Przetargi.pl
Sprawianie pogrzebu osobom zmarłym na terenie Gminy Miejskiej Kraków w latach 2014-2016 w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 12 6165428
  • Data zamieszczenia: 2014-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 12 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawianie pogrzebu osobom zmarłym na terenie Gminy Miejskiej Kraków w latach 2014-2016 w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprawienia maksymalnie 210 pogrzebów osób zmarłych na terenie Gminy Miejskiej Kraków, wskazanych przez Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku, zgodnie z obowiązkiem Zamawiającego wynikającym z art. 36 pkt. 2 f ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 182 z późniejszymi zmianami), w tym 10 pogrzebów w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku i po 100 pogrzebów w 2015 i 2016 roku. 2. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wymaga od Wykonawcy wykonywania następujących czynności: 1) zorganizowania usługi sprawienia pogrzebu, w tym: a) zabranie zwłok z miejsca zgonu w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia pochówku, przewiezienie zwłok oraz zapewnienie przechowywania zwłok w okresie od otrzymania zlecenia pochówku do dnia pochówku, (usługa świadczona będzie całodobowo), z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ppkt. b b) zabranie zwłok z miejsca ich przechowywania w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia pochówku, przewiezienie zwłok oraz zapewnienie przechowywania zwłok w okresie od otrzymania zlecenia pochówku do dnia pochówku, (usługa świadczona będzie całodobowo), c) ubranie zwłok w przypadku dostarczenia ubrania przez Zamawiającego, d) zapewnienie worka foliowego w przypadkach zwłok wymagających zabezpieczenia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi Dz. U. 2001r. nr 153 poz. 1783, e) zgłoszenie i zarejestrowanie zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego, w przypadku, gdy zgon nie został zgłoszony przez inne uprawione osoby, f) załatwienie formalności związanych z organizacją pogrzebu z zarządcą cmentarza, w szczególności ustalenie daty, godziny i miejsca pochówku oraz przekazanie klepsydr do wywieszenia na tablicy ogłoszeń na cmentarzu, g) zawiadomienie Zamawiającego o terminie pochówku co najmniej 24 godziny przed planowanym terminem pochówku, h) dostarczenie trumny z drewna sosnowego z wystrojem zewnętrznym i wewnętrznym, i) transport trumny z ciałem zmarłego z miejsca przechowywania na miejsce pochowku, j) transport trumny z ciałem zmarłego na cmentarzu wraz z obsługą 4 żałobników, k) dostarczenie krzyża, tabliczki z napisem zawierającym dane zmarłego: w przypadku osoby znanej: imię i nazwisko, datę urodzenia, datę zgonu lub znalezienia zwłok, w przypadku osoby nieznanej: NN, datę zgonu lub znalezienia zwłok, 2 szt. klepsydr, l) w przypadku dochowań do istniejących grobów, rozbiórka istniejącego nagrobka oraz prowizorycznego złożenia; w przypadku grobowca, otwarcie oraz zamknięcie grobowca, m) uwzględniania uwag i wniosków przedstawiciela Zamawiającego uczestniczącego w pogrzebie dotyczących sposobu wykonania usługi. n) prowadzenia ewidencji grobów zwłok osób pochowanych na koszt Gminy Miejskiej Kraków w okresie obowiązywania umowy, o) dokonywania opłat w imieniu Zamawiającego za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych oraz opłat za usługi grabarskie, z wyjątkiem opłat cmentarnych na rzecz Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, które Zamawiający będzie dokonywał osobiście. 3. Zamawiający zastrzega na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności: składanie zamówień na czynności wchodzące w skład usługi pogrzebowej drogą kontaktu telefonicznego, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną przez osoby wskazane w umowie a następnie potwierdzanie zamówień pisemnie, w związku z powyższym Zamawiający na potrzeby realizacji zamówienia wymaga zapewnienia przez Wykonawcę wszystkich wymienionych form kontaktu poprzez wskazanie numeru telefonów, adresów e-mail oraz zapewnienie urządzeń faksowych do przesyłania dokumentów i informacji. 4. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Termin realizacji zamówienia: 1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku, w tym sprawienie 10 pogrzebów w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku i po 100 pogrzebów w 2015 i 2016 roku. 2. Termin wykonania usługi pogrzebowej: do 3 dni od daty otrzymania zlecenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem postanowień ust. 4. 3. W przypadku zwłok znajdujących się w szpitalu, w domu lub w innym miejscu przechowywania zwłok, wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia od pracownika Zamawiającego o konieczności zorganizowania takiego pochówku, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, odbierze zwłoki osoby zmarłej ze wskazanego szpitala, domu lub innego miejsca przechowywania zwłok. W zakresie wymienionym wyżej usługa świadczona będzie całodobowo. 4. Niezachowanie terminu wykonania usługi pogrzebowej, o którym mowa w ust. 2 może nastąpić wyłącznie z przyczyny niezależnej od Wykonawcy tj. wyznaczenie przez zarządcę cmentarza terminu dłuższego niż wymieniony w ust. 2. 5. Niezachowanie terminu odbioru zwłok, o którym mowa w ust. 3 może nastąpić wyłącznie z przyczyny niezależnej od Wykonawcy tj. wyznaczenie przez zarządcę miejsca przechowywania zwłok innego terminu odbioru zwłok
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983710007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium: 1) Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 8 190,00 zł (słownie: osiem tysięcy sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100) w terminie do dnia 12 listopada 2013 roku, do godz. 09:00. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Pekao S.A. Oddział w Krakowie o numerze następującym: 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042. 4) Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego. 5) Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy. 6) Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach