Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie ogłasza przetarg
- Adres: 83-110 Tczew, ul. Czyżykowska 70
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5314005 , fax. 058 5303255
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnym Zasobem Mieszkaniowym w Tczewie
ul. Czyżykowska 70 70
83-110 Tczew, woj. pomorskie
tel. 058 5314005, fax. 058 5303255
REGON: 19298941800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprawdzenie stanu sprawności instalacji i urzadzeń elektrycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przeprowadzenie okresowej, kompleksowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej całego obiektu budowlanego, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacji odgromowej dla budynków ze 100% udziałem gminy, wg załączonego wykazu do SIWZ i zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742310000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonanwca zobowiązany jest spełnić wszystkie warunki określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonej na stronie internetowej zamawiajacego. Ocena spełnienia warunków wg kryteriów określonych w specyfikacji
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym - określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę: 6.1a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 Oświadczenia i deklaracje wykonawcy do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 6.1.b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być , przez instytucje je wystawiające , z odpowiednim terminem wymaganym przepisami Prawa Zamówień Publicznych. 6.1c. Imienne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze. 6.1d. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY jako Załącznik nr 1 wraz z propozycją ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotowego zamówienia. 6.1e.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług w tym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługę stanowiącą przedmiot zamówienia z podaniem Zamawiającego i jego numerami telefonów oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi zostały wykonane należycie referencje lub kserokopie protokołów przekazania 6.1f.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji - w formie podpisu upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy wraz z imienną jego pieczęcią oraz parafką na każdej stronie treści wzoru umowy Załącznik nr 2 6.1.g Wykaz min. 2 osób pozostających w dyspozycji Wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.1.h Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia SEP z pomiarem do 1 kV typu D i E, wymagane przy prowadzeniu dozoru i eksploatacji urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych. Wykaz wymaganych dokumentów: - uprawnienia SEP z pomiarami do 1 kV - D i E - uprawnienia budowlane elektryczne , wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi członkowstwo w odpowiedniej Izbie Inżynierów Budownictwa 6.1h. Aktualne ubezpieczenie w zakresie pełnej odpowiedzialności za wykonywany przedmiot zamówienia i wszystkie okoliczności z tym związane, na minimalną wartość 50.000 złotych. Wykaz wymaganych dokumentów : a aktualna polisa ubezpieczeniowa ważna przez okres trwania umowy , o wartości minimum 50.000 zł 6.2. Ponadto, Wykonawca w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: 6.2a. Załączyć formularz Oferta. Brak formularza lub jakakolwiek zmiana jego treści powoduje odrzucenie oferty z postępowania. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku gdy nastąpi rozbieżność między deklaracją zawartą w formularzu Oferta podpisania umowy wg wzoru stanowiącego integralną część SIWZ , a zmianami narzuconymi lub proponowanymi bez pisemnej zgody Zamawiającego ww wzoru umowy, umieszczonymi przez Wykonawcę w innej części oferty. 7.2b. Załączyć formularz cenowy, czyli: a kalkulacje zawierające : * Wycenę netto i brutto dla każdego poszczególnego budynku Sumę wartości wszystkich przeglądów -podaną w zlotych- należy wpisać do formularza OFERTAw pkt 1.1. Uwaga: Ww kalkulacje muszą posiadać wycenę netto , wycenę podatku VATprocentową i kwotową oraz wycenę brutto. Oferent jest zobowiązany do dokonania pisemnej wyceny wszystkich pozycji. W przypadku gdy tego nie uczyni i jakakolwiek pozycja nie będzie skosztorysowana , Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do wnikliwego przeanalizowania SIWZ oraz przedmiarów prac i dokonania prawidłowej i pełnej wyceny wymienionych robót obejmujących wszystkie, zarówno podstawowe jak i pomocnicze, roboty, materiały i prace sprzętu oraz koszty wszystkich dojazdów i dowozów. Wykonawca powinien wziąć również pod uwagę, że podane normy i kalkulacje będą stosowane przez Zamawiającego również w przypadku gdy zleci on Wykonawcy wykonywanie robót nie wymienionych w zakresie usług lecz do których wykonania stosuje się identyczny w całości lub części zakres.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkzm.tczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną