Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów ogłasza przetarg
- Adres: 36-065 Dynów, ul. Jaklów 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6521229 w. 20 , fax. 016 6521072
- Data zamieszczenia: 2013-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów
ul. Jaklów 2 2
36-065 Dynów, woj. podkarpackie
tel. 016 6521229 w. 20, fax. 016 6521072 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dynow.krosno.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na przebudowie dróg w Nadleśnictwie Dynów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją 5 robót budowlanych polegających na przebudowie dróg. Zamówienie podzielone jest na pięć części: -Część nr 1 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi leśnej Nad owczarnią 0+000-2+117,66. -Część nr 2 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi leśnej Huta Poręby - Łazy w Leśnictwie Siedliska na odcinku długości 1324 mb. -Część nr 3 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Remont (przebudowa) drogi leśnej Borownica - Brzeżawa długości 1000 m. -Część nr 4 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi Borownica - Brzeżawa długości 1 520 m. -Część nr 5 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi Iskań - Dylągowa długości 2 268 m. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należeć: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, do 3 dni od dnia zgłoszenia potrzeby odbioru przez kierownika budowy; d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania w terminie 3 dni od daty zgłoszenia; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. f) wydawanie Wykonawcy robót- kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: -usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, - żądania od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem. g)monitorowanie postępu prac włącznie ze składaniem z nich raportów, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, h)przechowywanie korespondencji z wykonawcami ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy. i)przekazanie Wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy wraz z Zamawiającym, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych, j)zgłaszanie Zamawiającemu konieczność wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, k)sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów wykonawcy na roboty dodatkowe, l)kontrolowanie przebiegu realizacji robót budowlanych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, występowanie z odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego, m)kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót, n)sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, o)organizacja i dokonywanie odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, a także umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, p)Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach w okresie trwania gwarancji (rękojmi) udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych (tj. bez dodatkowego wynagrodzenia) - okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, q)rozstrzyganie przy udziale Zamawiającego zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji,a mających wpływ na wzrost kosztów robót i termin realizacji. 3.Inspektor nadzoru winien prowadzić dokumentację fotograficzną w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego, którą przekaże Zamawiającemu przed odbiorem końcowym robót. 4.Bez zgody Zamawiającego Wykonawca - inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych. 5.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania inspektora nadzoru na teren budowy w razie potrzeby - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ROZBUDOWY WODOCIĄGÓW
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego dwóch budynków mieszkaniowych wielorodzinnych przy ul. Orzeszkowej w Stalowej Woli
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze świadczeniem nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia przy realizacji zaprojektowanych r. bud. dla zadań pod nazwą: I. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa Budynku Wielofunkcyjnego dla potrzeb bloku operacyjnego, oddziału ginekologiczno-położniczego i neonatologicznego w celu dostosowania do obowiązujących wymogów prawnych i sanitarnych oraz poprawy dostępności usług medycznych II. Utworzenie i wyposażenie SOR wraz z wyniesionym lądowiskiem w COM w Jarosławiu, jako element Podkarpackiego Systemu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2016-07-06 - OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. ROZDZIAŁ KANALIZACJI OGÓLNOSPŁAWNEJ NA KANALIZACJĘ DESZCZOWĄ I KANALIZACJĘ SANITARNĄ W MIEŚCIE PILŹNIE
Dodano: 2016-07-05 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Dodano: 2016-06-24 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Dodano: 2016-06-13 - OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI PILZNO
Dodano: 2016-06-07 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - FAZA SZCZEGÓŁOWEJ KONCEPCJI - DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PILŹNIE
Dodano: 2016-06-02 - Sieć rozdzielcza wodociągowa - Łobozew Dolny
Dodano: 2016-04-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej 4 pętli autobusowych w Mielcu
Dodano: 2016-04-21