Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA NAWIERZCHNI CIĄGÓW PIESZYCH I ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA NAWIERZCHNI CIĄGÓW PIESZYCH I ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad realizacją zadania: budowa nawierzchni ciągów pieszych i rowerowych na terenie Gminy Luzino, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania: Zadania nr 1 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 383/31, 353, 271, 383/32, 383/20, 383/6 i 383/44 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości ok. 1140 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej. W ramach zadania należy: rozebrać istniejącą nawierzchnie z płyt betonowych o grubości 15 cm ( odzyskany materiał nadający się do użytku należy przewieść na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego), wyciąć drzewa przydrożne ( pozyskane drewno należy przewieść na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Zamawiającego). Zadania nr 2 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 353, 357/7, 354/5, położonych przy ulicy Chłopskiej w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 170m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Chłopskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Wiejską do ulicy Perłowej. Zadania nr 3 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 382, 462/1 i 468 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 345 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, pobocza gruntowego o szerokości 1,0m oraz zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wiejskiej. W ramach zadania należy wyciąć drzewa przydrożne ( pozyskane drewno należy przewieść na odległość do 5km w miejsce wskazane przez Zamawiającego). Zadania nr 4 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego na terenie działek nr 728/1, 576/2, 353, 340/21, 340/79, 728/5 położonych w miejscowości Kębłowo, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 886 m i szerokości 2,5 m wraz z opornikami betonowymi oraz pobocza gruntowego o szerokości 1,0 m wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Chłopskiej oraz zjazdów indywidualnych . Zadania nr 5 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 29, 30, 112, 131/3, 33 położonych w miejscowości Milwino, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 130 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wejherowskiej na odcinku od ulicy Długiej do działki nr 29. Zadania nr 6 - Budowa ciągu pieszego na terenie działek nr 44/4, 48/13, 48/33, 111, 131/1, 131/3 położonych w miejscowości Milwino, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 390 m i szerokości od 1,5 m do 2,00 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Wejherowskiej na odcinku od ulicy Granicznej do ulicy Wrzosowej. Zadania nr 7 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdem na posesję w pasie drogi powiatowej nr 1451G, na terenie działki nr 91, położonej w miejscowości Wyszecino, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 198 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Ofiar Stutthofu. Zadania nr 8 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję na terenie działek nr 87 i 90, położonych w miejscowości Wyszecino, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 380 m i szerokości 1,5 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Kasztanowej na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do ulicy Łowieckiej. Zadania nr 9 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję oraz dwiema zatokami autobusowymi, na terenie działek nr 223, 210/3, 215/1, 214/1, 210/2, 210/41, 210/4 położonych w miejscowości Sychowo, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 247 m i szerokości 2,0 m wraz z obrzeżami betonowymi, oraz zatok autobusowych, zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy Jana Pawła II na odcinku od hm 0+00,0 do hm 2+75,0. Zadania nr 10 - Budowa ciągu pieszego wraz ze zjazdami na posesję oraz dwiema zatokami autobusowymi w istniejącym pasie drogi powiatowej, na terenie działek nr 292, 309, położonych w miejscowości Kochanowo, gmina Luzino. Zakres nadzorowanego zadania obejmuje, w szczególności, budowę: chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości około 179 m i szerokości 2,00 m wraz z obrzeżami betonowymi, zatok autobusowych, zjazdów publicznych i indywidualnych z kostki brukowej betonowej, łączący istniejące odcinki chodników, wzdłuż krawędzi jezdni ulicy ks. Borysewicza. Administratorem dróg gminnych i powiatowych, będących w zarządzie Gminy, jest Gmina Luzino ( odpowiednio zadanie nr 1, 2, 3, 4, 8). Administratorem dróg powiatowych, nie będących w zarządzie Gminy, jest Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Pucku ( odpowiednio zadanie nr 5, 6, 7, 9,10). Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 1. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego) obejmuje w szczególności: 1) Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 2) Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę (jeżeli dotyczy), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych o parametrach niższych niż w dokumentacji projektowej, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 5) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, rozruchach, odbiorach technicznych instalacji ( potwierdzone protokołami), urządzeń technicznych i przewodów kominowych (jeżeli dotyczy) oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 6) Potwierdzanie usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy , 7) Potwierdzenie zakresu faktycznie wykonanych robót poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie kosztorysów powykonawczych ( zamiennych), podpisanie protokołów ( częściowych i końcowego) oraz wszelkiej innej dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami lub wymaganymi przez Zamawiającego, 8) Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych z uzgodnionym przez Strony harmonogramem robót, 9) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy (jeżeli dotyczy) i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 10) Kontrola zgodności wykonywanych robót z pozwoleniem na budowę, uzgodnieniami oraz z innymi, wymaganymi przez przepisy decyzjami i dokumentami, 11) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 12) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót potwierdzenia wpisem do dziennika budowy: dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, wstrzymania dalszych robót, w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę ( jeżeli dotyczy), 13) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót zamiennych, uzupełniających czy dodatkowych, 14) Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót niezbędnych do odbioru, 15) Pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, 16) Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 17) Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 18) Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 19) Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 20) Wnioskowanie do Inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 21) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 22) Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 23) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach występujących przy realizacji przedmiotu umowy, 24) Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 25) Przeprowadzenie kontroli (kontrolowanie) przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp na terenie budowy inwestycji, 26) Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 27) Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 28) Potwierdzanie wpisem do dziennika budowy (jeżeli dotyczy) każdorazowej obecności na budowie, 29) Sprawdzenie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń itd., za które wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy, 30) Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, w tym również: geodezyjnych szkiców tyczenia i kontroli położenia obiektów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, zestawienia wykonanych elementów budowy przedstawionych przez geodetę, 31) Współdziałanie z inwestorem w przygotowaniu projektów wyjaśnień dla jednostek współfinansujących oraz monitorujących realizację inwestycji, 32) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1) Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, 2) Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) Zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania, 4) Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku Inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 7) Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu robót, 8) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach