Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
- Data zamieszczenia: 2013-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Warzywna 6 6
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
REGON: 47001384300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.bip.um.pabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy JST
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ODGROMOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sprawdzenia stanu technicznego instalacji elektrycznych i odgromowych. 2. W zakres sprawdzenia w/w instalacji obejmuje: a/ dla instalacji elektrycznych: sprawdzenie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień i aparatów. Szczególnym, wymaganym, środkiem do sprawdzenia instalacji elektrycznej w w/w zakresie jest wykonanie pomiarów rezystancji (oporności izolacji przewodów) izolacji oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. b/ dla instalacji odgromowych: ocenę stanu wszystkich połączeń oraz mocowań elementów urządzenia piorunochronnego, ocenę skorodowania instalacji odgromowej, zwłaszcza na po-ziomie ziemi, sprawdzenie czy są zachowanie wymagane bezpieczne odstępy między elementami urządzenia piorunochronnego a elementami konstrukcji obiektu budowlanego, pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej oraz pomiary ciągłości obwodów odgromowych, 3. Sprawdzenie stanu technicznego należy wykonać: a/ instalacji elektrycznej: w 3441 lokalach usytuowanych na 406 posesjach, oraz 34 boksach garażowych usytuowanych na 3 posesjach, b/ instalacji odgromowej: dla 12 budynków usytuowanych na 11 posesjach posiadających 68 zwody pionowe obwodów instalacji. 4. Dokładne dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. zakres robót związanych z realizacją za-mówienia oraz zbiorcze dane dotyczące budynków w których będą wykonywane usługi kominiarskie, zostały określone w załącznikach nr 1 do niniejszej SIWZ, będącej jednocześnie załącznikami do wzoru umów. 5. Termin wykonania zamówienia - pięć miesięcy licząc od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysów inwestorskich, audytu energetycznego oraz opinii ekologicznej obejmujących budynek siedziby Domu Pomocy Społecznej Borówek w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego.
Dodano: 2017-09-06 - Przetarg 112/2016 na opracowanie dokumentacji technicznych dla lokali oraz budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w podziale na 5 części.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie Dokumentacji Projektowej dla zadania: Budowa zatok autobusowych wraz z ciągami pieszymi w ciągu drogi krajowej nr 42 na odcinku od km 141+225 do km 167+500 Radomsko -Strzelce
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, materiałów przetargowych dla zadania: Rozbudowa skrzyżowania DK 12 z DW 449 w m. Borysławice - km 301 + 040.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przeglądów budowlanych rocznych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 3 części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 4 części
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów: prac projektowych, robót budowlanych i wszelkich innych działań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, dla zadania pn.: Rozwój potencjału społeczno-gospodarczego obszaru rewitalizowanego przy ulicy Farbiarskiej w Tomaszowie Mazowieckim poprzez utworzenie Centrum Animacji Społecznej
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 60 i nr 92 z drogą wojewódzką 702 w Kutnie.
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru autorskiego dotyczącego Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 702 ul. Piątkowska w Zgierzu od km 42+300 do km 43+467
Dodano: 2016-07-25 - Budowa trybuny sportowej przy ul. Nowowiejskiej w Tomaszowie Maz. w systemie projektuj i buduj.
Dodano: 2016-07-18