Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg
- Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
- Data zamieszczenia: 2020-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
REGON: 52360800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Efektywne Oświetlenie Miejskie w Czechowicach - Dziedzicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z realizacją zadania pn.:„Efektywne oświetlenie miejskie Czechowice-Dziedzice” Zadanie w szczególności obejmuje: • wymianę 715 sztuk opraw ulicznych na oprawy uliczne w technologii LED spełniających normę PN-EN 60598-1,PN-EN 60598-2-3; • dołożenie na istniejących słupach oświetleniowych 35 sztuk opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami; • wymianę i montaż wysięgników wraz z towarzyszącym osprzętem - 138 sztuk; • malowanie istniejących wysięgników pod kolor oprawy LED; • instalację systemu sterowania oświetleniem, który umożliwi automatyczną zmianę, parametrów oświetlenia, dostosowując je do bieżących wymagań, wynikających ze zmiennych sytuacji drogowych. Jest to również rozwiązanie informujące zarządcę oświetlenia o pracy oświetlenia; • wykonanie badań i pomiarów dla całego zakresu przedmiotu zamówienia w tym pomiary luminacji na minimum 15 modułach oświetleniowych. Sprawowanie nadzoru obejmuje m.in.: • sprawowanie obowiązków nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów obowiązującej ustawy Prawa budowlanego, • reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz pracach poprzez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji zgodnie z projektem budowlanym, wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia realizowanej inwestycji oraz zasadami wiedzy technicznej, • ochrona interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim e wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą na Wykonanie zadania pn.: Efektywne Oświetlenie Miejskie w Czechowicach – Dziedzicach”, • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, • kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych prac oraz zabudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, • organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, roboczych itp. Dotyczących prowadzonych robót, w tym przygotowanie materiałów na rady budowy, sporządzenie z nich protokołów, przekazywanie ich Zamawiającemu oraz egzekwowanie podjętych w nich ustaleń, • przeprowadzenie i dokonywanie czynności odbiorów częściowych i końcowego wykonanych prac we współpracy z komisją Zamawiającego do odbioru przedmiotu umowy, • informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji prac, mogących mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania robót, pogorszenia jakości prac, • przeprowadzenie odbiorów zanikających i ulegających zakryciu, w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru tych prac przez Wykonawcę, • potwierdzenie gotowości Wykonawcy prac do odbiorów wykonanych prac lub odmowy gotowości – w terminie do 4 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbioru wykonanych prac, oraz udział w czynnościach odbioru prac, • przygotowanie i sporządzenie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie wymaganiami Zamawiającego, • przygotowanie, składanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań wraz z dokumentacją fotograficzną z przebiegu realizaci zadania obejmujących stan zaawansowania nadzorowanych prac (wersja papierowa + elektroniczna), Inspektor nadzoru musi obowiązkowo przebywać na terenie realizacji zadania co najmniej 2 razy w tygodniu po 2 godziny, Szczegółowy zakres czynności, uprawnień i odpowiedzialności Inspektora nadzoru oraz inne istotne warunki zamówienia określa projekt umowy, która to umowa zostanie zawarta z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego – załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentacja przetargowa dostępna na stronie internetowej: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/20138249. Znak sprawy: ZP.271.46.2019 Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie projektu „Efektywne Oświetlenie Miejskie w Czechowicach – Dziedzicach” Nr UDA-RPSL.04.05.02-24-00E0/19-00 z dnia 09 lipca 2019 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna” Działanie 4.5. „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie” Poddziałanie 4.5.2. „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – RIT” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.4. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn.: Budowa inteligentnego systemu zarządzania siecią kanalizacji deszczowej (2)
Dodano: 2023-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania pn.: „ Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach jednorodzinnych w Dąbrowie Górniczej”
Dodano: 2019-09-19 - "Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w budynku przy ul. Przyjaźni 28 w Siemianowicach Śląskich – byłe Gimnazjum nr 2"
Dodano: 2019-05-10 - Obsługa Punktów Zimowego Utrzymania Dróg w Rejonach i Obwodach Drogowych podległych Oddziałowi GDDKiA w Katowicach
Dodano: 2018-01-08