Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego

Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I.J. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. ks. I.J. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: Część I zamówienia - sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego nad remontem tarasu przy ul. Organizacji WiN 52. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na remoncie tarasu przy ul. Organizacji WiN 52w Łodzi (działka o nr ewid. 44/75, 44/74, 44/116 i 44/20 w obrębie B - 48) obejmujące wymianę całej istniejącej posadzki na posadzkę z kostki betonowej o łącznej powierzchni 731,75 m2. Część II zamówienia - sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego nad remontem tarasu przy ul. Boya - Żeleńskiego 12; Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na remoncie tarasu przy ul. Boya - Żeleńskiego 12 w Łodzi (działka o nr ewid. 172/34, 172/49, 172/54, 172/55 i 172/61 w obrębie B - 50) obejmujące: wymianę całej istniejącej posadzki na posadzkę z kostki betonowej o łącznej powierzchni 663,26 m2, częściowe rozebranie murków oporowych oraz renowację pozostałych murków oporowych, wymianę nawierzchni schodów, wykonanie nowej pochylni dla niepełnosprawnych. Część III zamówienia - sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego nad remontem tarasu przy ul. Zbocze 19; Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na remoncie tarasu przy ul Zbocze 19 w Łodzi (działka o nr ewid. 215/81 w obrębie W-12) obejmujące: wymianę całej istniejącej posadzki na posadzkę z kostki betonowej o łącznej powierzchni 38,65 m2, częściowe rozebranie murków oporowych i całej konstrukcji tarasu oraz renowację muru w pozostałej części, wymianę nawierzchni schodów, wykonanie nowej pochylni dla niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach