Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWYCH ORAZ UJĘĆ WODY NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2014-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWYCH ORAZ UJĘĆ WODY NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa i modernizacja sieci wodociągowych oraz ujęć wody na terenie Gminy Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w.w. zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania robót w zakresie: 1) Przebudowy i rozbudowy Automatycznej Stacji Uzdatniania Wody z instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej oraz budowy tymczasowego bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne i fundamentu pod agregat prądotwórczy wraz z rozbudową istniejącej instalacji wodociągowej na dz. nr 822/1 w miejscowości Luzino. Uwaga: Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie! 2) Budowy odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Luzino, w ulicy Ofiar Stutthofu pomiędzy ulicą Koralową i Ofiar Grudnia 70. Trasa wodociągu przebiegać będzie od węzła W-1 do Węzła W-5. Wodociąg ułożony zostanie w poboczu drogi oraz częściowo w chodniku. Rurociąg zaprojektowany jest: ? 110 mm PE; L = 480,0 mb. 3) Wykonania obudowy naziemnej studni, typu Lange, na ujęciu wody: Kębłowo - obudowa otworu studni nr 3, oraz Luzino II - obudowa otworu nr 3. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ, która zawiera: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego) obejmuje w szczególności: 1) Zawiadomienie odpowiednich organów nadzoru o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Przekazanie wykonawcy robót, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy. 3) Reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4) Zapewnienie niezbędnych osób (np. inspektorów branżowych), w celu realizacji zamówienia, posiadających wymagane prawem uprawnienia, w tym prawa budowlanego (jeżeli dotyczy). 5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6) Nadzorowanie terminowości realizacji robót, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia. 7) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających. 8) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy wraz z podpisaniem protokołu końcowego robót. 9) Kontrolowanie zgodności realizacji robót, z uzgodnionym przez strony Harmonogramem robót. 10) Pisemnego zatwierdzenia zestawienia zrealizowanych robót zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym (jeżeli dotyczy). 11) Informowanie, z odpowiednim wyprzedzeniem, o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia. 12) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. 13) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych. 14) Kompletowanie i kontrolowanie wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru. 15) Pełnej dyspozycyjności wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy. 16) Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej. 17) Organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie. 18) Pisemnego zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informowania o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn. 19) Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienia uprawnionego zastępstwa. 20) Udziału w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia. 21) Wnioskowanie do Zamawiającego (Inwestora) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych. 22) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 23) Udzielanie wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia. 24) Kontrolowanie stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. 25) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad Bhp i ochrony środowiska. 26) Wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami Bhp. 27) Bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji. 28) Bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej - ponad wymóg obecności, o której mowa w pkt 27. 29) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1) Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót. 2) Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym. 3) Zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania. 4) Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania. 5) Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym. 6) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego. 7) Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru robót. 8) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach