Przetargi.pl
Sprawdzenie stanu technicznego sprawności technicznej przewodów kominowych w budynkach ZSW ul.Rudzka 13 w Rybniku.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-201 Rybnik, ul. 3 Maja 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 422 12 47 , fax. 032 4224181
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. 3 Maja 12 12
    44-201 Rybnik, woj. śląskie
    tel. (032) 422 12 47, fax. 032 4224181
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl/zgm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawdzenie stanu technicznego sprawności technicznej przewodów kominowych w budynkach ZSW ul.Rudzka 13 w Rybniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wykonanie okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. z późn. zm.) polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego wentylacji w budynkach Zespołu Szkół Wyższych przy ul. Rudzkiej 13 w Rybniku: - Politechnika Śląska - Wydział Energetyki Komunalnej, - Politechnika Śląska - Centrum Upowszechniania Technologii Informatycznych, - Politechnika Śląska - Laboratorium Nowoczesnych Technologii Przemysłowych, - Uniwersytet Śląski - aula, sale dydaktyczne, - Akademia Ekonomiczna. Zakres kontroli obejmuje: - sprawdzenie stanu ogólnego urządzeń nawiewno-wywiewnych (kratki, anemostaty), - sprawdzenie drożności przewodów i kanałów wentylacyjnych przez pomiar, - wyliczenie ilości wymian powietrza wentylowanego w poszczególnych pomieszczeniach, - sprawdzenie stanu ogólnego nasad kominowych, kominów, głowic kominowych, - sporządzenie odrębnych protokołów (w 2 egzemplarzach) dla każdego budynku. Zestawienie ilości podłączeń (punktów) nawiewnych, wywiewnych i nasad kominowych budynków Zespołu Szkół Wyższych zawarte jest za załączniku A do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu : - wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą legitymującą się kwalifikacjami mistrza w rzemiośle kominiarskim oraz posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wentylacji mechanicznych na stanowisku eksploatacji i dozoru, - wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4)- załącznik nr 3, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zadania ( załącznik nr 4), 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia [dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy w wykazie osób (załącznik nr 4) Wykonawca wskaże osoby którymi nie dysponuje lecz będzie dysponował], 6) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonania zamówienia, 7) polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach