Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PROJEKTU ROZBUDOWA SZKOŁY W SYCHOWIE O POMIESZCZENIA DYDAKTYCZNE I SALĘ GIMNASTYCZNĄ WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH RPO WP - sprawa ZP/23/U/2010

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2010-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ PROJEKTU ROZBUDOWA SZKOŁY W SYCHOWIE O POMIESZCZENIA DYDAKTYCZNE I SALĘ GIMNASTYCZNĄ WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH RPO WP - sprawa ZP/23/U/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu: Rozbudowa szkoły w Sychowie o pomieszczenia dydaktyczne i salę gimnastyczną w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego, Priorytet 9, Działanie 9.1, Lokalna infrastruktura edukacyjna, sportowa i kultury. Zakres nadzorowanych robót obejmuje między innymi: -budowę budynku o powierzchni zabudowy 784,95 m2, oraz kubaturze 5 364, 56 m3, w części jednokondygnacyjny, w części dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachami dwuspadowymi i płaskimi, obiekt funkcjonalnie połączony z istniejącym budynkiem szkolnym, posiadać będzie jedno główne niezależne wejście, oraz wyjścia ewakuacyjne, -instalacje wewnętrzne: kanalizacyjna, wodociągowa, centralnego ogrzewania, elektryczna, wentylacji mechanicznej. -instalacje zewnętrzne: przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki; linia zasilająca nn i oświetlenie terenu budynku sali gimnastycznej, -utwardzenie podcieni z kostki betonowej, obwiedzione obrzeżem betonowym oraz podestu tarasu z płytek chodnikowych betonowych, podjazdu do łącznika, parking i drogi dojazdowe z płyt ażurowych, chodniki wewnętrzne, -wyposażenie sali gimnastycznej w elementy stałe, -wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze szkicami (domiarami) geodezyjnymi. -sporządzenie dokumentacji powykonawczej: 2 egz. -przygotowanie Zamawiającemu kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na użytkowanie (wraz ze wszystkimi załącznikami), Szczegółowy zakres nadzorowanych robót przedstawiają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności: 1)Przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, placu budowy, 2)Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)Sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 5)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 6)Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych, 7)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 8)Kontrolowanie zgodności realizacji robót budowlanych z uzgodnionym przez strony harmonogramem robót, 9)Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 10)Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót uzupełniających lub dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 11)Kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru, 12)Pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, 13)Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 14)Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy i zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 15)Pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 16)Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa, 17)Udział w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 18)Wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 19)Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 20)Udzielanie wykonawcy robót budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 21)Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 22)Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bhp, 23)Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami bhp, 24)Bieżące informowanie zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 25)Potwierdzanie wpisem do dziennika budowy każdorazowej obecności na budowie, 26)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót budowlanych na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1)Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, 2)Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3)Zgłaszanie wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania, 4)Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5)Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6)Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, 7)Sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez wykonawcę dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 8)Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach