Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ im. JANA PAWŁA II W KĘBŁOWIE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA - sprawa nr ZP/24/U/2011

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ im. JANA PAWŁA II W KĘBŁOWIE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA - sprawa nr ZP/24/U/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad realizacją zadania: budowa placu zabaw przy szkole podstawowej im. Jana Pawła II w Kębłowie, w ramach Rządowego programu Radosna szkoła. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania: 1)Budowy placu zabaw (o powierzchni 500m?): a)niwelowanie terenu i przygotowanie podbudowy pod powierzchnię bezpieczną z zachowaniem spadków umożliwiających odpływ wody deszczowej i śniegu, b)ułożenie nawierzchni gumowych, zgodnych z PN-EN 1177, jak niżej: -amortyzującej upadek, w kolorze pomarańczowym ( 250 m?), w odcieniu PANTONE: 152C, RAL: 2011 Tieforange, -komunikacyjnej, w kolorze niebieskim (26 m?),w odcieniu PANTONE: 540C, RAL: 5003 Saphirblau, c)wykonanie nawierzchni trawiastej o powierzchni 224m?, d)wykonanie: obrzeży, prac grodzeniowych wraz z furtką, zgodnie z projektem, e)dostawy urządzeń dodatkowych, zgodnie z projektem (ławki bez oparcia- 2 szt., kosz na śmieci- 1szt.). 2)Dostawy oraz montażu urządzeń zabawowych zgodnych z wymogami normy PN-EN 1176-1 i projektem wykonawczym: a)zestaw sprawnościowy z dachem wraz z dużym sklepikiem zabawowym z rurą strażacką i zjeżdżalnią - 1 szt. b)sześciokąt wielofunkcyjny: urządzenie służące do wspinaczki, podciągania się oraz zjazdu - 1 szt. c)płotki do przeskoków - 1 szt. d)równoważnia - 1 szt. e)linarium typu Mont Blanc - 1 szt. f)huśtawka ważka - 1 szt. 3)Wyposażenia placu zabaw w tablicę informacyjną z regulaminem korzystania oraz napisem Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA z oznaczeniem (logo programu rządowego Radosna szkoła wg wytycznych umieszczonych na stronie: http:// www.radosnaszkola.men.gov.pl/images/pdf/opis techniczny.pdf. 4)Uruchomienia placu zabaw. 5)Uzyskania wymaganych przepisami uzgodnień i pozwoleń (jeżeli dotyczy). 6)Przeszkolenia personelu obsługującego urządzenia w zakresie eksploatacji, obsługi urządzeń zabawowych i nawierzchni bezpiecznych. 7)Przekazania Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą (w tym inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą) zawierającą wszystkie atesty, aprobaty i certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz informację o udzielonej gwarancji. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego) obejmuje w szczególności: 1)Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 2)Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 5)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 6)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 7)Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych z uzgodnionym przez Strony harmonogramem robót, 8)Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 9)Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 10)Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót niezbędnych do odbioru, 11)Pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy, 12)Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 13)Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 14)Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 15)Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 16)Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 17)Wnioskowanie do Inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 18)Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 19)Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 20)Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 21)Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp, 22)Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 23)Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 24)Potwierdzanie wpisem do Dziennika Budowy każdorazowej obecności na budowie, 25)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1)Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, 2)Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3)Zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania, 4)Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5)Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6)Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7)Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku Inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach