Przetargi.pl
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna 1A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7652724 , fax. 22 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2013-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    ul. Szkolna 1A 1A
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 7652724, fax. 22 765-27-10
    REGON: 00054659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku, która to inwestycja dofinansowana jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Nadzór inwestorski nad budową dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku obejmuje wykonywanie nadzoru inwestorskiego, w zakresie wszystkich branż, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.), a w szczególności czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy, na podstawie dokumentacji projektowej, oraz zgodnie z przedmiarami robót. W tym celu Inspektor Nadzoru w szczególności: 1) sprawdza dokumenty rozliczeniowe nadzorowanej budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym; 2) organizuje robocze narady koordynacyjne w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i innych niezbędnych instytucji; 3) kontroluje, weryfikuje i zatwierdza harmonogramy robót, a także projekty organizacji robót, opracowane przez Wykonawcę robót budowlanych oraz ich aktualizacje; 4) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych zwiększających koszt robót budowlanych, Inspektor Nadzoru może zlecić ich wykonanie Wykonawcy robót budowlanych dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego; w takiej sytuacji Inspektor Nadzoru przedkłada Zamawiającemu wyliczony koszt ich wykonania własna opinię na temat konieczności wykonania tych robót wraz z protokołem konieczności celem zatwierdzenia lub niezatwierdzenia przez Zamawiającego; 5) potwierdza dokumenty złożone przez Wykonawcę robót budowlanych w celu dokonania odbiorów częściowych i końcowego, zgodnie z umową Wykonawcy robót i zaawansowaniem tych robót budowlanych, a następnie składanie ich do Zamawiającego w celu akceptacji; 6) współpracuje na bieżąco z Zamawiającym, a w szczególności informuje go o negatywnych zdarzeniach na budowie mających istotny wpływ na terminowość i jakość wykonania inwestycji; 7) weryfikuje dokumenty odbiorowe przygotowane przez Wykonawcę robót budowlanych oraz uczestniczy w przekazywaniu do użytkowania obiektu, 8) jest obecny na budowie w każdy dzień roboczy, w którym wykonywane są roboty budowlane oraz na każde wezwanie Zamawiającego z maksymalnie trzygodzinnym czasem reakcji od telefonicznego lub faksowego wezwania; przy czym na budowie powinien być obecny inspektor nadzoru właściwy ze względu na rodzaj wykonywanych w tym dniu robót; obecność na budowie potwierdzana jest poprzez podpis złożony w karcie obecności prowadzonej przez Zamawiającego, znajdującej się w Wydziale Inwestycji Urzędu Gminy Pomiechówek (pok. nr 02); 9) wykonuje nadzór inwestorski nad robotami zamiennymi i dodatkowymi, których konieczność wykonania wystąpi w trakcie budowy, oraz zamówieniami uzupełniającymi (w szczególności nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi na instalacji kompletnych systemów pomp ciepła dla obiektów użyteczności publicznej na terenie objętym zamówieniem, tj. dla 10-oddziałowego przedszkola integracyjnego, szkoły oraz hali sportowej) i dodatkowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt 12. od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 13 sierpnia 2013 r. do godz. 8:30 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4 (tel. 765-27-14). 4.Kopię dowodu wniesienia wadium (jeśli zostało wniesione w pieniądzu) lub kopię wadium (jeśli zostało wniesione w formach, o których mowa w ppkt 16.2. od b) do e), potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 5.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach