Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW ORAZ BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEG PRZY DROGACH GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO - sprawa nr ZP/33/U/2010

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2010-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW ORAZ BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEG PRZY DROGACH GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO - sprawa nr ZP/33/U/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa i remont chodników oraz budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drogach gminnych i powiatowych na terenie gminy Luzino Zakres nadzorowanych robót obejmuje w szczególności: 1)Budowę chodnika (o łącznej długości 76 m i szerokości 2 m) i wjazdów na posesje w miejscowości Sychowo, przy drodze powiatowej 1336G: od istniejącego chodnika w kierunku centrum miejscowości Sychowo, z kostki betonowej (prostokątnej, szarej). 2)Budowę ciągu pieszo-rowerowego (o długości 33 m i szerokości 2,5 m) w miejscowości Luzino, przy ul. Robakowskiej na odcinku: od ul. Ziemskiej w kierunku miejscowości Luzino, przy drodze powiatowej nr 1410G, z kostki betonowej szarej bezfazowej. 3)Remont chodnika (o długości 61 m i uśrednionej szerokości 1,5m) i wjazdów na posesje w miejscowości Robakowo, wzdłuż ulicy Św. Jana przy drodze powiatowej nr 1410G na odcinku: od istniejącego chodnika do skrzyżowania z ul. Lewińskiego. Remont polegać będzie na mechanicznym rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznch, wywiezieniu gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km, wykonaniu koryta w gruncie pod chodnik, ustawieniu obrzeży, wykonaniu koryta pod krawężniki, ustawnie krawężników na ławie betonowej z oporem, wykonaniu warstwy odcinającej, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, zagęszczeniu poszczególnych warstw, wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej, szarej o wymiarach 20cm, 10cm, 6 cm i wykonaniu nawierzchni zjazdu z kostki betonowej o wymiarach 20cm, 10 cm, 8 cm. Kostkę na zjazdy należy odebrać od Zamawiającego i przewieść na odległość do 4 km z miejsca składowania na plac budowy. 4)Remont chodnika (o długości 30m i szerokości 2,4m) w miejscowości Luzino, przy drodze gminnej, wzdłuż ul. Słonecznej na odcinku: od skrzyżowania ul. Słonecznej z ul. Młyńską, w kierunku skrzyżowania ul. Słonecznej z ul. Wschodnią. Remont polegać będzie na rozebraniu istniejących płyt chodnikowych, rozebraniu obrzeży, odzyskany materiał nadający się do użytku należy ułożyć na palety i przewieść na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wywiezieniu gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, wykonaniu koryta pod chodnik, wykonaniu podsypki cementowo piaskowej, wykonaniu nawierzchni chodnika z koski betonowej, szarej o wymiarach 20cm, 10cm, 6 cm, 5)Remont chodnika (o długości 95m i szerokości 1,5m) i wjazdów na posesję w miejscowości Luzino, przy drodze gminnej, wzdłuż ul. Strzebielińskiej na odcinku: od istniejącego chodnika w kierunku wiaduktu kolejowego. Remont polegać będzie na rozebraniu istniejących płyt chodnikowych, rozebraniu obrzeży, odzyskany materiał nadający się do użytku należy ułożyć na palety i przewieść na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wywiezieniu gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, wykonaniu koryta pod chodnik, ustawieniu obrzeży, wykonaniu koryta pod krawężniki, ustawnie krawężników na ławie betonowej z oporem, wykonaniu podsypki cementowo piaskowej, zagęszczeniu poszczególnych warstw, wykonaniu nawierzchni chodnika z koski betonowej, szarej o wymiarach 20cm, 10cm, 6 cm i wykonaniu nawierzchni zjazdu z kostki betonowej o wymiarach 20cm, 10 cm, 8 cm. Kostkę na chodniki zjazdy należy odebrać od Zamawiającego i przewieść na odległość do 4 km z miejsca składowania na plac budowy. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót przedstawiają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności: 1)Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 2)Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę (jeżeli dotyczy), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 5)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 6)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 7)Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych z uzgodnionym przez strony harmonogramem robót, 8)Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 9)Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 10)Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy robót niezbędnych do odbioru, 11)Pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, 12)Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 13)Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 14)Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 15)Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 16)Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 17)Wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 18)Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 19)Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 20)Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 21)Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp, 22)Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 23)Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 24)Potwierdzanie wpisem do dziennika budowy każdorazowej obecności na budowie, 25)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1)Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, 2)Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3)Zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania, 4)Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5)Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6)Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7)Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach