21 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją n/w inwestycji: 1. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Traugutta 24 w Grodzisku Mazowieckim. 2. Przebudowa Zespołu Szkół nr 2 przy ulicy Westfala 3 w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-06-17 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE DOKUMENTACJI dla zadania:Dostosowanie do przepisów higienicznosanitarnych etap III i Etap V budynku nr 14 na terenie Akademii Obrony Narodowej
Dodano: 2016-04-22 - 24/2016 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych Przebudowa przyziemia budynku nr 14 na potrzeby biblioteki Akademii Obrony Narodowej.
Dodano: 2016-04-18 - Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania pn. BUDOWA CENTRUM EDUKACYJNO - MULTIMEDIALNEGO w Piasecznie (szkoła podstawowa i obiekty towarzyszące) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i dostarczeniem świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług w zakresie pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa przychodni lecznictwa otwartego na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (ul. M.C. Coopera, Warszawa, działka nr ew. 7/1)
Dodano: 2016-04-06