Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: REMONT DROGI GMINNEJ NR 1453 G (KĘBŁOWO - DK NR 6 - UL. WIEJSKA) I DROGI POWIATOWEJ NR 1451 G NA ODCINKU KĘBŁOWO - ZELEWO WRAZ Z BUDOWĄ CIĄGÓW PIESZO - ROWEROWYCH, REALIZOWANEGO W RAMACH NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011. Sprawa nr ZP 24 U 2010.

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2010-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: REMONT DROGI GMINNEJ NR 1453 G (KĘBŁOWO - DK NR 6 - UL. WIEJSKA) I DROGI POWIATOWEJ NR 1451 G NA ODCINKU KĘBŁOWO - ZELEWO WRAZ Z BUDOWĄ CIĄGÓW PIESZO - ROWEROWYCH, REALIZOWANEGO W RAMACH NARODOWEGO PROGRAMU PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011. Sprawa nr ZP 24 U 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Remont drogi gminnej nr 1453 G (Kębłowo - DK nr 6 - ul. Wiejska) i drogi powiatowej nr 1451 G na odcinku Kębłowo - Zelewo wraz z budową ciągów pieszo-rowerowych, realizowanego w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Zakres nadzorowanych robót obejmuje między innymi: -remont drogi gminnej nr 1453 G (Kębłowo - DK nr 6 - ul. Wiejska) i drogi powiatowej nr 1451G na odcinku Kębłowo-Zelewo, -remont konstrukcji nawierzchni ul. Wiejskiej w Kębłowie, -przebudowę i remont istniejącej kanalizacji deszczowej w Kębłowie w obrębie skrzyżowania ulic Wiejskiej, Chłopskiej i Ludowej, -budowę chodnika przy ulicy chłopskiej i ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Ludowej w Kębłowie, -budowę chodnika w Kochanowie - etap I, -wykonanie progu zwalniającego płytowego wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym na ul. Wiejskiej w Kębłowie, -wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej, w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze szkicami (domiarami) geodezyjnymi. -sporządzenie dokumentacji powykonawczej: 2 egz. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót przedstawiają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności: 1)Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 2)Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 5)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 6)Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, 7)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 8)Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych, z uzgodnionym przez strony harmonogramem robót, 9)Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 10)Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót uzupełniających lub dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 11)Opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 12)Sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od wykonawcy robót budowlanych wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim: a)akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami ST ze wskazanych przez wykonawcę źródeł, b)podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, c)akceptowanie receptur i technologii zgodnie z wymaganiami ST, d)kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, e)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, zlecanie wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości, 13)Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót budowlanych niezbędnych do odbioru, 14)Pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, 15)Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 16)Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 17)Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 18)Wnioskowanie do Zamawiającego (Inwestora) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 19)Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 20)Udzielanie wykonawcy robót budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 21)Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 22)Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 23)Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 24)Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bhp, 25)Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 26)Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 27)Potwierdzanie wpisem do dziennika budowy każdorazowej obecności na budowie, 28)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego), w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót budowlanych na zrealizowaną inwestycję, należeć będzie również: 1)Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót budowlanych, 2)Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3)Zgłaszanie wykonawcy robót budowlanych zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania, 4)Nadzorowanie realizacji robót budowlanych związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5)Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6)Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7)Sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach